Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:De *%&#$$ katten hier in de straat.![]()
Gisteren had ik er eindelijk 1 goed te pakken met de waterspuit en dat in de vrieskou. Ik hoop dat die etter het zo koud heeft gehad met zijn natte vacht dat ie t voortaan wel uit zijn kop laat om in mijn tuin te komen.
xPabloBokt schreef:Mars schreef:De *%&#$$ katten hier in de straat.![]()
Gisteren had ik er eindelijk 1 goed te pakken met de waterspuit en dat in de vrieskou. Ik hoop dat die etter het zo koud heeft gehad met zijn natte vacht dat ie t voortaan wel uit zijn kop laat om in mijn tuin te komen.
Want die kat kan er iets aan doen?
DuoPenotti schreef:Ik zou het met dit weer ook niet doen. Anderzijds hij zal thuis toch wel binnen kunnen opwarmen?
Zoniet is het wel een heel slecht baasje.
rien10 schreef:Ik gooi met een glas water. Nou ja, ik gooi met water, niet met het glasZe schrikken en ik heb de indruk dat van de 200 cc water er 10 druppels daadwerkelijk op de kat terecht komen.
xPabloBokt schreef:Vind het alleen een beetje sneu om een kat een nat pak te bezorgen als het vriest. Kan hij best eens onderkoeld van raken, zeg maar.
Roep dan gewoon een keer goed hard en haal die spuit weer tevoorschijn als het niet stervenskoud is.