Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:17

connepon85 ziet er professioneel uit zeg!

Mara jouw blog ziet er ook leuk uit, alleen een volledige food blog trekt mij persoonlijk wat minder, mix vind ik leuker.

Ik heb ook weer iets online: Essence nail art magnets and magnetic topcoat

connepon85

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:20

Dank je wel en leuke blogs hier!

Voor de beautybloggers, volgen jullie ook Beautylab en is dat jullie voorbeeld?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:22

Ik vind mezelf niet helemaal een beautyblogger omdat de enige make up waar ik over blog nagellak is. Maar ik volg beautylab op het moment als enige blog (tijd gebrek) en vind haar blog super leuk. Al lees ik juist vooral de niet-beauty dingen, maar bijv eerder de DIY's etc.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:23

Ik heb die gevolgd, maar vond het toch niks. Te veel video's en vond de meeste looks vrij simpel en steeds van hetzelfde. Af en toe wel wat interessante posts. Dus nee, zij is zeker niet mijn voorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:25

Ik volg haar wel, maar het is niet mijn voorbeeld, die heb ik ook niet echt.
Blogs lezen vind ik leuk en ik haal er zeker wel tips en trics uit, maar een voorbeeld... nou nee...

Verder vind ik Beautylab ook niet echt het beste voorbeeld, ze heeft ten eerste een getinte huidskleur en dat heb ik niet en ten tweede vind ik haar looks vaak vrij basic.
Als je een beginner bent, leuk, maar als je al wat ervaring hebt niet echt vernieuwend.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:33

Ik volg beautylab, en zo nog veel meer beautybloggers. Eigenlijk het standaard rijtje, LiveLifeGeorgous, Lifesplash, VeraCamilla, Teskuh, Miss Lipgloss en Beautygloss. Wat ik nu heeeel erg zie is hoeverre adverteerders gebruik maken van bloggers in deze periode. Ze proppen overal hun reclame tussen, en de bloggers gaan er maar al te graag in mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:39

Dat rijtje volg ik ook allemaal, maar je ziet echt dat ze altijd dezelfde producten op hun blog hebben en vaak ook nog allemaal op dezelfde dag.
Vind dat toch minder leuk, heb gewoon geen zin om 3 of 4 reviews van hetzelfde product op dezelfde dag te lezen.
Vaak hebben ze ook nog dezelfde mening...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:20

BernetteO schreef:
Vandaag weer wat van mijn favoriete muziek: Pata Pata by Miriam Makeba

Ooohh dat is echt zo'n heerlijk zomer nummer :D

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 18:43

Ik vind Beautylab, ondanks dat ik een hippische blog heb, zeker inspirerend als het gaat om hoe succesvol zij is. Ik bedoelde als het gaat om voorbeeld niet per se dat je het helemaal zoals haar zou willen doen, maar voorbeeld in de zin van hoe succesvol zij is en dat zij fulltime blogger is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:35

Ik zet hier ook een stipje :D. Volg dit topic al vrij lang en het heeft mijn geïnspireerd om ook te gaan bloggen. Momenteel ben ik nog druk bezig met het maken van mijn blog, deze wordt namelijk een onderdeel van mijn website. Ook ben ik al wel artikelen aan het schrijven omdat ik het wat professioneler vind staan als er wat artikelen zichtbaar zodra ik de boel online gooi. Ofzo.

@Connepon85: Het is ook inspirerend hoe succesvol jouw blog al is!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 19:47

Jaja Anc..28 _O-

Ik vind beautygloss de leukste van Nederland. Zij komt op mij het meest "echt" over, terwijl ik bij beautylab en vooral VeraCamilla nog weleens "bluh" denk bij hun posts. Filmpjes bekijk ik niet, vind ik echt niks aan.
De meiden van LLG schrijven ook leuk en spontaan.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:02

Yv_ schreef:
Jaja Anc..28 _O-

Ik vind beautygloss de leukste van Nederland. Zij komt op mij het meest "echt" over, terwijl ik bij beautylab en vooral VeraCamilla nog weleens "bluh" denk bij hun posts. Filmpjes bekijk ik niet, vind ik echt niks aan.
De meiden van LLG schrijven ook leuk en spontaan.

beautygloss maakt juist bijna alleen nog maar filmpjes.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:32

Dat kan best, heb al een poos niet meer gekeken ;).

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:40

Chanen schreef:
Yv_ schreef:
Even geneusd in het topic, maar hoe oud is iedereen een beetje dan, dat 27 bejaard is :') ?

