Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 15:42

MarcoBorsato schreef:
Verkleinwoordjes. Godverdomde verkleinwoordjes overal.

Dat ergenisje kan ik mij voorstellen.

Rennie89

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 15:44

Walg ik ook van pffff. Was een reden waarom ik afknapte op iemand :Y)

Vandaag ergenis dat nog zoveel moet doen in huis pfff

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 16:11

Ik heb gisteren een astma aanval gehad en kan nu amper praten zonder te hoesten terwijl ik morgen moet jureren. Waarom gaan mensen gigantisch veel parfum op doen bij wildwandelingen? Goede les voor mij om dan de volgende keer gewoon af te haken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 16:20

Dat ik de zadelkamer niet open kreeg :? Snap er niks van , maar goed dan maar lekker aan de wandel en mijn 3 jarige was zo heerlijk braaf dat het achteraf gezien geen straf was. Wat een lekker dier is het toch

Alsof ik een hond bij mij had , neus continue op de grond aan alle mest van andere paarden ruiken :')

En dat al mijn beesten gewoon niet sporen , loop met de hond en we worden letterlijk besprongen door een kat uit de bosjes , daarna mijn cavia die met twee achterpoten in de lucht lag te chillen :')

Soms denk ik echt dat ik een stel malloten heb gekocht

Afbeelding

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 16:44

Mijn vriend heeft weer eens de was gedaan... Ik heb hem maar geappt dat ie dat nooit meer weer moet doen aangezien hij mijn witte werkkleding (ik werk op een kantoor) en bhs heeft bij zijn vieze, oude en donkere kleding ingegooid 8)7

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 17:24

Mensen die niet weten hoe ze een schadeformulier moeten invullen.. Ik pleit er echt voor dat dat een verplichting word tijdens de rijexamens.

En als ze dan schade rijden ze zich er nog onderuit proberen te banketstaaf ook. Gast, je hebt schade gereden. Geef het toe en vul dat formulier fatsoenlijk in. 8)7

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 18:37

Domi_94 schreef:
Mijn vriend heeft weer eens de was gedaan... Ik heb hem maar geappt dat ie dat nooit meer weer moet doen aangezien hij mijn witte werkkleding (ik werk op een kantoor) en bhs heeft bij zijn vieze, oude en donkere kleding ingegooid 8)7

Oeh, hier zou ik ook not amused om zijn.

Ik erger mij aan mijn slijmerige keelsubstantie en gehoest.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 20:04

Heb lekker eten gekookt een uur geleden al klaar, is mijn vriend nog aan het werk in de tuin.
(Heb zelf gegeten maar vind dat gewoon irritant
, je kan ook even 10 minuten komen eten en dan verder :+.)

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 20:45

Ik erger me dood aan het feit dat elke keer als ik inlog ik de cookies moet accepteren. Soms wel 3x per dag.... 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 21:14

LaPluche schreef:
Ik erger me dood aan het feit dat elke keer als ik inlog ik de cookies moet accepteren. Soms wel 3x per dag.... 8)7

Ohhh ik ook! :x

En dat snap ik, Love_Laugh!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 21:55

En misschien wel de ergenis van de dag..

Vraag je mensen om een pasfoto voor hun bedrijfspasje, sturen ze 1 of andere insta selfie met dikke filters erover. Hoe kun je verzinnen dat dat een goed plan is :?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 22:00

Voel een zieke hoofdpijnaanval aankomen. Echt bijzonder weinig zin om die vannacht te beleven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 22:50

Buren verderop hebben alweer een feestje... Ik ken niet eens zoveel mensen om elke week een feestje te kunnen vieren :') En natuurlijk met vuurkorf bah op mijn werk stinkt het regelmatig al naar vuur en nu thuis ook om gek van te worden ik vindt het zo stinken.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 23:01

Altijd als ik half uurtje, uurtje slaap word ik gillend wakker van de pijn aan linkerkant van mijn gezicht (dacht eerst tanden, maar lijkt echt vanuit de kaak te komen)

Pijn word met de “aanval” erger. En duurt langer eer hij weg is.
Maar ben zo panisch voor tandarts dat ik er niet mee durf verder gaan…

