Mijn zaadjes zijn binnen
Paprika, peper en aubergine. In maart wil ik meer bestellen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hier en daar wat eetbaars ertussen, sommige planten zijn ook gewoon mooi om te zien natuurlijk.
Ok dan
Helaas zou dat betekenen dat een stamboek suffolk ooi zou gedekt zijn door een bleu de maine ram.

kan ik inderdaad eens vragen. Maar zover ik weet schiet hij de hazen. Maar vragen kost niks. 
Moonfight schreef:Maar gok dat een jager wel de kunde heeft om een konijn goed en efficiënt de das om te doen
Moestuin, je kan dan nog wel boullion trekken met de botten die je overhoudt na het eten/stoven?
Moonfight schreef:Trekken hier ook regelmatig bouillon van al bereide kip (zowel uit oven als slowcooker) en dat gaat prima. Zou dat heel anders zijn bij konijn? Ik vind zelf vaak de bouillon van al bereide kip nog lekkerder omdat de kruiden die al gebruikt zijn ook in de restjes vlees en botten zijn getrokken.
Moonfight schreef:Maar gok dat een jager wel de kunde heeft om een konijn goed en efficiënt de das om te doen
Moestuin, je kan dan nog wel boullion trekken met de botten die je overhoudt na het eten/stoven?
Zoals Lizy zegt kun je inderdaad de kop nog gebruiken, maar die gooien wij er al bij omdat het dan zoveel lekkerder wordt.