Van de week heel netjes en vlot 2 paar schoenen verkocht. Kreeg een bod. Vond ik te laag. Tegenbod gedaan. Akkoord en direct betaald. Fijn dat het ook zo kan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eunomia schreef:Hebben jullie ook wel eens last van (veelal) jonge meiden die dan aangegeven geïnteresseerd te zijn in een product en dan vervolgens willen ruilen tegen iets van hunzelf? Als ik aangeef hier niet voor open te staan krijg ik geen reactie meer of hebben ze opeens geen interesse meer. Ik vind het nogal een rare manier van zaken doen...
Naskapower schreef:Eunomia schreef:Hebben jullie ook wel eens last van (veelal) jonge meiden die dan aangegeven geïnteresseerd te zijn in een product en dan vervolgens willen ruilen tegen iets van hunzelf? Als ik aangeef hier niet voor open te staan krijg ik geen reactie meer of hebben ze opeens geen interesse meer. Ik vind het nogal een rare manier van zaken doen...
Ik kreeg de vraag om een Schleich model te ruilen voor een tekening van een dier van mij, door deze persoon gemaakt. Afgewezen trouwens.
Citaat:*knip* delen van privécommunicatie is niet toestaan
Eunomia schreef:Hebben jullie ook wel eens last van (veelal) jonge meiden die dan aangegeven geïnteresseerd te zijn in een product en dan vervolgens willen ruilen tegen iets van hunzelf? Als ik aangeef hier niet voor open te staan krijg ik geen reactie meer of hebben ze opeens geen interesse meer. Ik vind het nogal een rare manier van zaken doen...

_Dominique schreef:Ik kom eens even binnen vallen.
Probeer mijn zadel te verkopen en ik wil hem gewoon niet verzenden. De angst is te groot dat ie ofwel zoekraakt of beschadigd raakt. Heb al zeer veel slechte ervaringen gehoord over zadels verzenden in mijn directe omgeving. Ik waag me er gewoon niet aan. Ook aangeboden dat ik het zadel zeker wil brengen bij een treinstation in het midden van onze woonplaatsen.
Is er nu iemand die maar door blijft drukken dat ze het zadel verzonden wilt hebben.