Mag het alsjeblieft gauw weer winter worden? Dan is het gros opgehoepeld en kan ik weer fatsoenlijk boodschappen doen op het dorp of iets ophalen.
Oh. En vooral die terroristen met hun imbeciele hond. Die mogen heel gauw weg.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Vriend klaar bij de tandarts en het was erger dan verwacht. Denk dat ik ons nachtje naar Texel maar gewoon afzeg ofzo. Ik heb vorige week nog tegen hem gezegd, zou je dat wel doen een dag vantevoren. En mensen noemen mij verdomme altijd een stresskip en krijg dus weer gelijk. We zouden morgen maar de Texelse Bierbrouwerij gaan en hij mag niet eens drinken.
Echt kan deze vakantie nog poedersuiker. Ik heb verdomme al geen rust meer gehad sinds mijn moeder is overleden en deze vakantie is tot nu toe alleen maar doffe ellende de hele tiid. Ik heb het zo gehad
Nyaleti schreef:Nieuw werk. De hele dag stil staan en m'n voeten, benen en zelfs knieën zijn echt al naar de gort.
De schoenen die zij aanbieden zijn fancy betonblokken helaas. M'n eigen Schoenen aangehad, Nikes met goed zachte zool en eigen zooltjes en nog steeds zoveel last.![]()
Heeft iemand tips? Hoor veel over Sketchers? Tis maar voor een paar maanden dus wil geen dure schoenen aanschaffen..
Nyaleti schreef:Nieuw werk. De hele dag stil staan en m'n voeten, benen en zelfs knieën zijn echt al naar de gort.
De schoenen die zij aanbieden zijn fancy betonblokken helaas. M'n eigen Schoenen aangehad, Nikes met goed zachte zool en eigen zooltjes en nog steeds zoveel last.![]()
Heeft iemand tips? Hoor veel over Sketchers? Tis maar voor een paar maanden dus wil geen dure schoenen aanschaffen..
[***] schreef:Nyaleti schreef:Nieuw werk. De hele dag stil staan en m'n voeten, benen en zelfs knieën zijn echt al naar de gort.
Ik ben superblij met mijn nieuwe Skechers. Waren €50 bij Scapino.
Ik heb er zonder inlopen een hele dag mee op castlefest (18.000+ stappen) kunnen lopen, met gebroken teen. 0 blaren en weinig last van mijn rug.