Dat ik een schijthekel heb aan hardlopen maar mezelf er toch toe weet te zetten. Halfuurtje (nog niet aan een stuk door buiten, op de loopband in de sportschool lukt het wel), voelt toch altijd goed als je dan weer terug bent.
Safiera
Geplaatst: 21-12-20 18:47
Blij vandaag omdat mijn weegschaal een leuk getal aangaf
Goedkeuring gehad van de bank voor onze tweede hypotheek! Heb 'm over laten nemen van een andere geldverstrekker en nu tegen goedkopere rente over kunnen laten zetten! Scheelt een hoop geld elke maand!
Ok, die luister ik toevallig niet. Ben benieuwd wat er in je pakket zit!
wyoming
Geplaatst: 23-12-20 00:19
Soms zijn het de kleine dingen.... mijn eitjes kwamen super goed uit de airfryer
MarlindeRooz
Geplaatst: 23-12-20 00:54
wyoming schreef:
Soms zijn het de kleine dingen.... mijn eitjes kwamen super goed uit de airfryer
Lifegoals!
Ik ben super blij want voelde me vandaag voor het eerst in weken weer "mezelf" en heb lekker met vriendje liggen videobellen vanavond. Man wat ben ik toch akelig goor verliefd op hem.
Dat ik na ruim 2 jaar beide buren soort van heb ontmoet, maar de buurvrouw rechts ook heel erg lief vroeg hoe het met me ging, na de aanvaring die ik heb gehad met de huisbaas (twee maanden terug). En dat ze aanbood dat ik altijd om hulp kan vragen als ik het nodig heb. Stond chagrijnig op maar nu is mijn hele dag goed