Dames, denken jullie er wel aan dat het al ZOMER is en dat het nu al zo'n beetje 25 graden hoort te zijn? Ik ben nog láng niet tevreden met een redelijk blauwe lucht hoor!
Tja, dat klopt wel Marleen, maar als je terug gaat kijken, is het altijd wel in juni nog niet zo mooi en begint het echt mooie weer pas in augustus. Volgende week wordt het beter, dus laten we hopen dat de temp iets omhoog gaat (voor jullie, voor mij hoeft het niet)
Nix mis mee met de temperatuur.Vanaf morgen stijgt het weer naar 22 graden,hoger hoeft niet,als je pal in de zon gaat zitten heb je alsnog 28 graden. Hier ook heldere hemel.
Alsjeblieft niet zeg, moet er niet aan denken weer zo warm ! 22 graden is prima, voor de beestjes ook nog lekker
quartel
Geplaatst: 30-06-13 08:37
Als de zon zich af en toe ook eens laat zien ben ik dik tevreden als het blijft zoals het nu is. Dat hele hete hoeft voor mij niet zo nodig. Maar Nederland zou Nederland niet zijn als we niet van het ene uiterste naar het andere uiterste zouden gaan..........
Nou precies, quartel, maar men zegt dat wisselbaden ook goed voor de gezondheid zijn , dus wij Nederlanders worden vast heeeeeeeeel oud met z'n allen ( geldt helaas ook voor schoonmoeders )
Het ziet er hier ook nog niet echt zonnig uit, hoor, maar het is al lekker en het belooft toch een fijn dagje te worden
Het is al 17 graden! Blije ik! Zo hardlopen en dan barbecue in Zeeland, ben benieuwd naar het weer daar.
Paardje gaat niet zo goed helaas, wond is weer opengegaan vrijdag. Ze stond op het land, terwijl de eigenaar van stal haar binnen wilde houden, vreemd dus. Ik wilde het proberen open het land, maar het is toch niet goed gegaan. Dus nu maar wat langer wachten.
Ben nog in mijn pyjama als buurjongen (net 4) het leuk vind om bij mij tv te komen kijken en limonade te drinken. Ik heb een (slaap-)t-shirt met vest aan. En ik heb het bloedje heet... (Slaap-)T-shirt schijnt een beetje door, dus ik durf mijn vest niet uit te doen! Het is echt prachtig weer aan het worden hier. Trekt helemaal open en temperatuur gaat wat omhoog. (met vest dus wat minder... )
Op die leeftijd letten ze daar toch niet op joh ! Als hij nou 14 was
Gewoon even iets normaals aantrekken, hij kan toch wel even vijf minuten alleen voor de TV zitten ?
Agossie
Geplaatst: 30-06-13 12:16
Nee, ik wil zo eerst even douchen... Gelukkig liep Buuf ook nog in pyjama! Hahaha! (maar die zit niet zo onder de kattenharen... ) (Oh gut... m'n buurjochie nu ook!)
Laatst bijgewerkt door Agossie op 30-06-13 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt