Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 03:43

[***] schreef:
Poeh neen, als ik daar ook nog over moet nadenken/rekening mee houden wordt het helemaal een zwaar werk :') Heb die links van Jolien eens gelezen maar dat gaat 'm toch niet worden. Denk dat het bij paarden misschien ook niet zoveel uitmaakt, ga er eens op letten of mensen dat doen.. misschien maakt het wél doen het wel origineel :Y)

Ik kijk wel naar de feeds trouwens, vooral bij mensen die mij gaan volgen kijk ik of ze leuk zijn om ook te volgen. En als ik een foto zie dat ik denk "wauw, leuk dier" dan kijk ik ook naar de feed of er meer te zien is en het mij aantrekt om te gaan volgen. Maar ik kijk niet bij elke foto die ik tegenkom.

Tuurlijk kijk ik naar de rest van de foto s maar ik bedoel meer hoe de feed eruitziet. Dus alles heel gelikt en alles in 1 filter bijv.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 07:03

Ik gebruik juist zo min mogelijk filters. Alleen foto's die wat minder van kwaliteit zijn probeer ik zo nog wat te laten lijken :+

mirriejj

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 10:23

Loopt jullie insta ook steeds vast? Mijn app sluit steeds vanzelf af, bloed irritant.

Dus sorry voor de gene waar ik mee in een pod zit, het kan zijn dat ik vandaag niets bij kan werken.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 10:37

Mijn sponsordeal haalt dus echt totaaal geen likes binnen terwijl het een foto is die het normaal goed zou doen. Wtf }>

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 10:53

Sheehan schreef:
Mijn sponsordeal haalt dus echt totaaal geen likes binnen terwijl het een foto is die het normaal goed zou doen. Wtf }>

Komt gewoon omdat ik de foto niet heb gemaakt :Y)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 11:04

Lau schreef:
Sheehan schreef:

Komt gewoon omdat ik de foto niet heb gemaakt :Y)

Hahahah gossie Lau :') Volgende keer mag jij

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-19 11:13

Nee maar stom dat hij het niet goed doet... Heb je wel op de juiste tijd gepost? Misschien andere hashtags die niet aanslaan?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 11:14

Veulenfoto's doen het heel goed, ook als ze niet zo'n geweldige kwaliteit hebben :')

Vervelend Sheehan!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:55

Ik gebruik nooit hashtags, tijd was prima. Sad dit, vond het zo’n goeie foto ;(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 12:59

Wat balen zeg Sheehan! -O-

Ik zit ondertussen alweer bijna aan de 120 volgers :oo Kennelijk werkt het wel tot dusver wat betreft orde.

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 14:21

Xyris schreef:
Dat gaat helaas niet, zeker aangezien het de bedoeling is dat ik landschappen en dieren ga combineren ^) zit nu nog in de fase dat ik beiden individueel oefen. Dus weglaten is sowieso geen optie, splitsen wel, (als realistisch en surrealistisch of focus dier focus landschap) maar vraag me dus af of het überhaupt nodig is. Vind het ook zo onpraktisch met mijn website enzo, bmoet ik 2 of 3 losse Instagrams op mijn website gaan weergeven.

Ik heb je pagina even opgezocht, ik zou het zo laten.
Je hebt er gelijk een volger bij.

Waar ik op zou letten is dat je een foto niet 2 keer plaatst. Dat staat gek op de feed.

Wil je meer volgers? Mijn beste tip is zelf heel actief like en reageren bij soortgelijke accounts. Goede hastags zoeken en gebruiken.

Ik ben zelf in 2 maanden tijd van 0 naar nu ruim 560 volgers. En groei nog elke dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 14:43

Denk dat het duidelijk is wat mij te doen staat, volgens mij vinden de mensen 'tricktraining' leuk 8-)
Naast wegwaaivideo's maar die heb je niet elke dag, haha. En hier en daar een (bewerkte) wandelfoto, dat lukt nog wel.

