Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
N0a schreef:Voor iedereen die denkt dat ze even rustig weekendje er tussenuit kunnen in een hotel, vergeet het. Wij zitten voor de komende 3 weekenden alweer bijna volgeboekt (totaal +/- 200 man). En we hebben niet voor iedereen plek om te eten, dus dat wordt gezellig. Ik snap er helemaal geen bal van. Blijf toch lekker thuis mensen.
lenaa_tje schreef:N0a schreef:Voor iedereen die denkt dat ze even rustig weekendje er tussenuit kunnen in een hotel, vergeet het. Wij zitten voor de komende 3 weekenden alweer bijna volgeboekt (totaal +/- 200 man). En we hebben niet voor iedereen plek om te eten, dus dat wordt gezellig. Ik snap er helemaal geen bal van. Blijf toch lekker thuis mensen.
Tja het mag. Ik denk dat jullie verder blij zijn met de inkomsten lijkt mij.
moonsparkle schreef:Ik zit te denken om voor het voorjaar een paar dagen Vlieland te boeken lijkt me heerlijk rustig als ik buitenom een vakantie ga.
Karin schreef:Haha ja hè, ons beider achtertuinIk vond het idee altijd wel leuk dat ik 'door het bos' naar mijn kantoor in de grote stad was gelopen. Maar tijdens een weekendje weg is een heel andere omgeving een stuk leuker.
Overigens ben ik het afgelopen halfjaar een aantal keren in een museum geweest (ik heb die Museumkaart niet voor niets) en overal was het top geregeld. Ik kom momenteel liever in een museum of concert-/theaterzaal dan in een willekeurige supermarkt, juist omdat het op die plekken zo goed geregeld is (en dan heb ik zelf nog een fijne supermarkt in mijn wijk ook, kun je nagaan).
Wat musea in en rond Den Haag betreft staan Voorlinden en Louwman nog op mijn lijstje.
Varekaj schreef:Mijn vakantie zit eropmaar we gaan wel nog leuke dingen blijven doen. Zo kregen diegene die interesse hadden in België een railpas, geldig voor 2 gratis ritten/maand van oktober tot en met maart. Dus per maand 1x heen en terug. Afstand onbeperkt binnen België. We wilden graag voor november ons ticket nog gebruiken en dat met iets combineren... Maar wat? Na wat zoeken kwam ik erop uit dat er wandelingen bestaan van station tot station. Dus je treint naar station A, stapt uit, volgt de route die erbij hoort en je eindigt ofwel terug daar ofwel bij een nabijgelegen station. Soms zijn het natuurwandelingen, soms ook stadswandelingen.
Wij hebben gekozen voor een wandeling van ongeveer 10-12km in Diksmuide volgend weekend. Gaat helemaal door de velden langs monumenten en bezienswaardigheden waar gevochten werd in WOI, en ook de zogeheten "Dodengang" aan de frontlinie.
Misschien bestaat zoiets ook in NL?
lenaa_tje schreef:Ik vind het gevangenismuseum in Den Haag ook altijd wel een aanrader. Gevangen poort is dat geloof ik.
Karin schreef:lenaa_tje schreef:Ik vind het gevangenismuseum in Den Haag ook altijd wel een aanrader. Gevangen poort is dat geloof ik.
Ik dacht eerst dat je die mooie poort bij de gevangenis in Scheveningen bedoelde (daar OV-fietste ik afgelopen zomer langs), maar het blijkt aan het Binnenhof te zitten! De website ziet er heel interessant uit.
Nou, ook maar op het lijstje voor als ik eventueel weer een keer op kantoor kan werken in Den Haag.