Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adelaide71 schreef:fleurtjeuh schreef:Ik scheur zojuist mn broek op mn bovenbeen kapot omdat ik bukte om iets op te pakken... En ik ben op mn werk
![]()
Niet tof!
SpikkelFire schreef:Ik hoop ook dat dat het is! Ik las online alweer hele enge dingen zoals leukemie enzo. Moet dat ook gewoon niet doen
SpikkelFire schreef:Tnx Fly High, ik hoop het ook!
Oeh Zebrastreep, dit klinkt wel een beetje hetzelfde.. ik wacht het gewoon even af! Beestje is ook al bijna 6.
Als ze gaan uitknijpen kijk ik even de andere kant op, anders wordt het kokken
Cayenne schreef:Ik erger me aan één van de vrouwen bij Mr. Frank Visser doet Uitspraak.
Je zou er maar naast wonen!
DuoPenotti schreef:Cayenne schreef:Nee, is nog niet verkocht volgens Funda
Die uitspraak was wel goed idd!
ah oke, weet zo niet welk huis het is.
zou de boom wel weg zijn en de schuttingen verzet?
SpikkelFire schreef:Ik heb nu een beeld van een cavia die even op de cirkel moet draven en een buigproef moet doen.Update van de cavia: ze dachten een abces dus ik stond al klaar met mn kotszakje
Helaas kwam er niets uit, dus toch een tumor.. hij ligt wel heel los dus ze kunnen em zo wegsnijden, maarja ze moet wel onder narcose![]()
Wel denken ze dat ze een goede kans heeft want ze was klinisch goedgekeurd
SpikkelFire schreef:Update van de cavia: ze dachten een abces dus ik stond al klaar met mn kotszakje
Helaas kwam er niets uit, dus toch een tumor.. hij ligt wel heel los dus ze kunnen em zo wegsnijden, maarja ze moet wel onder narcose![]()
Wel denken ze dat ze een goede kans heeft want ze was klinisch goedgekeurd