Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Ik kocht kokosolie en daar staat op 'deodorized'dus ik dacht 'Huh, met deodorant?'Tot ik het Nederlands er naast las 'ontgeurd'.
En toen viel zowel het het kwartje over de kokosolie als over het woord deodorant. De-odorant, ont-geurder. Je spuit deodorant onder je armen als ont-geurder
En ja, nu ik het zie is het zo logisch als wat, ik had het me alleen nooit gerealiseerd omdat ik het las als deo-dorant.
Missy_ schreef:Ik had gister een gesprek met mijn collega over de karakters van Winnie de Pooh (ik werk in de kinderopvang dus dan heb je zulke gesprekken) en toen kwam ik er dus achter dat die ene Kanga heet en die kleine Roe.. En het zijn kangaroe's..
Dat was een heel hard muntje
Blijheid schreef:Missy_ schreef:Ik had gister een gesprek met mijn collega over de karakters van Winnie de Pooh (ik werk in de kinderopvang dus dan heb je zulke gesprekken) en toen kwam ik er dus achter dat die ene Kanga heet en die kleine Roe.. En het zijn kangaroe's..
En dat is gebaseerd op een verkeerde spelling, die heel veel mensen hanteren. Het zijn namelijk kanGOEroes, geen kanGaroes
Missy_ schreef:Ik had gister een gesprek met mijn collega over de karakters van Winnie de Pooh (ik werk in de kinderopvang dus dan heb je zulke gesprekken) en toen kwam ik er dus achter dat die ene Kanga heet en die kleine Roe.. En het zijn kangaroe's..
iirrssjjee schreef:Missy_ schreef:Ik had gister een gesprek met mijn collega over de karakters van Winnie de Pooh (ik werk in de kinderopvang dus dan heb je zulke gesprekken) en toen kwam ik er dus achter dat die ene Kanga heet en die kleine Roe.. En het zijn kangaroe's..
En ook dat de karakters allemaal een geestelijke "ziekte"/stoornis hebben? Zo is Janneman Robinson schizofreen. Heeft tijgertje adhd. Iejoor heeft een depressie. Meneer konijn OCD. Knorretje een angststoornis. Enz...
Alhoewel er ook een theorie is dat ze allemaal aan de drugs zitten. Iejoor aan de marihuana. Tijgertje aan de XTC. Konijn de cocaine. Knorretje de paddo's en Winnie aan de LSD.