Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Fietser is imo gewoon fout hier, wat een hork. Een jaar celstraf is overdreven, maar dit is gewoon hufterig gedrag en daar mag best een boete op staan. Het is niet alsof die mensen niet voor hem aan de kant gingen en sinds wanneer is het acceptabel om iemand dan maar gewoon opzij te beuken? Ik zie uit zijn lichaamstaal namelijk niet dat hij dit deed om z’n evenwicht te bewaren — hij kijkt nota bene nog naar dat kind —, en dan achteraf zeggen dat hij zich er niet van bewust was, alsof je zo’n tik tegen je knie niet voelt.![]()
En laten we zelf nu ook niet Roomser dan de Paus zijn en doen alsof niemand van ons ooit iemand in de weg loopt.Zeker in een recreatiegebied met (wat ik vermoed) dual purpose paden. Dus nee, of het nou een kind is, een hond, je oma of de wandelende tak van de buurjongen, je blijft gewoon met welk lichaamsdeel dan ook van andere mensen af. Dat leer je al van jongs af aan, mag ik hopen.
Ondertussen moest ik in Delft even overgeven.![]()
[ Afbeelding ]
Relaxed schreef:denisesilver schreef:Van mij mag ie wel een jaar celstraf, zo'n hekel aan fietsers/wielrenners/mountainbikers. Sorry Relaxed
Ik zei juist dat je mij nooit op een mountainbike zal zien
Mkango schreef:Magrathea schreef:Eén van die cheesy souvenirwinkeltjes had dit soort dingen voor het raam staan. Ze zijn zelfs nog erger dan al die ‘Amsterdam’ merc.
Iew, waar zag je dat? Nog nooit gezien hierJe bent in Delft, ffs, rot op met je Amsterdam.
Niobe schreef:_San87_ schreef:En dan volgens mij met name de zonden van Adam. Die mannen ook altijd.
Oh! Ik dacht altijd dat juist Eva de stouterd was met d’r appel
Qimm schreef:Niobe schreef:
Oh! Ik dacht altijd dat juist Eva de stouterd was met d’r appel
Ja, maar je weet hoe dat gegaan moet zijn...
Eva, ik heb trek
Eva, kun je niet even wat te eten regelen
Eva, kom op nou, doe niet zou flauw
Eva, ik heb hong-er!
Evaaaaaaaaa....!
Ik had ook een appel naar z'n hoofd gemikt