Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Love_Laugh schreef:Ik heb als naar het toilet ben geweest, nog steeds het gevoel alsof ik moet plassen. Heel irritant. Kan ik hiervoor de huisarts bellen of iemand tips wat ik eraan kan doen?
Captain schreef:Wat gebeurt er als je te weinig euthanasiemiddel gebruikt? Dus stel iets heeft 5ml nodig en je gebruikt 2ml. Blijft het dan leven of...?
Captain schreef:Ik las net dat mannen allergisch kunnen zijn voor sperma. https://www.viva.nl/tijdschrift-viva/sp ... -allergie/
Is een man dan ook allergisch voor zijn eigen sperma? Hoe werkt dat dan?
xSCWx schreef:Ik had een product dat na 2 maanden kapot was terwijl ze claimen 20 jr mee te gaan. Dus ik de verkoper gecontacteerd via mail en bellen. Ze hadden het doorgezet naar de producent en ze wachten op antwoord van hen. Het is 9 weken geleden dat ik mijn eerste bericht stuurde (en ik heb in de tussentijd meerdere keren gebeld) en telkens zeggen ze dat ze wachten op antwoord van de producent. Het begint me een beetje te lang te duren. Wat kan ik nu doen?
xSCWx schreef:Ik had een product dat na 2 maanden kapot was terwijl ze claimen 20 jr mee te gaan. Dus ik de verkoper gecontacteerd via mail en bellen. Ze hadden het doorgezet naar de producent en ze wachten op antwoord van hen. Het is 9 weken geleden dat ik mijn eerste bericht stuurde (en ik heb in de tussentijd meerdere keren gebeld) en telkens zeggen ze dat ze wachten op antwoord van de producent. Het begint me een beetje te lang te duren. Wat kan ik nu doen?
98xsophiex98 schreef:Wanneer zijn er meer muggen s’avond of s’ochtends?
xSCWx schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nog een belangrijk detail vergeten; volgens de verkopende partij heb ik het zelf kapot gemaakt (laten vallen). Terwijl ik het product heb schoon gemaakt (zoals wordt aangeraden door producent), en toen ik het daarna oppakte er ineens een barst in zat. Ik ben namelijk behoorlijk zuinig er op en had het echt wel eerder gezien als er een barst in zat aangezien ik hem nota bene stond schoon te maken.
poes schreef:Ooit een akkefietje gehad met Apple. Telefoon deed het na een update niet meer. Opgestuurd. Heel wat miscommunicatie en plots zat er een barst in. Ik heb toen letterlijk gezegd dat ik net zo lang zou bellen tot er qua werkloon voor hun telefonistes een nieuwe iPhone betaald was. Na 4,5 u heb ik een nieuwe gekregen. Heb toen 3 supervisors versleten.