Jildau schreef:Palmera schreef:Unpopulair opinion: de huidige schoenmode is foeilelijk. Ik zie het elegante en vrouwelijke niet in van orthopedische klompen met plateauzolen.
Ik ben jaloers op deze mening! Zou me veel geld schelen..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shenavallie schreef:Dan hierbij mijn niet-populaire mening: waarom dat schapengedrag dat je volgens de laatste mode mee moet lopen? Wees gewoon jezelf.
En daarbij scheelt het ook een hoop in de weggooimaatschappij. Als producten van beter materiaal gemaakt worden in plaats van goedkoop-een-seizoen-kwaliteit, dan zouden mensen ook weer wat langer met hun kleding en schoenen doen.
Shenavallie schreef:Dan hierbij mijn niet-populaire mening: waarom dat schapengedrag dat je volgens de laatste mode mee moet lopen? Wees gewoon jezelf.
En daarbij scheelt het ook een hoop in de weggooimaatschappij. Als producten van beter materiaal gemaakt worden in plaats van goedkoop-een-seizoen-kwaliteit, dan zouden mensen ook weer wat langer met hun kleding en schoenen doen.
elnienjo schreef:Palmera schreef:Helemaal mee eens! Maar als je dan besluit eenvoudige tijdloze pumps nodig te hebben, omdat de oude op zijn, dan loop te tegen de huidige lompe klompen mode op.
Op Zalando en soortgelijk is niets neutraals te vinden?
Palmera schreef:Ik kan inderdaad wel op internet bestellen.
Maar mijn unpopulair opinion is dat ik dat niet graag doe.
Ik koop het liefst lokaal. En ondanks dat dat ook word ingevlogen hier, word het voor de winkel iig nog per pallet ofzo ingevlogen. En niet speciaal voor mij dat ene paar.
elnienjo schreef:Palmera schreef:Ik kan inderdaad wel op internet bestellen.
Maar mijn unpopulair opinion is dat ik dat niet graag doe.
Ik koop het liefst lokaal. En ondanks dat dat ook word ingevlogen hier, word het voor de winkel iig nog per pallet ofzo ingevlogen. En niet speciaal voor mij dat ene paar.
Het wordt ongetwijfeld sowieso groot ingevlogen/verscheept naar Europa om dan verspreid te worden met busjes naar lokale shopjes of direct verzonden naar de online koper.
Leuk als je je lokale winkelier wil steunen, maar voor het milieu maakt het niet uit.
MarlindeRooz schreef:Uh maakt wel uit.
https://www.voordewereldvanmorgen.nl/du ... e-winkelen
Ik koop dus liever in winkels! Tenzij die winkels niet in Zwolle ov Utrecht zit. Dan bestel ik online.
Palmera schreef:Shenavallie schreef:Dan hierbij mijn niet-populaire mening: waarom dat schapengedrag dat je volgens de laatste mode mee moet lopen? Wees gewoon jezelf.
Helemaal mee eens! Maar als je dan besluit eenvoudige tijdloze pumps nodig te hebben, omdat de oude op zijn, dan loop te tegen de huidige lompe klompen mode op.
Mars schreef:Laten we dan verbod op wapens op straat ook maar opheffen want mensen die kwaad willen lopen toch wel met messen en vuurwapens rond als ze dat willen. Regels niet invoeren of verscherpen ‘omdat er toch wel mensen zijn die zich er niet aan houden’ is nogal een vage redenering
elnienjo schreef:MarlindeRooz schreef:Uh maakt wel uit.
Ik koop dus liever in winkels! Tenzij die winkels niet in Zwolle ov Utrecht zit. Dan bestel ik online.
Ik bestel sowieso liever online, want anders kost het mij benzine en parkeergeld en vaak hebben ze wat ik zoek niet eens in een fysieke winkel. Vorig jaar dacht ik 'ns naar Bever te gaan om m'n nieuwe wandelschoenen ter plekke te kunnen passen. Hadden ze mijn maat net niet in het model wat ik koos. Of ik wilde aanbetalen zodat zij het voor mij konden bestellen. Nou nee, ik heb ze toen gewoon bij Zalando besteld voor 20 euro goedkoper.
elnienjo schreef:MarlindeRooz schreef:Uh maakt wel uit.
Ik bestel sowieso liever online, want anders kost het mij benzine en parkeergeld en vaak hebben ze wat ik zoek niet eens in een fysieke winkel. Vorig jaar dacht ik 'ns naar Bever te gaan om m'n nieuwe wandelschoenen ter plekke te kunnen passen. Hadden ze mijn maat net niet in het model wat ik koos. Of ik wilde aanbetalen zodat zij het voor mij konden bestellen. Nou nee, ik heb ze toen gewoon bij Zalando besteld voor 20 euro goedkoper.