Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:51

Tinderman 7 dient zich aan. Gisteren een leuk tindergesprek en bleek dat we beide niks op de planning hadden wat begon als een niet serieuze opmerking over ik heb wel zin om naar het strand te gaan, eindigde met een wandeling op het strand, daarna een hapje eten en het was zo gezellig dat we erachter kwamen dat onze date ondertussen al 9 uur duurde :') toen was het dus laat en hij wilde absoluut niet dat ik alleen naar huis zou rijden dus ben ik daar blijven slapen (nee niet gymen). Dus onze date heeft 16 uur geduurd en helaas moest ik toen 2 uur naar huis rijden want tinderman woont verweg :(

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:59

Ik vind dat zo'n onzin van: je mag niet alleen naar huis rijden. Alsof je ineens niks meer kan en gevaar loopt omdat the guy zich aandient. Ik ben al 35 jaar zwaar zelfstandig dus heb dan ook geen bescherming nodig en iemand die zegt dat ik niet alleen naar huis mag rijden of in het donker over straat mag. :') En ook toen ik 19 was hoefde niemand dat ineens voor mij te bepalen :P

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:00

ahhaha idd zoiets laat ik me ook niet door een kerel vertellen :D

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:16

Ik ga straks voor het eerst net buiten België op date :') Ben heel erg benieuwd.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:18

Nee, ik ook niet..

Tenzij het een mooie smoes is om te kunnen blijven slapen :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:00

9 vd 10 keer is dat ook een mooie smoes om te blijven slapen.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:41

Queelens schreef:
9 vd 10 keer is dat ook een mooie smoes om te blijven slapen.. :')

Ik wou net zeggen :') 'ik fiets wel even met je mee, dat is veiliger' 'misschien kan je beter blijven slapen, het is al zo laat..' Bitch please, ik fiets wel vaker en het is een slappe smoes

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:08

Haha nou misschien was het een slappe smoes maar het was in ieder geval heel gezellig tot laat in de nacht (en we hebben het nieteens over gymen gehad en al zeker niet gegymd dus daar deed ie het niet voor dan..)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 15:05

litilaura schreef:
Haha nou misschien was het een slappe smoes maar het was in ieder geval heel gezellig tot laat in de nacht (en we hebben het nieteens over gymen gehad en al zeker niet gegymd dus daar deed ie het niet voor dan..)

Sommige die beginnen niet date 1 daarover. Dan krijgt de meid tenminste het gevoel dat het niet daarvoor is. Maar een paar dates later gebeurd het toch een keer en dan wordt het serieuzer en dan opeens besta je niet meer.

Ondertussen heb ik 10 maanden een relatie met een niet-tinderman maar heb wel een stuk of 15 mannen gedate vorig jaar waar het toch wel om seks leek te doen..

Maar leuk dat het gezellig was maar wees niet te naïef met: hij doet het niet voor seks want hij begon er niet over.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 15:14

Hier juist helemaal niet het idee dat mannen het om seks doen... Maar misschien ligt dat aan het type mannen. Mijn vriend bekende later wel dat hij op de eerste date dacht dat "Ik zo'n braaf meisje was" op dat gebied... :7

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 15:51

Nah Tham, heus niet alle mannen laten je zitten na t gymmen hoor! :+

Ik had altijd het idee dat als ze op seks uit waren dat je dat in de gesprekken vooraf al heel goed kon merken.

Fijn dat het leuk was litilaura!

Ik kreeg vandaag de facebook melding dat ik mn vriend een jaar op FB heb _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 16:44

Tuurlijk laten ze je niet allemaal zitten, dat zeg ik ook niet :D. Maar er zijn genoeg mannen die doen lijken alsof ze serieus zijn, maar na een tijdje blijkt dat anders te zijn.
Want ik ben toch altijd wel duidelijk geweest waar ik op uit was en dat was een fwb.
Denk wel dat het verschilt per type man.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 17:37

Dat hij er niet over begon zegt niet dat ie er niet op hoopte. Maar een nette heer begint er dan niet over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:11

Soms kom je er pas na dik 5 jaar achter :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:20

Oeh leuk weer die dates!
Die van mij wilde wel gymmen, maar ik hsd nog geen enkele ervaring, zelfs geen kus, dus hij heeft netjes gewacht. Inmiddels wel anders :))

Nu net 4 maanden samen, gister de schoonfamilie ontmoet, gezellige mensen. Ben nog steeds helemaal in luv <3

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:39

Ugh schoonfamilie... Vinden jullie het ook zo vreselijk om je schoonouders te ontmoeten? Schoonouders van mijn ex zagen me liever gaan dus nu ben ik bang dat mijn nieuwe schoonouders me ook vreselijk gaan vinden. Ik ga mijn nieuwe schoonouders waarschijnlijk in juli ontmoeten. :\

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:43

Met mijn vorige schoonouders had ik weinig. Gewoon niet echt een klik. Maar mijn huidige schoonvader is heel leuk. Voelt als thuiskomen :)

Maar de eerste keer vind ik altijd spannend haha!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 18:47

Ik heb het erg goed getroffen! Ik ben er ook vaak want mijn vriend woont thuis. <3

Mijn vriend heeft zijn enorm lieve karakter echt van z'n mama. <3

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 19:44

Ik had (ja, had helaas) de meest geweldige schoonouders <3 <3
Het is nu ruim een jaartje uit, maar ik mis ze nog steeds :') En ex z'n opa mis ik ook...

Ik krijg nog steeds lieve kaartjes voor mijn verjaardag van mijn exschoonouders & van opa. Ga nog een enkele keer op bezoek en heb ook soms app-contact. Als ik ze toevallig tegenkom maken we altijd even een praatje! We voelen ons daar allemaal niet onprettig bij, dus waarom niet? :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 23:16

Ik vind naar mijn ouders 100x erger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 23:26

Hahahaha :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 02:01

Ik maakte me opzich niet zo'n zorgen (gezonde spanning) maar mijn schoonouders schenen vooral niet zo happy te zijn met tattoo's (en laat ik er nou 3 best forse hebben). Puntje bij paaltje zijn het echt schatten van mensen en ga ik graag naar ze toe :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:54

Oh ik had net zo'n volwassen date! Drankje op het terras, daarna ergens anders gegeten en daarna weer een drankje op een terras. Ik mocht alleen de laatste drankjes betalen :)) Fiets nu naar huis, hadden om 19.00 afgesproken :D Hij is echt leuk. Wel nét lang genoeg, en ehm, flink stuk ouder := Gaan snel weer afspreken!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 23:59

Tjeee dat is een mooie lange date!
Via tinder of?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 00:14

Ja via Tinder! Contact was verwaterd, maar hij had m'n nummer nog dus hij stuurde deze week een berichtje. Woensdag denk ik... En vanavond dus op date :D