Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoniqueT schreef:Dames, zolang jullie huisdieren niet met nertsen of fretten in aanraking komen, zou ik me nog geen zorgen maken hoor.
ChantalSmook schreef:https://www.rtlz.nl/business/artikel/51 ... -bedrijven
Jeetje hier schrik ik toch zomaar van.. nu werk ik in de zorg en mijn vriend ook maar ik vraag mij zomaar af of dit het grote kantel punt gaat worden voor een crisis voor veel mensen en hoeveel mensen er nu als excuus kunnen worden uitgewerkt waar bedrijven eerst niet zomaar vanaf kwamen..
Enigzins snap ik de logica wel..
Maar je vaste contract is dus niets meer waard en je baas is dus belangrijker dan jij.
beert schreef:MoniqueT schreef:Dames, zolang jullie huisdieren niet met nertsen of fretten in aanraking komen, zou ik me nog geen zorgen maken hoor.
Nee dat klopt dan weer niet. Die hond bijvoorbeeld is besmet geraakt door eigenaar en ingeslapen. Maar dat was Amerikaanse bulldog die kampte met ademhalingsproblemen. Maar het is mij niet helemaal duidelijk of de hond dat al had of hierdoor verergerd was.
Hier staan de adviezen van het RIVM:
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/huisdieren
Het gaat over katten, honden, fretten(, nertsen) en hamsters vooralsnog die door jou besmet kunnen raken.
Bij een hond is dat dus één keer aangetoond bij een dier wat mogelijk al luchtwegproblemen had (gezien het ras).
SusanH schreef:Dat zou gaaf zijn! En toepasselijk ook bij jouw gebruikersnaam
SusanH schreef:Dan heb je vast ook goed kijk op of dit werkbaar/haalbaar is of niet. Ik vind het bijzonder dat honden dit soort dingen kunnen
marleen_usar schreef:Ik vind de angst en eenzaamheid bij ouderen echt verontrustend.Ik maak het van dichtbij mee, het is echt zo erg.
speurneusc schreef:dit vind ik echt leuk! Bijzondere baan.SusanH schreef:Dat zou gaaf zijn! En toepasselijk ook bij jouw gebruikersnaam
voor wie denkt dat mijn gebruiksnaam een lolletje is: Ik heb 20 jaar (eigen speurhondenbedrijf) met honden o.a. in de havens gezocht met honden naar verstekelingen, heb preventief narcotica gezocht, gaslekken en honden getraind op speurgebied, zo is mijn naam ontstaan.
marleen_usar schreef:Ik vind de angst en eenzaamheid bij ouderen echt verontrustend.Ik maak het van dichtbij mee, het is echt zo erg.
Electra63 schreef:marleen_usar schreef:Ik vind de angst en eenzaamheid bij ouderen echt verontrustend.Ik maak het van dichtbij mee, het is echt zo erg.
Niet alleen bij ouderen.
Kennisje belde mij, zij is alleenstaand en werkt nu al 8 weken alleen thuis. Zij is helemaal radeloos, eenzaam en ongelukkig.
Ik heb haar hier uitgenodigd.
Wij hebben een grote tuin, dus kunnen ons makkelijk aan 1,5 m houden.