Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 21:09

Herfstblad schreef:
Hij had mij weer op tweede date gevraagd en ik had gevraagd wat hij in gedachten had. Hij wilde kaarten voor cabaret kopen, maar dat was uitverkocht en nu gaat hij iets nieuws bedenken. Ik denk nu vooral "goh, dat je dit doet voor mij." Maar ik heb niet het gevoel ik wil je bespringen. :+

Al 17 jaar zijn mijn man en ik samen. We zijn rustig begonnen, want hadden beiden (te) veel meegemaakt. Dus rustig hebben we elkaar leren kennen.
"Ik wil je bespringen" voelde ik totaal niet in het begin, maar ik vond hem wel leuk. Hij was eerder toe als ik aan kussen en het liefst meer. Ik was al zolang alleen, ik wilde het niet zo snel allemaal.
Na paar maanden was ik ook zo ver en we hebben het nog steeds geweldig met elkaar, ook met sexen.
Iets de tijd geven kan dus heel goed werken/ uitpakken. Niet alles hoeft gelijk er te zijn.

Je verhaal klinkt als een leuke man Herfstblad. Vandaar dat ik je mijn verhaal geef. Succes!!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 22:31

Herfstblad schreef:
Hij had mij weer op tweede date gevraagd en ik had gevraagd wat hij in gedachten had. Hij wilde kaarten voor cabaret kopen, maar dat was uitverkocht en nu gaat hij iets nieuws bedenken. Ik denk nu vooral "goh, dat je dit doet voor mij." Maar ik heb niet het gevoel ik wil je bespringen. :+

Ik snap dat cabaret/theater als een relatie activiteit klinkt, maar ik snap ook wel dat het precies iets is waar je minder graag alleen naar gaat. Ikzelf ga geregeld alleen naar concert of theater en merk dat ik daar een beetje klaar mee ben.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 23:10

Herfstblad schreef:

Een man die zelf initiatief toont zou ik zeker een kans geven , zijn er maar weinig van.

Ik heb vaak ook niet gelijk de 'klik' , en soms komt dat na meerdere dates wel en soms ook niet.
Soms moet iets groeien.

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 01:20

Ik heb nu ook zo'n situatie. In het begin voelde ik mijzelf ook niet echt aangetrokken tot mijn date. Toch had ik wel zoiets van " alles klopt verder wel", en dit wil ik wel verder onderzoeken. Ik wil hem gewoon rustig aan leren kennen , zeker omdat we beide ook veel hebben meegemaakt. Eigenlijk heb ik nu zo iets van, misschien is dit wel beter dan meteen hopeloos verliefdheid te zijn en mezelf daarin te verliezen. Ik merk nu wel een paar dates later dat we echt wel maatjes beginnen te worden en het een fijn fundament kan zijn. Er begint wel iets te ontstaan en als dat toch niet is wat het moet zijn , ga ik er sowieso een hele goede vriend aan over houden :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 07:53

De Indianen kijken daar als volgt naar:
In het westen moet de liefde er gelijk zijn en als beeld vergelijkbaar met hete soep. Die soep koelt vaak langzaam af.
Bij de indianen begint het altijd met koude soep. Die wordt langzaam maar zeker opgewarmd tot hij heet is. Meestal blijft hij heet.
Ik vond en vind hem leuk met een kern van waarheid.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 08:29

pien_2010 schreef:
De Indianen kijken daar als volgt naar:
In het westen moet de liefde er gelijk zijn en als beeld vergelijkbaar met hete soep. Die soep koelt vaak langzaam af.
Bij de indianen begint het altijd met koude soep. Die wordt langzaam maar zeker opgewarmd tot hij heet is. Meestal blijft hij heet.
Ik vond en vind hem leuk met een kern van waarheid.

