Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Voor Eline, het is misschien duur maar het zijn wel echt een van de beste schoenen die er zijn.Kunnen vast ook steunzolen etc in.
https://www.wolkyshop.com/dames/laars-h ... /8054/8055
Liesje89 schreef:Ze hebben schoenen in verschillende prijsklassen. Ik zou met jouw 'problemen' niet via internet iets bestellen of zelf gaan zoeken maar je echt goed laten helpen. Schutrups is een enorme schoenenwinkel met heel kundig personeel dat weet waar ze het over hebben. Zeker overwegen hoor, het is voor jou echt het belangrijkste om te hebben, goede schoenen. Zeker nu je nog herstellende bent moet je niet op zomaar een schoen gaan lopen.
Anoniem schreef:*meelezer piept even tussendoor*
ik zoek dikke, niet doorzichtige leggings. zwart t liefst eventueel ook bv wijnrood/bordeaux.
Niet de h&m kwaliteit, dat als je iets buigt je dwars je ondergoed er doorheen ziet.
(ja uiteraard draag ik nooit iets heel kort op een legging...maar ook niet zo lang als op een panty)
iemand???
Anoniem schreef:wauw, wat een aannames.
Ik draag absoluut geen legging als broek.
daar ben ik ook wat te oud voor.
Alleen wil ik gewoon echt een goed, dikke legging.
Jammer dat er gelijk zo kinderachtig wordt gereageerd. Bah.
Anoniem schreef:*meelezer piept even tussendoor*
ik zoek dikke, niet doorzichtige leggings. zwart t liefst eventueel ook bv wijnrood/bordeaux.
Niet de h&m kwaliteit, dat als je iets buigt je dwars je ondergoed er doorheen ziet.
(ja uiteraard draag ik nooit iets heel kort op een legging...maar ook niet zo lang als op een panty)
iemand???