Afbeelding

Grappig wel hoe leuk mensen het vinden als de pony's met hun benen zwaaien, moet de trukendoos toch eens gaan uitbreiden (gelukkig vinden de pony's en ik het ook leuk :P ). De foto waar ik er trots weer eens op zat na 5 maanden heeft toch niet hetzelfde effect als opa die met de beentjes gooit :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 18:05

Misschien voor iemand van jullie interessant ik weet dat hier ook wat grote accounts zitten:

Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 18:50

Ik lees al een tijdje mee, maar wat heb jij een ontzettend mooi logo Lau!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 18:59

Aight schreef:
Ik lees al een tijdje mee, maar wat heb jij een ontzettend mooi logo Lau!

Dankjewel! Alle credits hier voor gaan niet naar mij :+
Een vriend van een vriend moest voor school een logo inleveren als laatste opdracht. En ik zocht een logo dus die vriend heeft ons bij elkaar gebracht en daar is dit uitgekomen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:05

Moet nog even door met het sparen van volgers :D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:06

_Dominique schreef:

Ik ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:34

Nu ik dat zie van Lau, vraag ik mij wel af of jullie inderdaad eisen stellen bij TFP-werk?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 23:48

_Dominique schreef:

Wij moeten sws nog een shoot afspreken :D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:49

Succes met de uitzoeken Lau :D Ik ben zelf fotografe en heb het opgegeven om oproepjes te doen voor portfoliomodellen haha. Al zet je er strak afgelijnde 'eisen' bij, dan nog ontplofte mijn inbox altijd met PB's à la "mijn pony voldoet niet aan de eisen maar is wel heel leuk op foto en kan flemen op commando" (met foto's erbij van een simpele bruine pony), of mensen die heel boos en verontwaardigd zijn dat je die eisen stelt - bijvoorbeeld veel volgers - want schijnbaar moet je als fotograaf maar aan liefdadigheidswerk doen en gratis fotoshoots in het rond strooien :+

Maar ook hier lang niet aan de 5000 volgers, al ben ik met m'n smurf volgens mij ook niet echt portfolio-waardig :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-19 23:50

Shanna schreef:
Nu ik dat zie van Lau, vraag ik mij wel af of jullie inderdaad eisen stellen bij TFP-werk?

Alleen of het binnen mijn concept past en verder niet echt. Ik zet graag “echte” mensen op de foto. Je hoeft van mij geen supermodel te zijn met een speciaal paard.
Iemand die leuk binnen mijn concept pas vind ik goed genoeg.

M_aris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 00:24

Haha hier ook nog even door sparen voor de 5000 volgers :P (mariska_dolcie)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 00:27

M_aris schreef:
Haha hier ook nog even door sparen voor de 5000 volgers :P (mariska_dolcie)

Ja ik ook hoor en betwijfel of ik die ooit ga krijgen. We worden wel regelmatig gevraagd als portfoliomodel en toevallig heb ik zaterdag een shoot gepland staan met Christa Merks.

Ach ik vind de contacten die ik op die best leuk via insta en je leert mensen en hun paarden kennen :j

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 00:29

Gelukkig heb ik het geluk met én knappe pony's én 7.3k volgers. :')

Nee mn insta zal deze weken niet zo vlot lopen want ik heb mn enkel gebroken dus ik zit voorlopig thuis en als ik bij mn ponys ben kan ik alleen knuffelen vanuit mn rolstoel.

Maar snap prima dat jullie eisen stellen, een huis tuin en keuken pony is keileuk maar voegt vrij weinig toe aan je portfolio.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-19 00:36

Joscaa schreef:
Gelukkig heb ik het geluk met én knappe pony's én 7.3k volgers. :')

Nee mn insta zal deze weken niet zo vlot lopen want ik heb mn enkel gebroken dus ik zit voorlopig thuis en als ik bij mn ponys ben kan ik alleen knuffelen vanuit mn rolstoel.

Maar snap prima dat jullie eisen stellen, een huis tuin en keuken pony is keileuk maar voegt vrij weinig toe aan je portfolio.

Ach nee wat naar! Sterkte.

Oh joh soms krijg je reacties als, hee wil he mijn paard op de foto zetten. En dan antwoord je met dat je prijzen op de website staan. En dan hoor je nooit meer wat :')

Of soms als je een model zoekt en iemand afwijst omdat iemand anders sneller reageerde zijn ze ook gepikeerd...