Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 08:40

Je wilt niet weten wat ik allemaal al geprobeerd heb _O- maar haalt het toch niet bij iemand anders die even krabt. Jeuk is wel weg, maar zitten wel krassen op rug. Leuk straks bij de fysio, haha

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 08:41

Ja ik herken het, heb dan wel een vriend maar ben ook meestal alleen. _O-

Kan je de hond niet leren te krabben. _O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 08:41

Lau schreef:
Reis naar Berlijn check, super gezellig check, hartstikke vast in een gehucht check :') .
Ik wilde alleen maar naar huis……

Wel een gehucht met een top hotel *\o/*
We hebben heerlijk geslapen :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 08:58

Ik schrok mij een half uurtje geleden echt rot. Kom de kamer binnen en zeg goeiemorgen. Niets… Het bleef echt doodstil…
Ik naar de volière gelopen en zeg luid en duidelijk hallo jongens.
Nog steeds niks, dus ik loop naar de andere kant want daar hangt hun slaaphuisje. Zit Chipie mij met 1 oog aan te kijken :Z nog altijd geen geluid makend…
Pff vogels… inmiddels zijn ze beide luid en duidelijk wakker :')

_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 10:17

Dat mijn tijd op Bokt niet goed staat... Welke tijd moet ik hebben? (Nederland....)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 10:19

8 uur naar bed gaan omdat je moe bent en dan 7 keer wakker worden van een baby met dubbele oorontsteking. +:)+ +:)+

Vooral sneu voor hem hoor maar PFFFFFFFFFF

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 10:55

Ik moet opeens een kleine €1000 terug betalen aan het sociaal fonds %) Ze hebben besloten dat ik geen recht meer heb op een werkloosheidsuitkering als er een klant last minut ziek is omdat de zaak van mijn man ook deels op mijn naam staat (zijn getrouwd en alles is gemeenschappelijk) Ik ontvang geen loon ofzo van de zaak. Ik sta er enkel bij geschreven. Nu vorderen ze alles terug van anderhalf jaar. Ik mag het in schijven af betalen maar het minimum bedrag daarvan is €120.

Hoezo beslissen ze dit opeens na anderhalf jaar? %)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 10:55

Niet een ergernis maar gewoon heel gefrustreerd.
Vandaag weer behoorlijke krachtverlies in mijn arm, en zenuwen die allerlei sensaties registreren die er helemaal niet zijn. Het gaat van koude wind voelen, sensaties van stromend water, sensaties van onder water zijn, alsof ik erop heb gelegen en de boel heb afgekneld (dat dove gevoel). Maar ik zit gewoon thuis te chillen, die dingen gebeuren helemaal niet en zijn ook niet gebeurd. Klote wachttijden bij het ziekenhuis. Niets helpt, pijnstillers niet, rust nemen niet, van houding veranderen niet. Zo veel haat

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:00

Dat mijn college via teams het niet deed dus ik het eerste halfuur niks heb meegekregen. Heb in die tijd wel mijn mailbox opgeschoond (maar 3000 mails lol). :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:23

Moestuin schreef:
Ik moet opeens een kleine €1000 terug betalen aan het sociaal fonds %) Ze hebben besloten dat ik geen recht meer heb op een werkloosheidsuitkering als er een klant last minut ziek is omdat de zaak van mijn man ook deels op mijn naam staat (zijn getrouwd en alles is gemeenschappelijk) Ik ontvang geen loon ofzo van de zaak. Ik sta er enkel bij geschreven. Nu vorderen ze alles terug van anderhalf jaar. Ik mag het in schijven af betalen maar het minimum bedrag daarvan is €120.

Hoezo beslissen ze dit opeens na anderhalf jaar? %)

Ik weet niet hoe het in België precies allemaal werkt, maar kun je niet in bezwaar gaan? Ik zou dat zeker doen. Nee heb je namelijk al. Ja kun je nog krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:26

Ja, maar dat moet via de arbeidsrechtbank en dan is het maar weer de vraag hoe veel dat gaat kosten. Ik had anderhalve maand terug een brief gehad met dat ze zagen dat ik een zaak had. Ik moest in vullen hoeveel uren ik hiervoor werk en welk loon ik krijg etc. Ik heb netjes ingevuld dat ik er uren voor werk maar daar geen loon tegenover staat. Dus ik had niet gedacht dat ze het alsnog als inkomsten gingen zien %) Ik heb al gebeld en aangezien ik er uren voor doe moet mijn man mij maar betalen. Ik ga gewoon af en toe mee om wat te helpen en doe wat administratie. Voel mij even keihard gestraft omdat ik mijn man help…