Hm ja maar als er geen balletjes inzitten dan komen die balletjes er ook niet meer.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 08:34

Liefde kan zeker groeien, tot op het moment dat ik mijn verloofde ontmoette geloofde wij beiden niet zo in liefde op het eerste gezicht. Tot hem en daardoor wisten wij eigenlijk meteen al dat wij elkaar hadden gevonden. Beiden nog nooit zo’n gevoel gehad. Met zulke sterke liefde, verliefdheid en zo’n sterke band waarin je bereid bent om er voor elkaar te zijn en voor elkaar te gaan dag in dag uit, koelt de soep ook echt niet af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 08:45

Wat dat betreft heb ik nu 2 heel verschillende relaties achter de rug.. Mijn 1e ex was gewoon meteen ok, een kabbelend beekje. We zagen elkaar doordeweeks een keer en in het weekend en tussendoor was er een beetje contact. Het ging gewoon allemaal vanzelf, maar vlinders en kriebels zijn er nooit geweest wat mij betreft.
En toen de laatste, dat was meteen vuurwerk, kriebels, vlinders alles en achteraf klopte dat van geen kant.. Ik ben mezelf compleet verloren en heb mezelf zo enorm weggecijferd. Ik kom dat nu ook overal tegen dat vlinders juist ook een teken van angst en onzekerheid kunnen zijn.

Dus doe mij maar een iets rustiger begin en iets voorzichtiger aftasten voor de volgende :')

Eulogy

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 12:46

Sinds Paul en Debbie geloof ik dat het ook kan groeien!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 13:03

Het was bij mij en mijn vriend ook niet direct liefde op het eerste gezicht. Wisten wel dat we een tweede date wilden, maar bij de eerste date waren we veel te zenuwachtig om echt een goede indruk van elkaar te krijgen :)) Tweede date waren de zenuwen een stuk minder en vanaf de derde date was het eigenlijk dik aan :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:14

Als ik niet iemand wil bespringen binnen 5 minuten komt het ook niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:18

Urbanus schreef:

_/-\o_ :')

Bij mij kan het nog wel groeien maar ik moet wel een klik hebben met iemand vanaf het begin. Soms irriteer ik me vanaf seconde 1 al aan iemand (vaak niet heel erg maar beetje) dan gaat het ook echt niet meer komen. Zo zie je maar weer dat iedereen ook gewoon anders is :D

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:20

Ik heb het gewoon gezegd en het is goed zo, het was gezellig maar meer niet. :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:22

Urbanus schreef:

_O-

Herfstblad dus geen tweede date?

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:24

pien_2010 schreef:
Urbanus schreef:

_O-

Herfstblad dus geen tweede date?

Nope!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 20:33

Urbanus schreef:

Maar dat hoeft ook niet te betekenen dat je dan daarmee wel een relatie wil.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 16:56

Bullebeest schreef:
Urbanus schreef:

Maar dat hoeft ook niet te betekenen dat je dan daarmee wel een relatie wil.

Logisch. Maar als ik het binnen 5 minuten niet voel komt het ook niet.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 01:25

Heb ook weer eens een update voor jullie x)

Had een leuke klik met iemand, alleen deed nogal vaag over z'n leeftijd. Ik doorgevraagd want ik wilde het toch wel weten: is meneer al 35, dus even minstens 10 jaar ouder dan dat ik ben. Heel verhaal over dat je nooit weet van hoe en wat het kan lopen, en misschien heeft hij daarin gelijk, maar ik krijg er persoonlijk direct een beetje "nee" vibez van helemaal nadat hij er zelf zo een ding van maakte. Nadat ik had aangegeven dat nogal een verschil te vinden, gezien we in compleet andere fases van ons leven zitten kwam er een heel verhaal van "maar ik heb ook jongere vrienden etc". Ja meneer, maar als ik me er niet prettig bij voel is het gewoon klaar. :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 01:32

OutOfTheWood schreef:
Heb ook weer eens een update voor jullie x)

Had een leuke klik met iemand, alleen deed nogal vaag over z'n leeftijd. Ik doorgevraagd want ik wilde het toch wel weten: is meneer al 35, dus even minstens 10 jaar ouder dan dat ik ben. Heel verhaal over dat je nooit weet van hoe en wat het kan lopen, en misschien heeft hij daarin gelijk, maar ik krijg er persoonlijk direct een beetje "nee" vibez van helemaal nadat hij er zelf zo een ding van maakte. Nadat ik had aangegeven dat nogal een verschil te vinden, gezien we in compleet andere fases van ons leven zitten kwam er een heel verhaal van "maar ik heb ook jongere vrienden etc". Ja meneer, maar als ik me er niet prettig bij voel is het gewoon klaar. :=

Nou ja, ik snap je wel.
Als hij er zo geheimzinnig over doet zou me ook geen goed gevoel geven.
Als hij nou open en eerlijk vanaf t begin was geweest, dan had je je er misschien wel anders bij gevoeld omdat t dan geen argwaan had gewekt

