Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:22

Elize prachtig! Vooral de achterkant van de jurk vind ik erg mooi :j

NymeriaJarig
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:25

Heel veel plezier met passen vandaag!

Amandavd

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:35

Heel veel plezier met passen vandaag!!

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 08:54

Heel veel plezier met passen!

Dank voor de complimenten. De achterkant van de jurk was ook precies waar ik op gevallen was <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 21:09

Het is gelukt!!!!

Had 2 eisen. Niet strapless en geen rijgrug...

Styliste was blij, heb een figuur waar ze alles mee kunnen.

Begonnen met het passen van 3 verschillende silhouet.

Jurk model 1 was tof maar niet voor mij
Jurk model 2 stond ook super, model was goed en voelde goed
Jurk model 3 idem.
Vanuit daar verder gaan zoeken. Ik mocht alles passen behalve jurken met een heel kort lijfje want dat vond ze gemaakt voor het verhullen van brede heupen etc haha

Jurk 4 stond zo mooi, maar ik had niet echt het wauw gevoel. Er zat wat afwerking waar ik niet super warm voor liep. Maar wel opzij gehangen want het was zeker een kanshebber.

Jurk 5 toch strapless gepast. So wat was die jurk mooi, lijfje/rok was precies mijn ding. Zelfs het strapless stond prachtig.
Ik heb de jurk 10 minuten aangehad en stond toen al te hijsen. Dat was geen twijfel mogelijk. Dat ging hem niet worden.

Ze ging weer verder zoeken, ze kwam met de laatste jurk aan en in haar handen zag ik al dat dit was wat ik zocht! Aangetrokken en super blij. Dit was exact wat ik zocht!! <3

Nu moet ik morgen nog wel even bellen want ik heb de jurk opgezocht op internet en daar wordt hij wat anders gedragen dan dat ik hem aangehad heb....

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 22:41

Leuk dat je de juiste gevonden heb! Is wat je gevonden hebt op internet een dealbreker?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 22:49

Hoe bedoel je dat? een dealbreker?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 23:03

Of het hem misschien toch niet wordt. Snap dat je niet in detail wil treden hoor maar vroeg me meer af of het iets "ergs" was wat je gezien had

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 23:10

O nee nu snap ik het.

Ik zal je even een foto doen via pm haha

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 07:08

Bij mij helaas minder succesvol. Ik heb heel veel moois aangehad, precies in 'mijn' stijl, maar dé jurk zat er niet bij.. Sommige toch wat gewoontjes, andere een mooie voor- óf achterkant maar geen met het wauw gevoel. Ik ga zaterdag dus alsnog naar Koonings!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 07:27

Zitten hier nog mensen die zich op hebben gegeven voor say yess to the dress?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 07:29

vec schreef:
Het is gelukt!!!!

Jurk model 3 idem.
Vanuit daar verder gaan zoeken. Ik mocht alles passen behalve jurken met een heel kort lijfje want dat vond ze gemaakt voor het verhullen van brede heupen etc haha

Jurk 4 stond zo mooi, maar ik had niet echt het wauw gevoel. Er zat wat afwerking waar ik niet super warm voor liep. Maar wel opzij gehangen want het was zeker een kanshebber.

Jurk 5 toch strapless gepast. So wat was die jurk mooi, lijfje/rok was precies mijn ding. Zelfs het strapless stond prachtig.
Ik heb de jurk 10 minuten aangehad en stond toen al te hijsen. Dat was geen twijfel mogelijk. Dat ging hem niet worden.

Ze ging weer verder zoeken, ze kwam met de laatste jurk aan en in haar handen zag ik al dat dit was wat ik zocht! Aangetrokken en super blij. Dit was exact wat ik zocht!! <3

Nu moet ik morgen nog wel even bellen want ik heb de jurk opgezocht op internet en daar wordt hij wat anders gedragen dan dat ik hem aangehad heb....

Wat fijn dat je je jurk hebt! Misschien kan je hem gewoon op een paar verschillende manieren dragen?

dondeyne schreef:
Bij mij helaas minder succesvol. Ik heb heel veel moois aangehad, precies in 'mijn' stijl, maar dé jurk zat er niet bij.. Sommige toch wat gewoontjes, andere een mooie voor- óf achterkant maar geen met het wauw gevoel. Ik ga zaterdag dus alsnog naar Koonings!

Jammer dat je niks hebt gevonden. Maar misschien vind je hem zaterdag wel.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 07:57

Een hele groep nieuwkomers, welkom! :wave:

Wat leuk dat dit topic ineens weer zo actief is. Genieten vind ik het, al jullie (inspiratie) foto's!

@ fohadie: Als je tijdens de passessie al zo vrolijk kijkt, zul je tijdens de grote dag zelf wel helemaal gestraald hebben!

@ Nessa: Dat lijfje van die eerste vind ik echt wel heel mooi. Niet strapless, maar toch zó sexy! Jurk 2, 3 en 5 zijn mij wat te donker als bruidsjurk.

@ Lau: Weer een compleet andere stijl als hierboven. Leuk om te zien, want door al je foto's in [LZP] [FOTOVERZ] Post je outfit topic was ik extra benieuwd op wat voor jurk je zou vallen. Heel divers zo te zien: van zwierig tot baljurk. Vooral die een-na-laatste vind ik erg mooi, heel koninklijk.

