Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vec schreef:Het is gelukt!!!!
Had 2 eisen. Niet strapless en geen rijgrug...
Styliste was blij, heb een figuur waar ze alles mee kunnen.
Begonnen met het passen van 3 verschillende silhouet.
Jurk model 1 was tof maar niet voor mij
Jurk model 2 stond ook super, model was goed en voelde goed
Jurk model 3 idem.
Vanuit daar verder gaan zoeken. Ik mocht alles passen behalve jurken met een heel kort lijfje want dat vond ze gemaakt voor het verhullen van brede heupen etc haha
Jurk 4 stond zo mooi, maar ik had niet echt het wauw gevoel. Er zat wat afwerking waar ik niet super warm voor liep. Maar wel opzij gehangen want het was zeker een kanshebber.
Jurk 5 toch strapless gepast. So wat was die jurk mooi, lijfje/rok was precies mijn ding. Zelfs het strapless stond prachtig.
Ik heb de jurk 10 minuten aangehad en stond toen al te hijsen. Dat was geen twijfel mogelijk. Dat ging hem niet worden.
Ze ging weer verder zoeken, ze kwam met de laatste jurk aan en in haar handen zag ik al dat dit was wat ik zocht! Aangetrokken en super blij. Dit was exact wat ik zocht!!![]()
Nu moet ik morgen nog wel even bellen want ik heb de jurk opgezocht op internet en daar wordt hij wat anders gedragen dan dat ik hem aangehad heb....
dondeyne schreef:Bij mij helaas minder succesvol. Ik heb heel veel moois aangehad, precies in 'mijn' stijl, maar dé jurk zat er niet bij.. Sommige toch wat gewoontjes, andere een mooie voor- óf achterkant maar geen met het wauw gevoel. Ik ga zaterdag dus alsnog naar Koonings!
dondeyne schreef:Bij mij helaas minder succesvol. Ik heb heel veel moois aangehad, precies in 'mijn' stijl, maar dé jurk zat er niet bij.. Sommige toch wat gewoontjes, andere een mooie voor- óf achterkant maar geen met het wauw gevoel. Ik ga zaterdag dus alsnog naar Koonings!
Zijn toen fantastisch geholpen Lau schreef:vec schreef:Het is gelukt!!!!
Had 2 eisen. Niet strapless en geen rijgrug...
Styliste was blij, heb een figuur waar ze alles mee kunnen.
Begonnen met het passen van 3 verschillende silhouet.
Jurk model 1 was tof maar niet voor mij
Jurk model 2 stond ook super, model was goed en voelde goed
Jurk model 3 idem.
Vanuit daar verder gaan zoeken. Ik mocht alles passen behalve jurken met een heel kort lijfje want dat vond ze gemaakt voor het verhullen van brede heupen etc haha
Jurk 4 stond zo mooi, maar ik had niet echt het wauw gevoel. Er zat wat afwerking waar ik niet super warm voor liep. Maar wel opzij gehangen want het was zeker een kanshebber.
Jurk 5 toch strapless gepast. So wat was die jurk mooi, lijfje/rok was precies mijn ding. Zelfs het strapless stond prachtig.
Ik heb de jurk 10 minuten aangehad en stond toen al te hijsen. Dat was geen twijfel mogelijk. Dat ging hem niet worden.
Ze ging weer verder zoeken, ze kwam met de laatste jurk aan en in haar handen zag ik al dat dit was wat ik zocht! Aangetrokken en super blij. Dit was exact wat ik zocht!!![]()
Nu moet ik morgen nog wel even bellen want ik heb de jurk opgezocht op internet en daar wordt hij wat anders gedragen dan dat ik hem aangehad heb....
Wat fijn dat je je jurk hebt! Misschien kan je hem gewoon op een paar verschillende manieren dragen?
Paisano schreef:@ vec: Lag het hijsen van jurk 5 niet aan de (verkeerde) maat? Een strapless jurk zou op je heupen moeten steunen, niet aan je borst moeten hangen. Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk, je hebt jouw droomjurk gevonden! Gefeliciteerd!! Ik ben ook wel heel benieuwd naar een foto ..!
Selina schreef:ElizeVdS schreef:Als ik jullie verhalen lees dan wil ik gewoon nog een keer
Haha dat heb ik ook. En heb mijne pas een maand terug uitgezochtZo jammer dat zoiets leuks zo snel al voorbij is. Gelukkig mag ik nog paar keer terug om te passen.
Paisano schreef:@ Lau: Weer een compleet andere stijl als hierboven. Leuk om te zien, want door al je foto's in [LZP] [FOTOVERZ] Post je outfit topic was ik extra benieuwd op wat voor jurk je zou vallen. Heel divers zo te zien: van zwierig tot baljurk. Vooral die een-na-laatste vind ik erg mooi, heel koninklijk.