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 10:48

Mee eens :j Dat leeftijdsverschil hebben we al heel vaak besproken en hoeft echt geen probleem te zijn, maar het is wel bijzonder als er geheimzinnig over gedaan wordt. Daarin goed naar je gevoel luisteren :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 11:34

Maar hoe kan iemand vaag doen over zijn leeftijd?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:02

geboren in de jaren 90.
Kan die 33 of 24 zijn :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:04

Oh dat is niet zo moeilijk. 25 op zijn profiel hebben staan en dan later zeggen: "uh... ik ben wel wat ouder, vind je dat geen probleem?"
Hoe oud dan?
"Ja, wat ouder. Zeg hoe was je dag?" :+

Ik zou idd maar bij mijn gevoel blijven. Als het niet goed voelt, doeeei! :evaw:

Ik had laatst een mislukt gevoel. Via Breeze een date. Klikte best fijn. Mijn gevoel tijdens de twee drankjes was prima. Dus daarna nog een stukje gewandeld, door het park. Het was nog licht en best druk, dus vond ik best veilig. Dat had ik dus helaas verkeerd ingeschat. De date in kwestie besloot op een wat rustiger paadje ineens zijn tong in mijn keel te steken. Toen ik hem weg wilde duwen hield hij nét te lang vast. En zei: "oh geeft niet, ik hou wel van een vrouw die nee zegt". :oo
In de 50 meter die we nog over dat pad moesten lopen probeerde hij het nóg een keer. En toen ik hem weer afweerde zei hij: "ik dacht dat jij wel makkelijk zou zijn".
Op het einde van het pad heb ik hem naar rechts gestuurd en ben zelf naar links gegaan. "Waarom? Het klikt toch leuk?"

En als je dacht dat het niet erger kon: daarna vroeg hij via de Breeze chat nog: "Dus een seksdate zit er niet in?" {:)-:( :oo

Needless to say dat ik een klacht heb ingediend. Wat bizar zo'n enorm blok beton voor zijn kop.

Moet zeggen dat ik er ook wel even last van heb gehad bij een volgende date. Ik durfde niet helemaal op mijn gevoel te vertrouwen en heb dus ook echt even afstand gehouden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:13

assie schreef:
Oh dat is niet zo moeilijk. 25 op zijn profiel hebben staan en dan later zeggen: "uh... ik ben wel wat ouder, vind je dat geen probleem?"
Hoe oud dan?
"Ja, wat ouder. Zeg hoe was je dag?" :+

Ik zou idd maar bij mijn gevoel blijven. Als het niet goed voelt, doeeei! :evaw:

Ik had laatst een mislukt gevoel. Via Breeze een date. Klikte best fijn. Mijn gevoel tijdens de twee drankjes was prima. Dus daarna nog een stukje gewandeld, door het park. Het was nog licht en best druk, dus vond ik best veilig. Dat had ik dus helaas verkeerd ingeschat. De date in kwestie besloot op een wat rustiger paadje ineens zijn tong in mijn keel te steken. Toen ik hem weg wilde duwen hield hij nét te lang vast. En zei: "oh geeft niet, ik hou wel van een vrouw die nee zegt". :oo
In de 50 meter die we nog over dat pad moesten lopen probeerde hij het nóg een keer. En toen ik hem weer afweerde zei hij: "ik dacht dat jij wel makkelijk zou zijn".
Op het einde van het pad heb ik hem naar rechts gestuurd en ben zelf naar links gegaan. "Waarom? Het klikt toch leuk?"

En als je dacht dat het niet erger kon: daarna vroeg hij via de Breeze chat nog: "Dus een seksdate zit er niet in?" {:)-:( :oo

Needless to say dat ik een klacht heb ingediend. Wat bizar zo'n enorm blok beton voor zijn kop.

Moet zeggen dat ik er ook wel even last van heb gehad bij een volgende date. Ik durfde niet helemaal op mijn gevoel te vertrouwen en heb dus ook echt even afstand gehouden.

Oh jakkes wat een griezel!
Sterkte! Snap wel dat je er een knauw van hebt gekregen

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 12:20

Getver. Zo zorgwekkend ook ‘ik hou wel van een vrouw die nee zegt’. Goed van je dat je nee bent blijven zeggen en hem de andere kant op hebt gestuurd! Hopelijk kun je het van je afschudden.