Enphalu schreef:Ik wil morgen naar Eindhoven.
Weet iemand of ze daar nog leuke dingen hebben?
Ik ben er dinsdag geweest en vond het niet heel erg bijzonder..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Ayla schreef:Vraagje: ik heb een paar maanden terug 2 van die handdoektulband achtige dingen die je om je haar kan doen als het nat is gekocht. Maar ik snap nu nog steeds niet hoe ik hem nou om moet doenIemand enig idee? Zat geen gebruiksaanwijzing bij ofzo
Ik heb dat soort handdoeken al jaren. Het origineel is de Turbie Towel/Turbie Twist. Je kan hem op twee manieren gebruiken: op de kop en terwijl je rechtop staat. Als je rechtop staat doe je de handdoek dus gewoon andersom. Als ik me niet vergis heeft die van de Primark een knoop waar je het elastiek omheen doet.
Jolien87 schreef:Heb je hem wel eerst gewassen of goed nat gemaakt? Dit heb je namelijk altijd met nieuwe handdoeken die nog nooit zijn gebruikt/nat geweest. Die nemen in eerste instantie nauwelijks tot geen water op.
Ik heb een hele dikke bos met lang haar dus een gewone handdoek heb ik niet genoeg aan, of ik moet een badlaken nemen.
Jolien87 schreef:Ayla schreef:Vraagje: ik heb een paar maanden terug 2 van die handdoektulband achtige dingen die je om je haar kan doen als het nat is gekocht. Maar ik snap nu nog steeds niet hoe ik hem nou om moet doenIemand enig idee? Zat geen gebruiksaanwijzing bij ofzo
Ik heb dat soort handdoeken al jaren. Het origineel is de Turbie Towel/Turbie Twist. Je kan hem op twee manieren gebruiken: op de kop en terwijl je rechtop staat. Als je rechtop staat doe je de handdoek dus gewoon andersom. Als ik me niet vergis heeft die van de Primark een knoop waar je het elastiek omheen doet.
mlc schreef:Dit lijkt mij echt handig, maar volgens mij past mijn haar daar dus echt niet in. Als ik een gewone handdoek gebruik is deze eigenlijk al te kort.Ik heb dus nooit de stap gemaakt om er één te kopen, maar het lijkt me echt ideaal.