Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Afgewezen..
was hier natuurlijk niet echt op voorbereid, dus had geen lunch mee niks en draai de hele ochtend al op een rijstwafel
Nyaleti schreef:Ik heb zo'n hekel gekregen aan functioneringsgesprekken. Het is altijd een richtingsverkeer. Iets aankaarten waar jij tegen aanloopt mag niet of wordt weg geveegd.
-
Heb me net ziek gemeld op t werk en t ging zo stom. Ze gaf me echt het gevoel alsof ik stond te liegen..
"Dussss... Ik moet je op ziek zetten?" Ja uh, wat dan?
nafkedemi schreef:SpikkelFire schreef:Kat die vanochtend een beetje gek deed bij de bak (telkens erop en eraf). Vertrouwde het toch niet dus toch nog ff snel naar de dierenarts. Idd zn blaasje helemaal vol, arm beestje.
Goed dat je zo snel ernaar toe bent gegaan! Hoe is het nu met de kat?
zn blaas was toch leeg, dus denk dat het bij de laatste poging gelukt was. Wel ander voer genomen om eventueel gruis op te lossen en de ph waarde naar beneden te halen.
Pluisje1998 schreef:Sterkte voor iedereen die dit nodig heeft!
Hier al een week ziek, eerste dagen koorts, nu nog hoofdpijn, hoesten en mijn holtes zitten compleet vol. Wist niet dat een mens zoveel snot kan produceren, plus bloedneuzen van het vele snuiten.
Echt leuk, collega's met kleine kinderen die toch komen werken wanneer ze ziek zijn. Blijven wel thuis wanneer de kleintjes ziek zijn, en vervolgens wanneer ze zelf dat virus hebben wel komen werken. Helaas heb ik het imuunsysteem van een victoriaans kind, en pik ik dat soort zaken gelijk op.
FriesWytske schreef:Coalitie akkoord. Rijken worden nog rijker en wij mogen werken en betalen totdat we er bij neervallen. Hoop dat dit kabinet heel snel gaat vallen. Ik heb in ieder geval niet op deze partijen gestemd.