Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:28

Mensen waarbij je de klok op gelijk kan zetten dat zij ook iets hebben als dat besproken is waar zij bij waren. Echt elke keer opnieuw, je hebt het over bepaalde klachten ofzo en de ene keer duurt het paar dagen, soms paar weken maar je weet gewoon dat die personen ineens gaan benoemen dat zij last hebben van die klacht. Daarvoor hoor je ze er nooit over en ook niet tijdens dat gesprek als een soort herkenning. Want dat zou ik nog snappen, heb ik ook wel eens en vooral dingen waarvan ik denk dat ze normaal zijn. Als iemand anders dat dan benoemt heb ik meteen zoiets van he, dat heb ik ook? Maar in deze gevallen is dat dus nooit zo en duurt het altijd een tijdje, maar wordt er daarna wel gedaan alsof het al heel lang zo is.

Maakt dat ik sowieso overal aan ga twijfelen bij diegene maar ontwijken kan niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:31

MyWishMax schreef:
Mensen waarbij je de klok op gelijk kan zetten dat zij ook iets hebben als dat besproken is waar zij bij waren. Echt elke keer opnieuw, je hebt het over bepaalde klachten ofzo en de ene keer duurt het paar dagen, soms paar weken maar je weet gewoon dat die personen ineens gaan benoemen dat zij last hebben van die klacht. Daarvoor hoor je ze er nooit over en ook niet tijdens dat gesprek als een soort herkenning. Want dat zou ik nog snappen, heb ik ook wel eens en vooral dingen waarvan ik denk dat ze normaal zijn. Als iemand anders dat dan benoemt heb ik meteen zoiets van he, dat heb ik ook? Maar in deze gevallen is dat dus nooit zo en duurt het altijd een tijdje, maar wordt er daarna wel gedaan alsof het al heel lang zo is.

Maakt dat ik sowieso overal aan ga twijfelen bij diegene maar ontwijken kan niet.

En gewoon niks meer zeggen? Alleen groeten?

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:33

Het is juist vaak gesprekken met anderen waar diegene bij komt. Want ik doe inderdaad al aan zo min mogelijk 1 op 1 gesprekken.

Het gaat voor mij voelen als aandacht vragen en allemaal net iets te toevallig.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:34

Collega's die een vraag van mij compleet uit zijn verband rukken + denken dat het over een totaal ander informatiedeel gaat dan dat de oorspronkelijke vraag was.... En dan even de teamleider mee CC-en. ARGHHHH

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:35

Oh dat soort mensen ken ik ook mwm, en ook op andere vlakken dan gezondheid. Heb ik een havik gezien, dan hebben zij een adelaar gezien, dat soort werk :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:42

prompter schreef:
Oh dat soort mensen ken ik ook mwm, en ook op andere vlakken dan gezondheid. Heb ik een havik gezien, dan hebben zij een adelaar gezien, dat soort werk :=

Haha hier is het niet eens 'erger' maar alsof ze 2 weken later ineens opscheppen dat ze jouw havik gezien hebben en dat altijd al gezegd hebben.

Maar die zijn vaak wel hetzelfde type ja := irritant

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:49

MyWishMax schreef:
prompter schreef:

Haha hier is het niet eens 'erger' maar alsof ze 2 weken later ineens opscheppen dat ze jouw havik gezien hebben en dat altijd al gezegd hebben.

Maar die zijn vaak wel hetzelfde type ja := irritant

Vreselijk :(

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 15:56

Goh, dat heb ik nou ook altijd!

sorry

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 16:10

Sintara schreef:

sorry

_O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 16:11

Ben nu 11 dagen gestopt met roken. Eigenlijk ging het heel goed. Maar sinds het inslapen van dat hondje gisteren heb ik constant een strijd als ik niet afgeleid ben. En ben ook echt mega chagrijnig nu. -O-

Zou echt bijna weer gaan roken maar ik doe het niet. :n

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 16:14

Knallende koppijn vanuit mijn nek.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 16:16

MarlindeRooz schreef:
Ben nu 11 dagen gestopt met roken. Eigenlijk ging het heel goed. Maar sinds het inslapen van dat hondje gisteren heb ik constant een strijd als ik niet afgeleid ben. En ben ook echt mega chagrijnig nu. -O-

Zou echt bijna weer gaan roken maar ik doe het niet. :n

Volhouden! You got this!