@ ElizeVdS: Alsof die jurk speciaal voor jou is gemaakt, hij staat je zó goed! Wauw!

@ vec: Lag het hijsen van jurk 5 niet aan de (verkeerde) maat? Een strapless jurk zou op je heupen moeten steunen, niet aan je borst moeten hangen. Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, je hebt jouw droomjurk gevonden! Gefeliciteerd!! Ik ben ook wel heel benieuwd naar een foto ..!

@ dondeyne: Jammer zeg! Hopelijk heb je bij Koonings meer geluk.

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 08:23

dondeyne schreef:

Jammer, maar op naar zaterdag! Koonings is echt enorm! Heb mijn ogen uitgekeken toen ik daar met mijn beste vriendin mee was :j Zijn toen fantastisch geholpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 09:40

Lau schreef:
vec schreef:
Het is gelukt!!!!

Jurk model 3 idem.

Wat fijn dat je je jurk hebt! Misschien kan je hem gewoon op een paar verschillende manieren dragen?

Ik heb er net voor gebeld, het is niet erg als ik hem anders wil dan zoals het bedoeld is. Alles is te maken volgens de telefoniste. Super fijn.

Paisano schreef:
@ vec: Lag het hijsen van jurk 5 niet aan de (verkeerde) maat? Een strapless jurk zou op je heupen moeten steunen, niet aan je borst moeten hangen. Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, je hebt jouw droomjurk gevonden! Gefeliciteerd!! Ik ben ook wel heel benieuwd naar een foto ..!

Dat klopt inderdaad dat dat zo moet, maar toch gaf me het gevoel dat het het afzakte. Hij zat inderdaad loeistrak.

Ik zal je een pm doen met de foto's.

dondeyne schreef:

Bij Koonings hebben ze zo enorm vele keuze en er lopen zo veel mensen rond die je allemaal een visie hebben.

Ik vond het stiekem wel heel leuk dat er verschillende mensen bij geroepen werden om naar mijn figuur te kijken in een jurk haha.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 09:50

Als ik jullie verhalen lees dan wil ik gewoon nog een keer :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 09:53

ElizeVdS schreef:

Ik wil ook nog wel een keer haha

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 10:19

ElizeVdS schreef:

Haha dat heb ik ook. En heb mijne pas een maand terug uitgezocht :+ Zo jammer dat zoiets leuks zo snel al voorbij is. Gelukkig mag ik nog paar keer terug om te passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 10:22

Selina schreef:
ElizeVdS schreef:

Haha dat heb ik ook. En heb mijne pas een maand terug uitgezocht :+ Zo jammer dat zoiets leuks zo snel al voorbij is. Gelukkig mag ik nog paar keer terug om te passen.

Ik hoef maar 2x terug. 1x passen en 1x ophalen.
Was liever 5x terug geweest haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 10:22

Ik meld me ook hier! Niet omdat ik ga trouwen, maar mijn nichtje. Ze heeft mij gevraagd om mee te gaan als ze jurken gaat passen! :+:

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 10:38

Vec, wat fijn dat je je jurk gepast hebt!

En wat grappig dat veel mensen nog een keer jurken willen uitzoeken :D
Ik had die behoefte juist totaal niet. Mijn jurk was echt mijn jurk en voor mijn gevoel kan het ook echt niet beter. Dus ik ben ook echt klaar :P

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 10:40

Ik denk dat het meer de ervaring is haha. Wij gaan ook naar Koonings maar ik betwijfel of ze wat voor mijn maat en budget hebben. Maar dan ben ik in ieder geval een ervaring rijker!

Zit ook nog te twijfelen of ik mij zal opgeven voor say yes to the dress haha.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:12

Had het ook overwogen, maar lijkt me dat dan veel in scene wordt gezet en ze zoeken toch vooral drama. Bitchy schoonmoeder of kritische tweelingzus. Of een zielig verhaal. Lijkt me dat de ervaring dan toch minder is.

Voor elke maat moet sowieso toch wel wat te vinden zijn? Budget vast ook wel.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:17

De jurk kan echt niet beter. Zou ongetwijfeld dezelfde weer uitkiezen. Maar de ervaring is gewoon leuk. En ik zou dan jurken passen die echt het tegenovergestelde zijn van wat ik gezocht zou hebben.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:37

Paisano schreef:
@ Lau: Weer een compleet andere stijl als hierboven. Leuk om te zien, want door al je foto's in [LZP] [FOTOVERZ] Post je outfit topic was ik extra benieuwd op wat voor jurk je zou vallen. Heel divers zo te zien: van zwierig tot baljurk. Vooral die een-na-laatste vind ik erg mooi, heel koninklijk.

Haha ik denk dat veel mensen benieuwd zijn waarmee ik ga komen. Ik zelf ook hoor :')
1 ding wel iig iets met kant en niet te standaard. Maar verder geen idee. Misschien laat ik iets ontwerpen. Misschien ontwerp ik tegen die tijd zelf iets (voordeel van de mode opleiding gaan doen) en ga ik hem zelf maken.