Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 09:53

Iedereen die sterkte nodig heeft. :knuffel:

Bedankt. Ze blijft zich groot houden en dat het wel gaat.

JudithGigi

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:30

Een reclame over een dagcrème die ook pigmentvlekken aanpakt die je niet ziet. Ja uh, maar daar heb ik dan toch ook geen last van?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 12:35

Dat ik bijna een eitje kan bakken op mijn knieën. :=

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:03

Ik had een wasmachine gezien, helaas was hij toen ik hem de volgende dag wilde bestellen niet meer in de aanbieding. En helaas €130 duurder. Ook geen tijd om hem te laten leveren, dus maar even zo gelaten. Toevallig gisteren gekeken omdat ik dacht dan kan ik hem donderdag laten leveren. Tot ik mij bedacht donderdag ook vast afspraken te hebben staan. Toen was hij nog steeds die €130 duurder. Nu stond hij nog in mijn scherm, is hij vandaag ineens nog een keer €70 duurder. Dus gewoon €200 duurder dan 1,5 week geleden. Dat prijsverschil vind ik echt te groot, maandag maar op zoek naar een andere.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:06

Heb je al op tweakers gekeken? Dat je het merk en model daar invoert, dan komt er een lijst met verkooppunten en de prijzen per winkel, misschien is hij elders wel goedkoper te krijgen

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:10

Telpeva schreef:
Heb je al op tweakers gekeken? Dat je het merk en model daar invoert, dan komt er een lijst met verkooppunten en de prijzen per winkel, misschien is hij elders wel goedkoper te krijgen

Ja heb ik al gekeken, de aanbiedingsprijs was ook wel de bodemprijs. Hij is helaas nergens goedkoper. (Misschien nu wel nu hij weer €70 duurder is)
Ik hoop dat hij maandag weer in prijs zakt, maar dat geluk zou ik wel niet hebben.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:12

Dat er nog een stal dicht gaat of flink gaat inkrimpen bij ons in dorp.Het zal moeilijk worden denk ik voor de eigenaren van een paard een nieuw plekje te vinden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:19

wyoming schreef:
Ik had een wasmachine gezien, helaas was hij toen ik hem de volgende dag wilde bestellen niet meer in de aanbieding. En helaas €130 duurder. Ook geen tijd om hem te laten leveren, dus maar even zo gelaten. Toevallig gisteren gekeken omdat ik dacht dan kan ik hem donderdag laten leveren. Tot ik mij bedacht donderdag ook vast afspraken te hebben staan. Toen was hij nog steeds die €130 duurder. Nu stond hij nog in mijn scherm, is hij vandaag ineens nog een keer €70 duurder. Dus gewoon €200 duurder dan 1,5 week geleden. Dat prijsverschil vind ik echt te groot, maandag maar op zoek naar een andere.

Internet geschiedenis verwijderen. ;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 14:21

Op mijn werk beginnen ze langzamerhand met dat je werkt op meerdere locaties. Er zijn locaties gekoppeld aan je woning.

Maar nu krijg ik dus aanvragen van woningen buiten de gekoppelde locaties. Daar ga ik dus niet aan beginnen, want dat is ook de hele insteek niet van deze nieuwe manier van werken.

Ik zou het ook rustiger aandoen ivm wat persoonlijke omstandigheden. Daarbij ook aangegeven dat het mij nu even niet lukt om zomaar ergens anders ingewerkt te worden. Hier toestemming voor gekregen dus dit ook teruggekoppeld aan de planner die mij deze vraag stelde.

En de manager geappt met dat het mij niet de bedoeling lijkt dat we voor woningen buiten de gekoppelde woningen worden gevraagd. Daar trek ik even heel hard de grens.

Maar dit is precies waar ik al bang voor was hoe het straks gaat. En daar werk ik dus niet aan mee.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 15:26

Aan mezelf. Ik heb te lang geluisterd naar stalgenoten die zeiden dat ik mijn merrie 'gewoon' steviger moest aanpakken in plaats van te luisteren naar mijn gevoel.
Volgende week uitgebreid onderzoek op de kliniek.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 15:32

Ik wacht al een uur op een collega die een spoed klus voor mij heeft. Ik had gezegd dat ik het best voor het einde van de dag kon doen voor ze, maar dat geldt natuurlijk niet als ik het straks pas 5 min voor tijd krijg...

