Bedankt. Ze blijft zich groot houden en dat het wel gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Heb je al op tweakers gekeken? Dat je het merk en model daar invoert, dan komt er een lijst met verkooppunten en de prijzen per winkel, misschien is hij elders wel goedkoper te krijgen
wyoming schreef:Ik had een wasmachine gezien, helaas was hij toen ik hem de volgende dag wilde bestellen niet meer in de aanbieding. En helaas €130 duurder. Ook geen tijd om hem te laten leveren, dus maar even zo gelaten. Toevallig gisteren gekeken omdat ik dacht dan kan ik hem donderdag laten leveren. Tot ik mij bedacht donderdag ook vast afspraken te hebben staan. Toen was hij nog steeds die €130 duurder. Nu stond hij nog in mijn scherm, is hij vandaag ineens nog een keer €70 duurder. Dus gewoon €200 duurder dan 1,5 week geleden. Dat prijsverschil vind ik echt te groot, maandag maar op zoek naar een andere.
Bellatrix schreef:deksel schreef:Er wordt morgen een punctie van een bultje afgenomen bij mij. Ik ben niet bang voor de punctie zelf, wel voor de uitslag. Hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen.
Wat knap dat je niet bang bent voor de punctie.
Ik moet voor een spier biopt en ik kan aan niets anders meer denken...