Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:28

Ik mag ook alles bespreken hoor, het is altijd een prettig twee richting gesprek.

flooooo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:38

Wij hebben geen functioneringsgesprekken, het is een over en weer gesprek waarbij je de manager ook van feedback mag voorzien. Gewoon gezellig met een kop koffie, wat wil je nog leren en ontwikkelen, zijn er dingen die je anders wil. Maar ik ben heel direct dus als er dingen zijn weet zij dat vooraf al wel. Daarvoor ga ik niet wachten op een officieel gesprek, dan bel ik gewoon.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:44

Afgewezen.. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:46

xPabloBokt schreef:
Afgewezen.. -O-

Nooooooh ;(.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:01

xPabloBokt schreef:
Afgewezen.. -O-

Ah, zo balen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:04

xPabloBokt schreef:
Afgewezen.. -O-

:(:) poedersuiker.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:06

xPabloBokt schreef:
Afgewezen.. -O-

Balen -O-

Ik heb net mn stagebegeleider ontmoet, zou alleen een gesprek zijn maar ik heb meteen een deel van een les meegedraaid en geholpen dingen klaar zetten voor de open dag :') was hier natuurlijk niet echt op voorbereid, dus had geen lunch mee niks en draai de hele ochtend al op een rijstwafel :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:08

xPabloBokt schreef:
Afgewezen.. -O-

Ahhh klote -O-

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:21

xPabloBokt schreef:
Afgewezen.. -O-

Jammer

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:25

Nyaleti schreef:
Ik heb zo'n hekel gekregen aan functioneringsgesprekken. Het is altijd een richtingsverkeer. Iets aankaarten waar jij tegen aanloopt mag niet of wordt weg geveegd.

-
Heb me net ziek gemeld op t werk en t ging zo stom. Ze gaf me echt het gevoel alsof ik stond te liegen..
"Dussss... Ik moet je op ziek zetten?" Ja uh, wat dan?

Was het wel een functioneringsgesprek?
Wij hebben drie smaken, namelijk de beoordelingsgesprekken (eenrichtingsverkeer vanuit de leidinggevende), functioneringsgesprekken (tweerichtingsverkeer, wel over serieuze zaken zoals het werkpakket, de planning en opleidingswensen) en de bila's (ook tweerichtingsverkeer, maar meer kletsen over hoe het gaat).

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:09

Paar dagen terug een e-consult gestuurd naar de huisarts. Nog geen reactie. Telefonisch momenteel niet te bereiken.
Ik heb veel begrip voor de druk op de (huisartsen)zorg en snap dat ik zeker niet de enige patiënt ben. Maar als ik blijkbaar beter ‘s ochtends kan bellen voor een herhaalrecept en (simpele) vraag, dan een e-consult sturen… want krijg ook elke x maar 1 doosje (methylfenidaat). Waar ze ook niet te vroeg weer voor mogen herhalen :+

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:38

Coalitie akkoord. Rijken worden nog rijker en wij mogen werken en betalen totdat we er bij neervallen. Hoop dat dit kabinet heel snel gaat vallen. Ik heb in ieder geval niet op deze partijen gestemd.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:44

Ik heb wel eens gelezen dat hier klagen helpt, dus ik ga het proberen. :')

Er komt echt niets uit mijn handen en ben stikzenuwachtig voor een telefoontje dat ik verwacht en hoop vandaag te krijgen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:45

xPabloBokt schreef:
Afgewezen.. -O-

Balen -O-

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:38

Sterkte voor iedereen die dit nodig heeft!

Hier al een week ziek, eerste dagen koorts, nu nog hoofdpijn, hoesten en mijn holtes zitten compleet vol. Wist niet dat een mens zoveel snot kan produceren, plus bloedneuzen van het vele snuiten.

Echt leuk, collega's met kleine kinderen die toch komen werken wanneer ze ziek zijn. Blijven wel thuis wanneer de kleintjes ziek zijn, en vervolgens wanneer ze zelf dat virus hebben wel komen werken. Helaas heb ik het imuunsysteem van een victoriaans kind, en pik ik dat soort zaken gelijk op.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:50

Kat die vanochtend een beetje gek deed bij de bak (telkens erop en eraf). Vertrouwde het toch niet dus toch nog ff snel naar de dierenarts. Idd zn blaasje helemaal vol, arm beestje.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:18

xPabloBokt schreef:
Afgewezen.. -O-

Ohhh balen zeg -O-

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:26

SpikkelFire schreef:
Kat die vanochtend een beetje gek deed bij de bak (telkens erop en eraf). Vertrouwde het toch niet dus toch nog ff snel naar de dierenarts. Idd zn blaasje helemaal vol, arm beestje.

Goed dat je zo snel ernaar toe bent gegaan! Hoe is het nu met de kat?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:26

Baal van mezelf….

Dochter heeft as zondag wedstrijd maar dit jaar nog maar een paar keer op de pony gezeten.
Dus wil eigenlijk afzeggen daarom maar ook om de weg/ het weer enz.
Maar aan de andere wil ik ook wel weer gaan omdat ze dan juist even kan rijden.

Zag net de de regio dressuur in exloo voor dit weekend is afgezegd.
Waarom zijn daar gewoon niet duidelijkere richtlijnen voor, net als met hitte.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:46

nafkedemi schreef:
SpikkelFire schreef:

Goed dat je zo snel ernaar toe bent gegaan! Hoe is het nu met de kat?

Nou het viel allemaal mee, gelukkig :') zn blaas was toch leeg, dus denk dat het bij de laatste poging gelukt was. Wel ander voer genomen om eventueel gruis op te lossen en de ph waarde naar beneden te halen.
200 euro lichter, lang leve huisdieren. :D
Nee hoor ben blij dat mn lieve kat geen pijn enzo heeft! Belangrijker dan geld.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:55

Pluisje1998 schreef:
Sterkte voor iedereen die dit nodig heeft!

Hier al een week ziek, eerste dagen koorts, nu nog hoofdpijn, hoesten en mijn holtes zitten compleet vol. Wist niet dat een mens zoveel snot kan produceren, plus bloedneuzen van het vele snuiten.

Echt leuk, collega's met kleine kinderen die toch komen werken wanneer ze ziek zijn. Blijven wel thuis wanneer de kleintjes ziek zijn, en vervolgens wanneer ze zelf dat virus hebben wel komen werken. Helaas heb ik het imuunsysteem van een victoriaans kind, en pik ik dat soort zaken gelijk op.

Beterschap! Dat soort mensen zulllen het helaas ook nooit begrijpen…
Herken het helaas.

@xPabloBokt, balen zeg, hopelijk komt er nog iets mooiers voor in de plaats terug voor je. :(:)

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:56

Dat ik nu als goede student een uitgebreide samenvatting aan het maken ben van de stof die vandaag is behandeld. Het is zoveel werk en ik ben er pas echt blij mee als ik er actief mee kan leren richting het tentamen (die pas op 1 april is).

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:02

Fijn om te lezen dat het meeviel!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:07

FriesWytske schreef:
Coalitie akkoord. Rijken worden nog rijker en wij mogen werken en betalen totdat we er bij neervallen. Hoop dat dit kabinet heel snel gaat vallen. Ik heb in ieder geval niet op deze partijen gestemd.

Heb het gelezen en hier zelf ook niet gestemd, alleen ben ik zelf er niet van overtuigd dat we met nieuwe verkiezingen in eens links gaan worden, als ik een paar collega’s als voorbeeld neem die zo denken als dit kabinet.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:09

FriesWytske schreef:

Idem -O-