Sterkte Robijntje, dacht dat jullie het zo leuk hadden samen
Ik had gister een leuke date, alleen zijn trein viel uit waardoor 'moest' blijven slapen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Darah3 schreef:Dus niet enkel een leuke date, gelijk een leuke nachtWat jammer Berdien, wat een poedersuiker excuus. Hij wist van tevoren waar je woonde![]()
Sterkte Robijntje, dacht dat jullie het zo leuk hadden samen![]()
Ik had gister een leuke date, alleen zijn trein viel uit waardoor 'moest' blijven slapen

Cer schreef:Uiteraard Berdien.. maar het verbaast me sowieso dat mensen 100% overtuigt het ene kunnen zeggen en binnen the blink of an eye gewoon 180 graden draaien en het tegenovergestelde doen...
Soms denk ik van iets, jaaaa goed idee! En de volgende ochtend denk ik WTF bezielde me nou.
. Heeft hij uit 'wanhoop' afgelopen dinsdag de selfie van ons naar mijn moeder gestuurd die niet wist dat wij contact hadden/afgesproken, terwijl ik hem dat expliciet had gevraagd niet te doen. En vervolgens appen dat hij wel een boos berichtje van me had verwacht, en toen ik niet reageerde ook nog eens via Facebook. Wat een stakker
*negeermodus AAN*
) nergens op uitdraait geeft rust. En ik kom tot de ontdekking dat single zijn helemaal niet slecht is. Heel veel paarden-, sport- en studieplannen op de agenda komende tijd dus daar past een nieuw iemand ontmoeten ook totaal niet bij.
Wat een teleurstelling..We moeten maar een clubske gaan oprichten voor crazycatlady's

Jibbel schreef:Klopt, even territorium afbakenenAaah, Berdien..Wat een teleurstelling..We moeten maar een clubske gaan oprichten voor crazycatlady's
![]()
Jammer Robijntjah, je zult zelf het beste weten wat op dit moment het beste is. Kan er verder weinig over zeggen omdat ik totaal geen beeld heb van hoe jullie relatie is/was, al zag ik wat voorbij komen over een scheiding.
Haha, Linda, wat dacht hij, negatieve aandacht is ook aandacht? Wel beetje sneu dat hij op alle manieren je aandacht wilt.
Ailill, hard tegen hard kan soms juist ook ff goed zijn in het begin denk. Ff grenzen aangeven tot hoe ver en niet verder. Als iemand dan idd blokkeert en wegrent, dan heb je wel je antwoord. Ben benieuwd of je na je mail nog wat hoort van hem.
Darah, was het een geslaagde date?

Heb ineens regelmatig matches die gewoon praten
Behalve dan die kanslozen die meteen om een foto vragen.. Waarom like je dan een profiel zonder foto's?
lijkt me niet tof, vooral aangezien ie je moeder erbij betrekt. Hoe is het met je huisgenoten afgelopen?
wat een slappe zak dat ie het nu op jou afschuift en 'we hebben elkaar nog niet ontmoet'. Je investeert toch een hoop tijd en energie in iemand en dan om zo'n reden haakt ie af. Wat ie van tevoren al wist. Vind ik echt zo'n kul
maar nog niks concreet afgesproken. 
wat een mafkees Linda!