Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirthheee schreef:Colien schreef:Jullie zijn welkom hoorZo ver weg is het nou ook weer niet Yonker
Waar was het ookalweer?
Robijntjah schreef:Ik heb zaterdag een vroege, zal ik daarna ook komen?
Colien schreef:mirthheee schreef:
Waar was het ookalweer?
Tussen Tilburg en Den BoschRobijntjah schreef:Ik heb zaterdag een vroege, zal ik daarna ook komen?
BBQ is morgen haha, maar je bent welkom! Vanaf half 4 ongeveer! Zaterdag kan ik helaas niet!
mirthheee schreef:Colien schreef:Tussen Tilburg en Den Bosch
Aah, dat is voor mij tever :c, sowieso een keer met z'n alle terrasje doen. (Als ik mn geliefde studenten OV weer mag aanvragen)
Robijntjah schreef:Morgen heb ik m'n date en zaterdag ga ik bij nader inzien naar Anouk
mirthheee schreef:Aah, dat is voor mij tever :c, sowieso een keer met z'n alle terrasje doen. (Als ik mn geliefde studenten OV weer mag aanvragen)
Robijntjah schreef:Morgen heb ik m'n date en zaterdag ga ik bij nader inzien naar Anouk
Yonker schreef:Voor mij ook niet, heb morgen al andere plannen en moet als 1 van de weinige ook werken
Flessuh schreef:Ik heb ineens matchesen die ene komt uit Culemborg. Maar eens kijken wat daar in de buurt te beleven is..
lieveli schreef:Brrr maatje.Zeker als je met iets gaat schermen als 'voor het leven', dat vind ik allemaal wel heel definitief.
Ik zei altijd zoiets als een 'een leuke date en dan zie ik wel verder'.
DanielleB schreef:lieveli schreef:Brrr maatje.Zeker als je met iets gaat schermen als 'voor het leven', dat vind ik allemaal wel heel definitief.
Ik zei altijd zoiets als een 'een leuke date en dan zie ik wel verder'.
Ik zoek ook iets definitiefs!![]()
Dit werkt juist heel goed want ik wil geen scharrel, ik wil een vriend waar ik alles mee kan delen namelijk. Alle leuke en minder leuke dingen