Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Het gaat toch denk ik meer west-middn-noord worden, en t lastig om te chasen. Dus ik blijf thuis vannacht. Mits er nog iets in t oosten komt, ik ga t wel in de smiezen houden want buienradar geeft m wel voor t oosten. Wordt gewoon weer gigantisch lastig, en dat is me mijn nachtrust niet waard
drawerlover schreef:Joolien schreef:Het gaat toch denk ik meer west-middn-noord worden, en t lastig om te chasen. Dus ik blijf thuis vannacht. Mits er nog iets in t oosten komt, ik ga t wel in de smiezen houden want buienradar geeft m wel voor t oosten. Wordt gewoon weer gigantisch lastig, en dat is me mijn nachtrust niet waard
Ik vind dat buienradar er ook snel naast zit. Het wordt veel te vaak veranderd. Ikke helemaal blij dat er in het zuiden weer wat gaat vallen, maar niets is minder waard
Ponylover_11 schreef:drawerlover schreef:hier niets meer
Ik had me er zo op verheugd
I feel you! Ik woon in Maastricht en heb letterlijk deze zomer maar één keer onweer gehoord... Ik word elke keer zo enthousiast als ik al die dingen hoor en foto's zie hier in het topic en dan komt er niks. Erg frustrerend.
k_m schreef:Oke is buienradar dan zo onbetrouwbaar? Ik zie letterlijk geen één bui als ik hem nu open. En in de komende 3 uur wel wat maar ook eerder boven zee. (ik ken er natuurlijk ook weinig van maar)
De lucht is hier trouwens wel heel vochtig lijkt het, nog nooit zo meegemaakt. Het is al een paar uur een beetje en mist achtige waas en het voelt heel 'klammig' aan als je buiten komt. Beetje tropisch!