Sterkte nog met het verlies!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 16:19

Dankje ik kende hem pas anderhalf jaar maar hij was een van m’n favoriete hondjes ooit. Staat in de top 5 sowieso. :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 16:28

Zwembadje gekocht voor de hond. Nou je raadt het al mevrouw wil er alleen in om takken te redden. Maar ze zit nu naast het badje naar vliegtuigen en vogels te kijken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 16:29

Sintara schreef:

sorry

Je bent te vroeg!!! :') _/-\o_

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 16:36

@Marlinde, soms heb je dat met dieren, dan heb je meteen zo'n sterkte connectie. Ook wanneer je elkaar nog maar relatief kort kent, dat kan het verdriet en gemis net zo goed intens zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 17:08

Ik dacht dat mijn buurman soms pijnaanvallen had ofzo. Zo’n kermend geschreeuw hoorde ik soms.

Blijkt het een schaap te zijn van de kinderboerderij hiernaast.

Ik ben zó dom. :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 17:25

MarlindeRooz schreef:
Ik dacht dat mijn buurman soms pijnaanvallen had ofzo. Zo’n kermend geschreeuw hoorde ik soms.

Whahhahaa sorry maar dit is echt TE grappig

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 17:25

:')

Dezelfde projectleider weer. Vraagt aan mij een overzicht te maken. Die maak ik dan al zo simpel mogelijk, zowel voor hem als voor de provincie. Ja. Was dus niet goed, dus hij zou zelf even een voorzet maken die ik dan kan invullen. Ten eerste heb je alle informatie al dus waarom moet ik dat per se dom gaan over tikken? Ten tweede, waar de fiets doe ik al dat werk vooraf voor als je toch per se je eigen opzet ervoor wilt maken?? Echt deze man.... ben blij als het project volgend jaar klaar is. Zal je zien dat die twee jaar verlenging erachter wordt geplakt _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 17:29

MarlindeRooz schreef:

_O-
Bij wie moet je tegenwoordig wezen voor de quotes van de maand, deze moet er in _O-

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 17:30

Zebrastreep schreef:
Zwembadje gekocht voor de hond. Nou je raadt het al mevrouw wil er alleen in om takken te redden. Maar ze zit nu naast het badje naar vliegtuigen en vogels te kijken.

:D Heel herkenbaar hoor, speciaal voor onze waterrat een echt hondenzwembadje gekocht. Helaas, erin zetten en hup eruit, balletje/stok erin alleen even kijken. Kleinzoons vonden het wel leuk om in te spelen.
Loop je langs een stinksloot moet ze aan de riem want dat is pas echt leuk om in te springen.
Achja, je doet je best 8-)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 17:50

Haha arm schaap. Of arme buurman.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-24 20:00

denisesilver schreef:
:')

Dezelfde projectleider weer. Vraagt aan mij een overzicht te maken. Die maak ik dan al zo simpel mogelijk, zowel voor hem als voor de provincie. Ja. Was dus niet goed, dus hij zou zelf even een voorzet maken die ik dan kan invullen. Ten eerste heb je alle informatie al dus waarom moet ik dat per se dom gaan over tikken? Ten tweede, waar de fiets doe ik al dat werk vooraf voor als je toch per se je eigen opzet ervoor wilt maken?? Echt deze man.... ben blij als het project volgend jaar klaar is. Zal je zien dat die twee jaar verlenging erachter wordt geplakt _-:(

Oh joh ik voel dit, maar dan anders.

Ik werk nu als recruiter en een leidinggevende wil dat ik iemand via LinkedIn benader voor een functie die zij open hebben staan. Deze persoon is aangedragen door iemand anders uit het bedrijf. Ik heb zijn profiel nu al twee keer bekeken. Hij is 1. Op zoek naar een hele andere soort functie en 2. Woont meer dan een uur verderop (in een andere provincie). Ze blijft maar zeuren dat ik hem moet benaderen, terwijl ik nu al drie keer geweigerd heb het te doen.

Morgen maar even met mijn collega bespreken hoe ik dit moet aanpakken. :')

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 20:11

Iemand wat van fotolijstje vernomen.. ben benieuwd hoe ze het heeft. Maar na 1 augustus niets meer gehoord of gelezen..

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 20:13

Fotolijstje is in Thailand toch? Internet zal misschien wat lastig zijn?