Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:36

Alles zit vast in mijn voorhoofd. Zo irritant. Was ik maar snot verkouden :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:38

Hoofdpijn met maandelijks terugkerende oorzaak :\

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 18:41

Haha ja ik voel me een beetje die Samantha nu :))

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 19:56

Dat er net werd aangebeld en ik niemand verwacht. Op de camera zag ik voor mij onbekende mensen staan. Kortom ga weg en laat mij met rust }:0

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 20:05

Ineke2 schreef:
Dat er net werd aangebeld en ik niemand verwacht. Op de camera zag ik voor mij onbekende mensen staan. Kortom ga weg en laat mij met rust }:0

Echt kun jij dat? Ik ben daar echt veeeeeel te nieuwsgierig voor

Black_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 20:22

Mensen met honden die zijn eigen gaan verstoppen achter een boom/struik als ze je aan ziet komen met een paard. Fijn dat je aan de kant gaat, maar verstop je alsjeblieft niet :') En gek op kijken als het paard schrikt. Netjes uitgelegd om dat de volgende keer niet meer te doen. Krijg je een antwoord: Maar paarden zijn zo groot 8)7

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 20:23

Nee, ik ben absoluut niet nieuwsgierig wie er aan de deur dan staat. Mensen die mij kennen laten mij ook eerst weten dat ze komen.

Uiteraard als ik de mensen herken als bekenden laat ik ze niet voor de deur staan.

Maar ik ben ook wantrouwend; zeker s’avonds. Mijn vader heeft dat op de harde manier geleerd. Hij had open gedaan voor onbekenden.
1 hield mijn vader aan de praat, de rest was aan het kijken wat er te halen viel en in de tussentijd kwamen mijn moeder en ik thuis... althans wij wilden naar binnen, maar de nachtsloten zaten op de deur... dus wij konden niet naar binnen.
Als je dan kabaal hoort binnen en je kunt er niet bij is de paniek groot hoor!
Ik zei tegen mijn moeder bel de politie en zeg dat er overvallers binnen zijn met pappa en de deur van binnen op slot is! Ik rende naar de buren ( een pizzeria waar mijn zus jarenlang heeft gewerkt) en riep dat ze moesten komen ivm overval thuis. Er stond bijna gelijk 6 man bij ons en toen de overvallers naar buiten kwamen liepen ze tegen een muur van mensen op en konden ze zo aan de politie worden aangeleverd.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 20:32

Dat mijn oogkas nog steeds gevoelig is als je hem aanraakt nadat mijn man mij begin september een blauw oog mepte in bed :')
Foto staat hier ook ergens in het topic :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 21:12

Dat we morgen maar 2 uur les hebben op school. Maar we geen nummer van onze mentor hebben om te vragen of het ook online kan.... echt zo irritant dus heb ze nu wel een mail gestuurd en op teams aangesproken in de hoop dat iemand het ziet.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 21:20

Zo gefrustreerd over vanalles.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 21:38

ZoeyDercks schreef:
Dat 90% van de automobilisten die ik tegenkwam vandaag z'n auto voor die van mij mikten zonder te kijken.

1. Ik had in ALLE gevallen voorrang
2. Ik rijd best door, dus moest steeds remmen
3. EN DAARNA 10KM PER UUR TE LANGZAAM GAAN RIJDEN

Ik kan niet met die mensen :+

Zo herkenbaar dit. Al moet ik wel toegeven dat ik af en toe m'n auto er voor gooi omdat sommige auto's eruit zien alsof ze langzaam rijden. Maar ik rijd wel altijd ongeveer 10km/u boven de snelheid. Omdat ik weet hoe irritant het is als mensen dus niet doorrijden.

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 22:22

MaTuMi schreef:
ZoeyDercks schreef:
Dat 90% van de automobilisten die ik tegenkwam vandaag z'n auto voor die van mij mikten zonder te kijken.

1. Ik had in ALLE gevallen voorrang
2. Ik rijd best door, dus moest steeds remmen
3. EN DAARNA 10KM PER UUR TE LANGZAAM GAAN RIJDEN

Ik kan niet met die mensen :+

Zo herkenbaar dit. Al moet ik wel toegeven dat ik af en toe m'n auto er voor gooi omdat sommige auto's eruit zien alsof ze langzaam rijden. Maar ik rijd wel altijd ongeveer 10km/u boven de snelheid. Omdat ik weet hoe irritant het is als mensen dus niet doorrijden.