Never Give Up

Ik ben ook 27 hoor, Yv! Volgens mij is er nog één ander persoon in de 20 en zijn het verder allemaal tieners, haha. :')

Dat maakt mij dan de oudste blogger met mijn 32 jaar....

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:48

Daar ga ik overheen, Vanessa. Ik ben 34.

Zeggeh, Anc, >;) >;)

Ik heb jullie gruwelijk verwaarloosd en alleen de laatste pagina's bijgelezen. Ik heb het ontzettend druk op mijn werk en daarbuiten en heel weinig tijd om te bloggen. :( Maar vandaag toch even een uurtje vrijgemaakt! Gisteravond was ik bij een concert. De meeste van jullie zijn vast te jong om het album te kennen :)) :)) maar Ed Kowalczyk, vroeger de zanger van Live, speelde alle nummers van Throwing Copper dat in 1994 uit kwam, van 1-14 en nog een paar extra liedjes, onder begeleiding van het Noordpool Orkest. Deze set deed hij afgelopen weekend ook op Pinkpop. Ik heb dat album in de jaren 90 echt helemaal grijs gedraaid, dus dat optreden moest ik naartoe. :j Bovendien ook vlak bij huis. Recensie! Ed Kowalczyk speelt Throwing Copper met Noordpool Orkest in Groningen

Leuk om weer eens te recenseren! Vroeger schreef ik voor verschillende muziekwebsites, maar daar heb ik geen tijd meer voor.

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:53

Er komen steeds meer 30 gers te voorschijn. Ik word binnenkort 33!!
Dus ja ,ook wij bloggen. Zelf een paarden Blog maar volg een heleboel bloggers op bloglovin. dat varieert van beauty tot Diy en lifestyle Bloggers. Volgen jullie altijd terug op Bloglovin?

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:18

Wie doet hier trouwens aan DIY op zijn/haar blog of kent leuke DIY blogs?

Leuk trouwens dat er ook mensen zijn met een paarden blog. Ik schrijf zelf vrijwel nooit iets over paarden, maar mijn op één na meest bekeken filmpje is toevallig wél over paarden: hoe maakt je knotjes met naald en draad. Ben er stiekem best trots op :o :D

https://www.youtube.com/watch?v=FOSE7roht2U

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:25

chanelle14 schreef:
Ik word dit jaar ook een tijger, helaas. -O-

Bij mij is het in september ook zo ver haha.

Ik vind een meeting een leuk idee! Maar daarvoor wil ik eerst überhaupt een blog lopend hebben en hier een beetje hebben mee gekletst. Maar voor de volgende ronde meld ik me alvast :D

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:38

Wat leuk dat er ook een aantal dertigers zijn :)

Beautygloss ken ik niet zo goed; maar op het eerste gezicht spreekt het mij wat betreft lay-out iets minder aan dan Beautylab; inhoudelijk weet ik nog niet. Maar ik ben ook wel een beetje bevooroordeeld, want ik vind Serena gewoon heel leuk :D

En leuk om te horen WiancaR! bedankt!

Ik heb trouwens leuk nieuws. Ik heb vanavond te horen gekregen dat ik langs mag bij Adelinde Cornelissen voor de derde aflevering van Paard&Lifestyle TV. Gaaf he?! : *\o/* *\o/* *\o/*

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:41

Gaat toevallig iemand morgen naar de closet sale van Serena van Beautylab en haar zusjes? Ik ben van plan morgen ochtend even een kijkje te nemen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:55

Wat tof Connepon! Ik ben benieuwd!

Helaas staat het bloggen bij mij een beetje op een laag pitje. Aanstaande dinsdag heb ik mijn laatste tentamen van dit jaar en vanaf dan heb ik weer zeeën van tijd :j
Ik ben 23 trouwens.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 08:12

Nee hoor RomanceHorse, bepaalde mensen denken dat ze eeuwige jeugd hebben _O- _O-!!

Veel plezier Simone! Ik ben nooit zo van 2de hands kleding dus ik ga niet. Moet overigens de hele dag werken en daarna voetbal kijken en wijntjes drinken, dus geen idee waar ik ook de tijd vandaan zou moeten halen :D.

Waarschijnlijk een lekker afgezaagde post, maar i don't care :D : Hup Holland Hup!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 09:13

Wie was ook al weer forever 21?
O:)

Ik ga niet, ben niet zo van de tweedehands kleding en denk ook niet dat ik er in ga passen ;)
Lekker voetbal op de bank, wat youtube filmpjes kijken en lekker relaxen.

Denk dat er heel wat oranje posts zijn vandaag :')
Go Holland!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 09:15

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 09:17