Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BernetteO schreef:Vandaag weer wat van mijn favoriete muziek: Pata Pata by Miriam Makeba
. Volg dit topic al vrij lang en het heeft mijn geïnspireerd om ook te gaan bloggen. Momenteel ben ik nog druk bezig met het maken van mijn blog, deze wordt namelijk een onderdeel van mijn website. Ook ben ik al wel artikelen aan het schrijven omdat ik het wat professioneler vind staan als er wat artikelen zichtbaar zodra ik de boel online gooi. Ofzo. 
Yv_ schreef:Jaja Anc..28
Ik vind beautygloss de leukste van Nederland. Zij komt op mij het meest "echt" over, terwijl ik bij beautylab en vooral VeraCamilla nog weleens "bluh" denk bij hun posts. Filmpjes bekijk ik niet, vind ik echt niks aan.
De meiden van LLG schrijven ook leuk en spontaan.
Chanen schreef:Yv_ schreef:Even geneusd in het topic, maar hoe oud is iedereen een beetje dan, dat 27 bejaard is?
Never Give Up
Ik ben ook 27 hoor, Yv! Volgens mij is er nog één ander persoon in de 20 en zijn het verder allemaal tieners, haha.

Maar vandaag toch even een uurtje vrijgemaakt! Gisteravond was ik bij een concert. De meeste van jullie zijn vast te jong om het album te kennen
maar Ed Kowalczyk, vroeger de zanger van Live, speelde alle nummers van Throwing Copper dat in 1994 uit kwam, van 1-14 en nog een paar extra liedjes, onder begeleiding van het Noordpool Orkest. Deze set deed hij afgelopen weekend ook op Pinkpop. Ik heb dat album in de jaren 90 echt helemaal grijs gedraaid, dus dat optreden moest ik naartoe.
Bovendien ook vlak bij huis. Recensie! Ed Kowalczyk speelt Throwing Copper met Noordpool Orkest in Groningen

!!
.
: Hup Holland Hup!