Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik klaagde tegen mijn vriend dat ik het irritant vind dat een stel kinderen in de smalle steegjes, die om het blok huizen waar wij wonen lopen, fietsen. Ik ben van de week een keer bijna van m'n sokken gereden toen ik de honden uitliet.
Maar ik moet me niet aan stellen
_San87_ schreef:Ik klaagde tegen mijn vriend dat ik het irritant vind dat een stel kinderen in de smalle steegjes, die om het blok huizen waar wij wonen lopen, fietsen. Ik ben van de week een keer bijna van m'n sokken gereden toen ik de honden uitliet.
Laurora schreef:Oh ja, die krijgen wij ook wel eens te horen.
Mijn vriend en ik zijn niet tegen trouwen ofzo, maar vinden het voor onzelf totaal onnodig. We zijn nu bijna tien jaar samen. Mensen begrijpen dat echt niet, ze denken serieus dat wij dan dus niet genoeg van elkaar houden ofzo
Hij noemt me tegenwoordig ook eigenlijk altijd zijn vrouw, om irritante vragen te voorkomen.