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 15:59

M'n laptop van werk weer een keer nodig, maar is al weer zo lang bezig met updaten....

En erna nog een 100staps inlog proces...

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 16:26

Bellatrix schreef:
deksel schreef:
Er wordt morgen een punctie van een bultje afgenomen bij mij. Ik ben niet bang voor de punctie zelf, wel voor de uitslag. Hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen.

Wat knap dat je niet bang bent voor de punctie. :(:)

Ik moet voor een spier biopt en ik kan aan niets anders meer denken...

Dat herken ik wel hoor! Ik was er ook heel veel mee bezig. Succes met je biopt!

Overigens is er bij mij geen punctie afgenomen, omdat op de echo al te zien was dat het een gezwollen/reactieve lymfeklier is. Er is dus niets ernstigs aan de hand. Dus heb mezelf helemaal gek lopen maken voor (uiteindelijk) niets

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 17:28

Jaarnota van de energierekening: 250 euro bijbetalen :\ en ik had het maandbedrag al een paar keer verhoogd...

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 17:30

Ik mocht van mijn auto verzekering alvast naar een schade herstel bedrijf.
Nadat er een domme doos maandag tegen mijn auto was aangereden bij het uitparkeren.
Kan ik pas begin Juni terecht :x

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 17:42

1 van mijn liefste meest positieve medewerkers heeft na 2 keer te zijn hersteld van kanker het nu zo erg uitgezaaid dat ze niet zo veel meer kunnen doen. Niet eerlijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 18:07

Lieser schreef:
Aan mezelf. Ik heb te lang geluisterd naar stalgenoten die zeiden dat ik mijn merrie 'gewoon' steviger moest aanpakken in plaats van te luisteren naar mijn gevoel.
Volgende week uitgebreid onderzoek op de kliniek.

Goed zo!

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 18:11

Dat ik geen concentratie meer heb, terwijl ik weinig gedaan heb vandaag naast de Sims spelen

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 18:34

Dat mijn mooie Polar Ignite 3, al na iets minder dan 1,5 jaar na aanschaf, al kuren begint te vertonen met de batterij. Hij laadt niet meer tot 100% (de display geeft 100% aan, maar binnen enkele minuten staat er bijv 34%). Gelukkig zit er nog garantie op. Hopelijk kunnen ze er iets mee. Mijn Ignite 2 hield er spontaan mee op, net buiten de garantie en opsturen en laten onderzoeken kostte nog best wat geld. Dat geld heb ik toen gestoken in de Ignite 3.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 18:36

dat het ene kind een schoen door de spiegel van de nieuwe kaptafel van het andere kind heeft gegooid :(

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 20:06

paddington schreef:
Nadat er een domme doos maandag tegen mijn auto was aangereden bij het uitparkeren.

Oh zo herkenbaar. Ik had schade begin oktober - is eind februari gemaakt :=

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 20:09

Sorry Juval, ik moest toch grinnikken bij je bericht. Het is niet leuk natuurlijk, maar ik zag het beeld voor me.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 20:19

paddington schreef:

Oktober Mercedes geknuffeld en kon pas in februari terecht.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 20:22

Wauw wat een wachttijden zeg voor de schade herstel.

Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik echt schade aan mijn auto heb door een ander dus totaal geen ervaring mee.

Afbeelding

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-25 21:03

Bah, sinds zondag geen hoofdpijn meer gehad..
Gisteren weer een fysio behandeling gehad, en wel de hele dag last gehad
van mijn beide schouders en schouderbladen.

Vandaag ook de hele dag geen last gehad, totaal niet..
Maar wel dezelfde pijn/last van de schouders en schouderbladen, en sinds vanavond weer barstende koppijn.
Ben totaaal niet te genieten, en door de hoofdpijn kan ik bepaalde woorden gewoon niet vinden.