Pfffff was ff een paar dingen aan het zoeken op mp, maar ik word echt gek van agradi hoor. Die heeft alleen al in dieren en toebehoren al bijna 20.000!!!! advertentie's staan Het is gewoon niet leuk zoeken meer zeg
Dat is inderdaad belachelijk , ze kunnen hun eigen website wel opdoeken dan
justdiesel
Geplaatst: 16-07-13 08:15
Een jaar geleden moest ik een stroomapparaat hebben op een accu, heel mp afgespeurd maar er stonden er voornamelijk op stroom te koop dicht bij huis. Nu moet ik er juist eentje op stroom hebben en staan er alleen maar op accu dicht bij huis te koop.....
Kreeg vanmorgen ook al een bod op iets wat ik te koop heb, ze boden meer als de helft minder als dat ik er voor vraag! Heb netjes terug gemaild dat ik best iets wil zakken maar niet meer als de helft!
Wat betreft Agradi, ik vind sowieso advertentie's van bedrijven irritant op mp!
Heel erg storend al die advertenties van bedrijven, als ik het nieuw wil bestel ik het daar wel maar daarvoor zoek ik niet op mp.
Ik heb een paar dekjes te koop staan, krijg ik me toch een bod, €2,50 incl verzenden... Ze mogen echt wel voor een laag prijsje weg maar om nou geld toe te geven... Is het nou zoveel gevraagd er nog wat aan over te houden?
Longeerhulp wel snel verkocht, paste niet bij mijn pony dus hoop dat ik nu de desbetreffende bokker er blij mee maak.
romyloverrr
Geplaatst: 16-07-13 10:10
kiki1976 schreef:
Pfffff was ff een paar dingen aan het zoeken op mp, maar ik word echt gek van agradi hoor. Die heeft alleen al in dieren en toebehoren al bijna 20.000!!!! advertentie's staan Het is gewoon niet leuk zoeken meer zeg
inderdaad ! het is echt belachelijk ! dan vond ik paardenzooi al erg
Wow niet normaal, iemand in dienst voor alleen die mp advertenties?
Lieszje
Geplaatst: 16-07-13 10:28
Marktplaats moet eigenlijk een knop maken voor winkels etc. Zodat je zelf kunt bepalen of je ook een webshop of een winkel krijgt.. Ik kijk eigenlijk bijna nooit een advertentie van een winkel of webshop, daarvoor zit ik niet op marktplaats.
romyloverrr
Geplaatst: 16-07-13 10:38
Suusie22 schreef:
tussen twaalf en half een zou er wat worden opgehaald, ze heeft nog 5 min
HTM
Geplaatst: 16-07-13 12:28
Suusie22 schreef:
zou mij niet echt een topbaan lijken.
Maar het gaat automatisch, en dan van elk artikel ook nog elke kleur en maat apart. Dus heel veel dubbele advertenties, en vaak ook dingen in de verkeerde rubriek.
Lous
Geplaatst: 16-07-13 12:35
Ik wilde van mijn zooi af, dus heb gisteren voor alles als vraagprijs €10 gevraagd (of lager als het geen €10 waard was) met daarbij gezet LAST MINUTE, met nadrukkelijk alleen VANDAAG.
Iedereen weet toch wel wat dat inhoud. Krijg ik nog allemaal PB's of ik vandaag nog even foto's kan maken. Pffff. Maar goed, waarschijnlijk was niemand hier op zoek naar koopjes.
Meldt zich ook. Ik heb een complete taalcursus (zo goed als nieuw) op internet staan. Heb er nota bene bij staan: Bieden naar waarde, nieuwprijs was 300 euro... Krijg ik een bod van 50 euro Ik hoef er echt niet de hoofdprijs voor maar dit lijkt me niet 'bieden naar waarde'.
Anoniem
Geplaatst: 16-07-13 17:31
Binnenkort ga ik mijn Otto Schumacher dressuurzadel online gooien. Heb er paar jaar terug 2ehands €900 voor betaald. Zadel was toen jaartje oud, gloednieuw (heb aankoopbon gezien van stalgenote) en 0 gebruiksspoor. Intussen zijn we 5 jaar verder, maar zadel is nog altijd piekfijn in orde en recent opgevuld door een erkend zadelmaker. Zou er graag nog €400 voor krijgen maar vrees dat het ondanks de kwaliteit en goede staat lastig gaat worden, veel mensen kennen die zadels immers niet. Dochter van mijn lesgeefster heeft echter 1e keuze omdat zij er erg graag mee rijdt. Past het haar jonge paard niet, dan gooi ik 'm onlie.
Hi! Ik meld me ook even. Tot nu toe geen oplichters gehad op marktplaats. Wel 2 leuke dingen:
Me moeder kocht een paardrijbroek, 5 euro. Dus al geboden e-mail gestuurd en de volgende dag was er iemand die hoger bood. De verkoper heeft toen tegen de andere bieder gezegd dat ie al aan ons verkocht was. Ookal hadden wij 5 euro geboden en hun 7.
Ook gingen we een paardrijbroek ophalen ( weet niet of het de zelfde was als hier boven) en we waren daar, gewoon een gesprek gehouden en broek laten zien. Zij de verkoper ik heb anders nog een bodywarmer voor paardrijden en ik moet er eigenlijk vanaf. Nou bodywarmer en broek mee voor een paar euro extra.
Ik heb eigenlijk nog wel een vraag. Ik heb nog een hoofdstel ( ooit gekregen ) hij is in goede staat moet alleen gepoetst worden. Alles zit er aan geen beschadigingen enz. wat is dat hoofdstel waard? Wil hem niet gaan verkopen maar ben wel benieuwd.
zo eventjes wat dingetjes op MP gezet hopelijk krijg ik reacties!!
silvericathy
Geplaatst: 16-07-13 21:05
Net weer iets meegemaakt..
Ben opzoek naar naar appelslakjes, kom ik een advertentie tegen met gratis verzending.. Nou klinkt leuk toch Ik gemaild wat vraagprijs is, en even voor de zekerheid gevraagd wat dan eventuele verzendkosten zouden zijn....(ik dacht ben eens netjes, en bied misschien aan om deze gewoon te betalen)
krijg ik een mailtje en het enigste wat erin staat is: