Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Darah3

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:03

Wat jammer Berdien, wat een poedersuiker excuus. Hij wist van tevoren waar je woonde :\

Sterkte Robijntje, dacht dat jullie het zo leuk hadden samen :(:)

Ik had gister een leuke date, alleen zijn trein viel uit waardoor 'moest' blijven slapen :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:25

Darah3 schreef:
Wat jammer Berdien, wat een poedersuiker excuus. Hij wist van tevoren waar je woonde :\

Sterkte Robijntje, dacht dat jullie het zo leuk hadden samen :(:)

Ik had gister een leuke date, alleen zijn trein viel uit waardoor 'moest' blijven slapen :')
Dus niet enkel een leuke date, gelijk een leuke nacht :P

Berdien, da's gewoon niet tof :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:29

Thanks allen, hebben het er allebei behoorlijk moeilijk mee maar voor nu is het even de beste optie.
Wie weet over een tijdje als hij wat beter voor ogen heeft hoe zijn gevoel precies zit.

Voor nu zoek ik lekker afleiding met vriendinnen, paardjes, dingen regelen voor moeders en zo.

Ik blijf ff lekker meelezen met alle hopelijke leuke date verhalen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:59

Berdien wat een hond. Good riddance al voelt t niet zo.

Ff met links getypt:

Je bent een hele knappe, hele toffe chick. Jouw woeste piraat is onderweg, echt waar. En hij voelt zich wrs net zo poedersuiker als jij. Houd moed.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 10:31

Lee :* :*

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 11:04

Ailill schreef:
Dus niet enkel een leuke date, gelijk een leuke nacht :P

Mwah, helemaal niks gebeurd :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 11:24

Berdien klote zeg! Zelfde dus wel als wat ik had met Utrechtjongen, alleen zei die dat het te ver was ná de date.

Over utrechtjongen gesproken, ga volgende week naar een vriendin in Ede dus dan ga ik even met hem lunchen in Utrecht, gewoon vriendschappelijk :)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 11:39

Yvankaxx, vergeet dan geen ijs te halen bij Bernardo’s. Veels te lekker om niet te doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 11:48

Wel leuk dat jullie elkaar nog spreken en dus ook afspreken Yvanka!

En Darah had een slaapdate :D

Hier is het stil, heb nog niks van hem gehoord. Lekker laf ook. #crazycatladyforeveragain

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:39

Berdien: Ahhh wat irritant zeg zulke mannen die het allemaal niet weten! Ik kan soms ook wel van gedachten veranderen maar raar dat hij een paar uur eerder nog niet kon wachten, flauw.

Darah: Oehh een slaapdate, komt er een vervolg?

Cer schreef:
Uiteraard Berdien.. maar het verbaast me sowieso dat mensen 100% overtuigt het ene kunnen zeggen en binnen the blink of an eye gewoon 180 graden draaien en het tegenovergestelde doen...

Helaas herken ik dit ook wel bij mezelf :') Soms denk ik van iets, jaaaa goed idee! En de volgende ochtend denk ik WTF bezielde me nou.

Zo dacht ik ook na die afspraak met die ex-collega van mijn moeder dat we wel goede vrienden konden worden, dat heb ik ook aangegeven. De volgende dag kreeg ik er de kriebels van, neeee deze man hoef ik niet meer te zien. Hij was overigens ook iets té enthousiast over mij aarrrgh. Het contact afgekapt en meneer blijft me nu appen om aandacht, en ik blijven negeren :+ . Heeft hij uit 'wanhoop' afgelopen dinsdag de selfie van ons naar mijn moeder gestuurd die niet wist dat wij contact hadden/afgesproken, terwijl ik hem dat expliciet had gevraagd niet te doen. En vervolgens appen dat hij wel een boos berichtje van me had verwacht, en toen ik niet reageerde ook nog eens via Facebook. Wat een stakker :') *negeermodus AAN*

Hier gaat alles nog steeds goed, fwb afgelopen week 2 keer gezien in de 'nieuwe constructie' en we hebben het heel fijn en gezellig gehad. Wetende hoe hij is en dat het (voorlopig := ) nergens op uitdraait geeft rust. En ik kom tot de ontdekking dat single zijn helemaal niet slecht is. Heel veel paarden-, sport- en studieplannen op de agenda komende tijd dus daar past een nieuw iemand ontmoeten ook totaal niet bij.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:45

Wat goed Linda! Fijn dat het bevalt maar vooral dat je jezelf weer terug hebt gevonden :j

Ik ben vooral heel verdrietig. Ik krijg er de schuld van, daar komt het op neer. En ik moet het me niet aantrekken want he, tindermatch en we hebben elkaar nog niet eens ontmoet maar om zo neer gezet te worden doet wel echt verdomd zeer.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:51

Aaah, Berdien.. -O- Wat een teleurstelling..We moeten maar een clubske gaan oprichten voor crazycatlady's :D

Jammer Robijntjah, je zult zelf het beste weten wat op dit moment het beste is. Kan er verder weinig over zeggen omdat ik totaal geen beeld heb van hoe jullie relatie is/was, al zag ik wat voorbij komen over een scheiding.

Haha, Linda, wat dacht hij, negatieve aandacht is ook aandacht? Wel beetje sneu dat hij op alle manieren je aandacht wilt.

Ailill, hard tegen hard kan soms juist ook ff goed zijn in het begin denk. Ff grenzen aangeven tot hoe ver en niet verder. Als iemand dan idd blokkeert en wegrent, dan heb je wel je antwoord. Ben benieuwd of je na je mail nog wat hoort van hem.

Darah, was het een geslaagde date?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:52

Nou ja Berdien, dat moet je je inderdaad niet laten raken maar ik snap dat je je verdrietig voelt. Aan de andere kant, je kende hem inderdaad niet, en hij jou dus ook niet, dus hoezo kan hij ook maar iets over jou zeggen :?
Althans, je krijgt de schuld van de afstand? Dat is helemaal gek hoor... :j

Nou ja, ik snap dat je van gedachten kunt veranderen LindaFleur, maar soms is dat wel heel raar.. Als ik aangeef dat ik rust wil en tot mezelf wil komen na het verbreken van een goede relatie en ik stap na een maand in een moeilijke date relatie met een man die in scheiding ligt en met 4 kinderen op een vakantiepark woont maak ik mezelf wel wat ongeloofwaardig met betrekking tot het verbreken van de eerste, op zich goedlopende, relatie..
Om maar eens wat te noemen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:09

Wat een hond Berdien.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:15

Jibbel schreef:
Aaah, Berdien.. -O- Wat een teleurstelling..We moeten maar een clubske gaan oprichten voor crazycatlady's :D

Jammer Robijntjah, je zult zelf het beste weten wat op dit moment het beste is. Kan er verder weinig over zeggen omdat ik totaal geen beeld heb van hoe jullie relatie is/was, al zag ik wat voorbij komen over een scheiding.

Haha, Linda, wat dacht hij, negatieve aandacht is ook aandacht? Wel beetje sneu dat hij op alle manieren je aandacht wilt.

Ailill, hard tegen hard kan soms juist ook ff goed zijn in het begin denk. Ff grenzen aangeven tot hoe ver en niet verder. Als iemand dan idd blokkeert en wegrent, dan heb je wel je antwoord. Ben benieuwd of je na je mail nog wat hoort van hem.

Darah, was het een geslaagde date?
Klopt, even territorium afbakenen :')

Precies, rennen en blokken is gewoon kansloos. Als het nou terecht zou zijn, prima. Maar dit slaat nergens op. Voor de rest enkele rode vlaggen:

- 30+ en nog nooit een relatie gehad/max. 1 jaar: Rennen.
- Geen sociaal leven/vrienden: Wegwezen.
- 30+ en woont nog thuis, of ouders wonen bij diegene in: Geen succes.
- Zeggen erg dominant te zijn, staat gelijk aan geen zelfreflectie: Nooit aan beginnen.

:')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:21

Klinkt niet als eigenschappen die bijdragen aan een fijne en langdurige relatie. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:21

Huh? Waarom zou jij schuld hebben Berdien?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:22

Jibbel schreef:
Klinkt niet als eigenschappen die bijdragen aan een fijne en langdurige relatie. :n
Ik schijn d'r steeds op te vallen, lol!

Gisteren uit pure frustratie alles een like gegeven wat ik normaal niet zou doen, ben benieuwd naar de uitkomst _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:31

Ik heb nog steeds mijn anonieme Tinderprofiel, erg leuk :') Heb ineens regelmatig matches die gewoon praten :+ Behalve dan die kanslozen die meteen om een foto vragen.. Waarom like je dan een profiel zonder foto's? :?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 15:30

Omg hij probeert gewoon op alle manieren een reactie uit te lokken, Linda :oo lijkt me niet tof, vooral aangezien ie je moeder erbij betrekt. Hoe is het met je huisgenoten afgelopen?

Berdien, mag je gerust verdrietig over zijn hoor :(:) wat een slappe zak dat ie het nu op jou afschuift en 'we hebben elkaar nog niet ontmoet'. Je investeert toch een hoop tijd en energie in iemand en dan om zo'n reden haakt ie af. Wat ie van tevoren al wist. Vind ik echt zo'n kul :(

Haha misschien zijn mannen wat nieuwsgieriger aangelegd Relaxed?

Mijn date was geslaagd ja! Er komt een vervolg O:) maar nog niks concreet afgesproken.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 15:45

Ik ben aan het wachten op mijn date, toch wel een beetje spannend :=

Leuk Darah!

Wat een lapzwans Linda :oo

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 15:47

Even wat off-topic, wat zeggen jullie?

Luxe probleem, nieuwe job:

- Of in de eerst sporten en half negen 9 richting kantoor, dan werken van 9 tot half 6 en dan 6 uur thuis.
- Of half 8 naar kantoor, half 5 klaar, 5 uur thuis en dan sporten.

Daar tussenin, eerder/later kan overigens ook nog.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 15:48

Je moeder erbij trekken is echt zwak := wat een mafkees Linda!

Vroeg beginnen en eerder klaar :j

Ik heb zaterdag een date met hutkofferman. Gewoon, omdat het kan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 15:50

Vroeg beginnen eerder klaar. Ik sport altijd vanuit het werk om half 6..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 15:51

Ik ben ook voor eerst sporten, als je na je werk thuis komt dan heb je waarschijnlijk geen zin meer :j

Goedzo Berdien!