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:36

Afbeelding

Dit. Dit is de afvoer van mijn drainage die normaal 90 cm boven de bodem is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 11:56

Het super irritante wacht muziekje van de woningbouw :roll: muziekje is ook niet lang genoeg dus stopt steeds dat je denkt oh nu komt er iemand aan de telefoon :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:00

Orthopeed die mijn dossier niet wil geven.
Zou ze weten dat ze fout zat.

Wel 2 fax berichten onder mijn neus gekregen.
1x van de neurochirurgie waarin staat dat opereren enigste optie is.
1x een antwoord van de orthopeed waar gewoon dingen in staan die niet kloppen.
Heel bizar

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:05

Ik voel mij ineens heel onzeker terwijl ik dat normaal eigenlijk niet heb.. vandaag examen voor mijn trailer rijbewijs. Eerst 5 uur les en daarna examen. Nu tijdens de pauze vraag ik mij af waar ik in godsnaam aan begonnen ben :\ bang dat ik het niet haal

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:13

Krijg net een mail van de melkweg dat concert op 9 maart "door corona maatregelen" verplaatst wordt -O- Ik dacht dat we vanaf vrijdag weer los mochten???

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:16

Dropneus95 schreef:
Ik voel mij ineens heel onzeker terwijl ik dat normaal eigenlijk niet heb.. vandaag examen voor mijn trailer rijbewijs. Eerst 5 uur les en daarna examen. Nu tijdens de pauze vraag ik mij af waar ik in godsnaam aan begonnen ben : bang dat ik het niet haal

Jaweelll dat gaat lukken.
Ademhalen en kijken kijken kijken

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:21

Ghostattack schreef:
Krijg net een mail van de melkweg dat concert op 9 maart "door corona maatregelen" verplaatst wordt -O- Ik dacht dat we vanaf vrijdag weer los mochten???

Wij hadden een concert op 2 maart, inderdaad ook verplaatst. -O-

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:23

Captain schreef:
Ghostattack schreef:

Wij hadden een concert op 2 maart, inderdaad ook verplaatst. -O-

Komt denk ik omdat ze het niet meer allemaal geregeld krijgen vanwege de afzeggingen door Corona.
Wel jammer, denk je eindelijk weer te kunnen, wordt t alsnog gecanceld of verplaatst.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:28

Te kort aan personeel dat niet wil werken op evenementen. Wat ik niet gek vind voor de habbekrats wat je ervoor krijg. :+

Als je nagaat dat ik als beveiliger met 43 jaar nog geen 10 euro per uur kreeg zonder ook nog iets van toeslagen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:44

Dat de printer letterlijk 1 pagina per paar minuten print terwijl ik 24 pagina's moet printen.

Zo kan ik toch ook niet aan school -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:47

Ik ga een zebrapad over en iemand kwam van links en lette niet op. Ik stopte gelukkig net op tijd, het schilde echt een paar centimeter anders lag ik eronder
Maar ben echt flink geschrokken hiervan

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 12:58

Waarom mijn aanvraag bij de gemeente langer erover doet om gekeurd te worden. Er wordt zo makkelijk geschoven op de post en die hele corona oliebol...
Ik heb iets 3 januari op de post gedaan op mijn werk en de post wordt daar elke dag opgehaald. En het schijnt er 5 dagen over gedaan te hebben...
In de brief staat dat je binnen 8 weken een antwoord kan hebben, dan mogen ze er nog eens 2 weken over doen om het uit te laten betalen...

Bij alles waar je tegenwoordig achteraan moet gaan krijg je als antwoord: Ja mevrouw corona...

Maar goed het is de gemeente maar he...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:02

Dat het deze week over de AVG gaat bij mijn minor en de informatie gewoon niet blijft plakken omdat het me echt niet boeit.

Ik zit hier voor arbeidsrecht.. niet voor privacyrecht

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-22 13:10

xPabloBokt schreef:
Dat het deze week over de AVG gaat bij mijn minor en de informatie gewoon niet blijft plakken omdat het me echt niet boeit.

Ik zit hier voor arbeidsrecht.. niet voor privacyrecht

Heeft dat niet met elkaar te maken?