Hahaha ja dat doe ik ook. Rijd ook netjes toegestane snelheid of iets erboven. Mijn koekblik (Seat Mii FR) nodigt er toch voor uit op een of andere manier :+

En voor nu erger ik me aan het feit dat ik meer had willen doen vandaag maar geen motivatie meer heb. Netflix it is!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 22:50

RoosDeG schreef:
Dat mijn oogkas nog steeds gevoelig is als je hem aanraakt nadat mijn man mij begin september een blauw oog mepte in bed :')
Foto staat hier ook ergens in het topic :')

Duurt ongeveer een jaartje hoor als het gekneusd is. Mijn paard heeft een keer een blauw oog geslagen met haar hoofd :'). is een heel jaar erg gevoelig geweest. Ik had een bobbeltje die altijd erg veel pijn deed in de kou.

bcd94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 22:56

Een idioot op de weg die extreem aan het bumperkleven was.
Ik rij gewoon door, voor mij rijden ook auto s waar ik niet overheen kan vliegen en er werd ook nog is gewoon maximum snelheid gereden.
Wilt ie rechts gaan inhalen maar ik liet hem er niet tussen. Gaat ie als een gek lopen toeteren.
Echt zulke mensen mogen ze van mij flinke boetes geven.

Even later moest ik remmen en zat meneer echt bijna in mijn kofferbak, scheelde echt een haartje.

Daarna kon ik het niet laten om even naast een vrachtwagen te blijven hangen zodat hij er niet door kon }>

horsepower97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 23:18

iemand zei dat mijn paard poten had ipv benen -:(-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 23:27

Dat ik mijn pijnlijke blauw knie nog even tegen een laag tafeltje stoot ;(

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 03:21

Dat ik sinds zondagnacht al mn dag niet heb. Stoot snachts mijn hoofd tegen hoofdbord, gevolg bult en wat hoofdpijn.

Kom je vanmorgen uit bed, is er een controleur langs geweest om de oranje bak te bekijken, af te keuren omdat er 3 stukken preiafval in zat dus bak werd niet geleegd en zoek het 4 weken uit. Dat het per ongeluk in die zak is gekomen is erg zuur zo (heb in huis 2 afvalbakken in 1 en is per ongeluk in de linker terrecht gekomen door niet goed opletten) maar ja volgens werknemer van bedrijf kan je geen foutjes maken in het leven want immers maakte hijzelf nooit een fout...

Heerlijk lang weekend samen....oh nee vrije dag nummer zoveel die ingetrokken wordt door de baas van mijn partner. Denk dat dit serieus de 15e keer is.....dus weg lang weekend waar we hard aan toe waren. En natuurlijk zijn er meer vrij en mogen vrij houden...

Lig ik net te slapen, schiet ik wakker van vreemd geluid en een draaiende motor van een auto. Staat er een gast op mijn pad, auto schuin voor mijn huis met iemand achter het stuur. Zet mn camera op beeld en maak screenshots ervan terwijl ik snel mn lampen aan gooi. Ze wisten niet hoe snel weg te rijden. Dus nu klaar wakker....

Nou vandaag maar graag een normale dag...portie wel weer gehad zo.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 04:38

Dat ik alweer wakker ben.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 05:51

Rook van de bosbranden (nu al). Het is gewoon helemaal grijs/donker buiten.
En de weermannen maar roepen dat we een zwaar regenseizoen krijgen door La Nina. Nou, die regen mag van mij komen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 06:58

Half uur verslapen en wakker worden met koppijn :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 08:40

De enorme twijfel of ik een tongpiercing ga nemen ja of nee. Ik twijfel altijd teveel eugh

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 09:05

horsepower97 schreef:
iemand zei dat mijn paard poten had ipv benen -:(-

Ik zeg dit ook heel vaak over/tegen m’n paard. Ook dat ze een grote kop heeft..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 09:19

Marije_1997 schreef:
De enorme twijfel of ik een tongpiercing ga nemen ja of nee. Ik twijfel altijd teveel eugh

Waarom zou je het willen? Ik moet er echt niet aan denken dus ben wel benieuwd naar beweegredenen waarom je dit wilt.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 09:54

Zo een gesprek en ben bloody zenuwachtig 8)7 vind dat altijd zo stom aan mijzelf!

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 09:59

Detroit schreef:
Zo een gesprek en ben bloody zenuwachtig 8)7 vind dat altijd zo stom aan mijzelf!

Dat is best normaal. Ook als je in een kring zit en je voelt dat je een keer aan de beurt komt.
Uiteindelijk zal het steeds normaler worden, dus ga het vooral niet uit de weg.