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 23:19

GUSTIxBILL schreef:
Altijd als ik half uurtje, uurtje slaap word ik gillend wakker van de pijn aan linkerkant van mijn gezicht (dacht eerst tanden, maar lijkt echt vanuit de kaak te komen)

Pijn word met de “aanval” erger. En duurt langer eer hij weg is.
Maar ben zo panisch voor tandarts dat ik er niet mee durf verder gaan…

Je hebt ook angsttandartsen. Daar zou ik eens naar kijken als ik jou was, want dit is ook geen doen :(:)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 23:57

Schijt vuurwerk, ik schrik me rot, de hond schrikt zich rot en m'n man probeert de uren slaap in te halen die hij gemist heeft. Bewaar zoiets met o&n en niet eind september!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 00:35

Mees extreme hoofdpijn aanval ik jaren . Kan me niet eens herinneren wat ik het afgelopen uur precies deee. Nee over mijn nek gegaan met pijnstillers nemen. Echt heel too allemaal dankzij Mexicaanse griep. :n

Nu beetje afleiding zoeken tegen weer in slaap vallen en dat halve ijlen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 01:15

Er is teveel gebeurd de afgelopen week, er hangt veel onzekerheid over de komende 3 maanden en ik probeer m'n toekomstige studies te plannen wat allemaal niet lukt.
Sta nu al bijna op instorten 8)7

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 01:19

Man die me wakker maakte toen hij naar bed kwam met licht en geluid. Hij slaapt al lang en breed en ik lig al een uur wakker. Bedankt…

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 02:57

Recht op in bed door een enorme knal, zal wel weer een ramkraak of geëxplodeerde Poolse supermarkt zijn ofzo... 8)7

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 04:25

Alweer wakker nondeju, een nachtje doorslapen zou soms ook fijn zijn

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 07:37

Vandaag 1 uur werken woeiiii, want meer mag niet van de fysio. En het doet nu eigenlijk al zodanig veel pijn dat ik daar al tegenop zie en ik mij het liefst zou afmelden, maar goed.
Dus dat, maar ook het feit dat het zondag is, dat mijn wekker vandaag ging om 7u, en dat ik meer tijd kwijt ben met wakker worden, mijzelf met 1 hand klaar maken om te gaan en om van en naar werk komen, als dat ik daar straks aanwezig ben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 07:48

Nog steeds fysiek helemaal naar van de hoofdpijnaanval van afgelopen nacht. %)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 10:14

Gisteren zou ik een feestje hebben, nou we begonnen met 8 mensen en eindigde met 2!! en ze hebben het lef ook om het op de dag zelf nog te zeggen _-:( Alles gekocht etc, ik heb het niet door laten gaan omdat een iemand die wel kwam pas om 9 uur kwam omdat die vergeten was vrij te vragen. :evaw: Het was al vanaf 29 augustus gepland ofz en dan wordt je nog steeds zo genaaid.
Gelukkig uit eten geweest als vervanging :)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-21 10:30

fotolijstje schreef:
Gisteren zou ik een feestje hebben, nou we begonnen met 8 mensen en eindigde met 2!! en ze hebben het lef ook om het op de dag zelf nog te zeggen _-:( Alles gekocht etc, ik heb het niet door laten gaan omdat een iemand die wel kwam pas om 9 uur kwam omdat die vergeten was vrij te vragen. :evaw: Het was al vanaf 29 augustus gepland ofz en dan wordt je nog steeds zo genaaid.
Gelukkig uit eten geweest als vervanging :)

Dat is echt zuur. Heb het wel eens met mijn schoonvader gehad. Man heeft met heel veel pijn en moeite (was ernstig ziek, maar wilde het graag zelf regelen <3) van alles in huis gehaald omdat iedereen zei dat ‘ie zou komen. Op de dag zelf: ‘oh, ben je vandaag jarig dan?!’, ‘oh, ik heb vergeten vrij te vragen!’ of: ‘helemaal vergeten! Ik zit nu op de camping aan de andere kant van het land. Die man was al 30 jaar hun stiefvader hè, dus je zou verwachten dat ze dan zijn verjaardag wel eens zouden onthouden…

Uiteindelijk hebben mijn vriend en ik de dag heel leuk met hem gevierd maar ik had echt buikpijn van de situatie. Wat een rotstreek.