Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Mensen waarbij je de klok op gelijk kan zetten dat zij ook iets hebben als dat besproken is waar zij bij waren. Echt elke keer opnieuw, je hebt het over bepaalde klachten ofzo en de ene keer duurt het paar dagen, soms paar weken maar je weet gewoon dat die personen ineens gaan benoemen dat zij last hebben van die klacht. Daarvoor hoor je ze er nooit over en ook niet tijdens dat gesprek als een soort herkenning. Want dat zou ik nog snappen, heb ik ook wel eens en vooral dingen waarvan ik denk dat ze normaal zijn. Als iemand anders dat dan benoemt heb ik meteen zoiets van he, dat heb ik ook? Maar in deze gevallen is dat dus nooit zo en duurt het altijd een tijdje, maar wordt er daarna wel gedaan alsof het al heel lang zo is.
Maakt dat ik sowieso overal aan ga twijfelen bij diegene maar ontwijken kan niet.
prompter schreef:Oh dat soort mensen ken ik ook mwm, en ook op andere vlakken dan gezondheid. Heb ik een havik gezien, dan hebben zij een adelaar gezien, dat soort werk
MyWishMax schreef:prompter schreef:Oh dat soort mensen ken ik ook mwm, en ook op andere vlakken dan gezondheid. Heb ik een havik gezien, dan hebben zij een adelaar gezien, dat soort werk
Haha hier is het niet eens 'erger' maar alsof ze 2 weken later ineens opscheppen dat ze jouw havik gezien hebben en dat altijd al gezegd hebben.
Maar die zijn vaak wel hetzelfde type jairritant
MarlindeRooz schreef:Ben nu 11 dagen gestopt met roken. Eigenlijk ging het heel goed. Maar sinds het inslapen van dat hondje gisteren heb ik constant een strijd als ik niet afgeleid ben. En ben ook echt mega chagrijnig nu.
Zou echt bijna weer gaan roken maar ik doe het niet.
Zebrastreep schreef:Zwembadje gekocht voor de hond. Nou je raadt het al mevrouw wil er alleen in om takken te redden. Maar ze zit nu naast het badje naar vliegtuigen en vogels te kijken.
denisesilver schreef:
Dezelfde projectleider weer. Vraagt aan mij een overzicht te maken. Die maak ik dan al zo simpel mogelijk, zowel voor hem als voor de provincie. Ja. Was dus niet goed, dus hij zou zelf even een voorzet maken die ik dan kan invullen. Ten eerste heb je alle informatie al dus waarom moet ik dat per se dom gaan over tikken? Ten tweede, waar de fiets doe ik al dat werk vooraf voor als je toch per se je eigen opzet ervoor wilt maken?? Echt deze man.... ben blij als het project volgend jaar klaar is. Zal je zien dat die twee jaar verlenging erachter wordt geplakt