Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lorette_ schreef:Ik denk dat ze wat snel zijn geweest met plaatsen van de beoordeling, maar ergens snap ik het wel, omdat ze nu moeten afwachten wanneer de schroeven komen om de stoelen in elkaar te kunnen zetten en het product zo niet meteen bruikbaar is. De beoordeling kan met wederzijds goedvinden worden aangepast/verwijderd. Je kunt dit nog proberen als het naar tevredenheid is afgehandeld.
Moestuin schreef:Ik snap ze ook wel. Het product is inderdaad niet zoals omschreven. Fijn dat je het wilt oplossen en zo hoort het ook, maar ondertussen hebben ze een niet compleet product.
Alja schreef:Als iemand dat bij mij zou doen zo ik gelijk stoppen met service verlenen
Zoek het dan ook maar uit!
Veranderen achteraf is heel lastig en dan heb je mooi voor niks je nek uitgestoken
_Lorette_ schreef:Aargh, ik ben mega gefrustreerd over een onterechte negatieve review.
Ik kocht beenbeschermers via MP. Deal snel gesloten en meteen betaald. Daarna radiostilte... Ik weet ik dat het met o&n en de coronamaatregelen moeilijk is om te versturen, dus daarvoor kan ik wel wat geduld opbrengen. Na 11 dagen had ik ze binnen. Tussendoor was het lastig om contact te krijgen met de verkoper, maar ik kreeg na een week de toezegging dat ze binnenkort verstuurd zouden worden.
Bij het ontvangen van de beschermers bleken er flinke beschadigingen op te zitten aan de strijkkant (denk dan niet aan een kras, maar aan een gat). Ik gaf aan dat ik het erg jammer vond dat dit niet was vermeld en niet zichtbaar was op de foto's. Zo had ik ze niet willen kopen. Hier kreeg ik geen reactie op.
Ik heb hierop een '2 sterren review' gegeven. En je raad het al, ik kreeg een 1 ster review terug met de vermelding dat ik beleefder moet communiceren. Het enige mogelijk irritante wat ik heb gedaan was een 'hallo?' sturen toen ik na 3 dagen nog geen antwoord had gekregen op mijn vraag.
Dat er geen enkele reactie/weerwoord mogelijk is op een slechte review vind ik mega vervelend. Ik verkoop de laatste tijd regelmatig spullen en op 1x na zijn het allemaal vijf sterren (44x). Die beenbeschermers gooi ik gemakkelijker in de vuilnisbak dan mijn frustratie over die onterechte review.
HxSunlight schreef:Zucht..
Koop je iets op marktplaats daarbij maak ik direct het geld over en zegt de verkoper geld hebben ontvangen en morgen te versturen. Ik helemaal blij! Krijg je later in de avond bericht dat ze het bedrag terug heeft overgemaakt omdat er blijkbaar een hoger bod was..
Zucht..
HxSunlight schreef:Zucht..
Koop je iets op marktplaats daarbij maak ik direct het geld over en zegt de verkoper geld hebben ontvangen en morgen te versturen. Ik helemaal blij! Krijg je later in de avond bericht dat ze het bedrag terug heeft overgemaakt omdat er blijkbaar een hoger bod was..
Zucht..
x_ankieee schreef:Alja schreef:Als iemand dat bij mij zou doen zo ik gelijk stoppen met service verlenen
Zoek het dan ook maar uit!
Veranderen achteraf is heel lastig en dan heb je mooi voor niks je nek uitgestoken
Zo denk ik er ook over. Als ik zo’n beoordeling had gezien terwijl ik nog bezig was met het regelen van die schroefjes, had ik zeker gezegd dat ze zelf achter de restanten aan mochten gaan. Je doet zo je best voor je en dan krijg je meteen een trap na
Vjestagirl schreef:Ze verkleinen hiermee ontzettend hun kans op de schroefjes. Ik ben gisteren de halve middag bezig geweest ikea te pakken te krijgen (super slecht bereikbaar op het moment), maar kan er nu eigenlijk even geen motivatie voor vinden.
Dat je dit doet na een week: prima. Maar niet 3 uur nadat ik aangegeven heb dat ik het op ga lossen.
Moestuin schreef:Vjestagirl schreef:Ze verkleinen hiermee ontzettend hun kans op de schroefjes. Ik ben gisteren de halve middag bezig geweest ikea te pakken te krijgen (super slecht bereikbaar op het moment), maar kan er nu eigenlijk even geen motivatie voor vinden.
Dat je dit doet na een week: prima. Maar niet 3 uur nadat ik aangegeven heb dat ik het op ga lossen.
Ik zeg niet dat ik het ok vind hé. Maar dat ik wel kan snappen uit welke redenatie het is gegaan.
belle_boef schreef:HxSunlight schreef:Zucht..
Zucht..
Wauw dat is echt slecht. Daar zou ik ook 1 ster voor geven
_Lorette_ schreef:Ik vind het wel rot, omdat ik een makkelijke koper en betrouwbare verkoper ben en iemand er onterecht een beoordeling van 1 ster bij heeft gezet voor een transactie waarin ik zelf de gedupeerde ben.Waarom je daar geen reactie op kunt geven is me een raadsel.