Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:26

black_kelpie schreef:
Bedankt voor alle sterktewensen een paar pagina's terug, ik kan wel wat sterkte gebruiken, weet echt niet waar ik het zoeken moet momenteel. Het is zo ontzettend leeg in huis.

* Dikke knuffel.

Heel veel sterkte :(:) .

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:29

De belastingdienst. Ik had een brief ontvangen dat er invorderingsrente werd gevorderd. Ja daag, jullie waren zelf maar liefst 8 maanden te laat! Niet op mij afschuiven, dus keurig bezwaar gemaakt in juni. Nu pas wordt dat behandeld, nadat ik ze er telefonisch en nogmaals schriftelijk aan heb herinnerd.
Krijg ik schriftelijk een reactie van de bezwaarbehandelaar met spelfouten waar je tenen van krom gaan staan (officiele instantie met een officiele brief). Met dat er helemaal geen invorderingsrente is geheven maar belastingrente... Das iets anders... Ik kijk in de eerdere brief... Staat letterlijk 'invorderingsrente'. -O- en hij zei ook dat ik me niet aan de gemaakte afspraken heb gehouden, terwijl 100% zeker is van wel (ook aan te tonen). Koekoek.
Hij wilde mijn bezwaar ongegrond gaan verklaren maar mocht nog mn vragen stellen of gehoord worden. Toch maar even wat stukken opgevraagd om duidelijkheid te verkrijgen en verzoek ingediend tot kwijtschelding vanwege gebrek aan rechtszekerheid, verwarring en verkeerde voorstelling van zaken.

We gaan het beleven.