Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kimmie25501 schreef:Confession: Ik ben nu heel boos omdat ik het gemeen vindt wat je over One Direction zegt. Het kan misschien wel waar zijn, maar ik vind het toch stom haha.
Wat is dissonant eigenlijk?
Kimmie25501 schreef:Oh op die manier. Maar vals en dissonant kun je dan toch nooit door elkaar halen? Want vals is bij zingen en dissonant bij klassieke muziek, lijkt mij dan.
Xanthippe schreef:dnieSz schreef:Nee hoor mag je vinden natuurlijkmuziek is ook smaken verschillen kwa stemmen.
Er zijn genoeg mensen die Van Velzen geweldig vinden en daar moet ik dus echt van huilen van lelijkheid die stem
Er is een groot verschil tussen smaken die verschillen en gewoon vals.
Confession: mijn haren komen recht omhoog als mensen het verschil niet horen tussen vals en dissonant (niet persoonlijk op jou hoor dnieSz).
dnieSz schreef:Damned schreef:Ik ben naar justin bieber, 5sos en one direction aan het luisterenen I love it
![]()
![]()
(maar het is toch slecht hoor
)
Waarom slecht? Ik ben een mega One direction, 5sos en Justin Bieber fan en Ja ik ben 24.
Confession: Word altijd zo moe een zeer gefokt van mensen die naar mij toe komen 'ben je naar One Direction geweest? ben je daar niet te oud voor?' HOEZO TE OUD VOOR? muziek is voor alle leeftijden er zit niet aan een bepaalde artiest een bepaalde leeftijd dat maken de mensen ervan.
Het vreemde is wel dat als ik zou zeggen dat ik naar ik noem maar iets Johnny Cash zou luisteren dat mensen dan niet zeggen 'ben je daar niet te jong voor?'
Mensen moeten eens ophouden met hun voor oordelen over artiesten en wie dat leuk mag vinden en hoe oud je dan moet zijn
. ierusju schreef:Ik word helemaal gek van een vriendin. Het is een schat van een meid, maar de laatste tijd krijgt ze het voor elkaar om werkelijk alles om zichzelf te laten draaien. Hoeveel ze afvalt (ze is al best dun ), hoe veel ze danst, hoe trots ze er op is dat ze elk weekend dronken is (ze is 17). En verder alleen maar zeuren. Ik dacht dat ik de enige was die dat vond, maar een aantal anderen denken er net zo over
Steeph schreef:Ik heb een suikerbiet nodig voor school (GMO DNA testen) dus ik ga morgen een rondje fietsen en ergens een suikerbiet jatten... Ik voel me nu slecht terwijl die boer die ene suikerbiet niet zal missen
Vjestagirl schreef:Steeph schreef:Ik heb een suikerbiet nodig voor school (GMO DNA testen) dus ik ga morgen een rondje fietsen en ergens een suikerbiet jatten... Ik voel me nu slecht terwijl die boer die ene suikerbiet niet zal missen
Waarom rij je niet gewoon naar een boerderij waar ze die dingen verbouwen en vraag je of je er een mag kopen? Grote kans dat je er eentje krijgt, of dat het je anders een paar euro kost. Hoef je je ook niet schuldig te voelen