[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 13:06

Iemand een tip voor een goede verzekering waarbij sterrilisatie volgens jaar flink vergoed wordt

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 14:51

uiteindelijk zijn die verzekeringen per maand zo prijzig voor een jaar, + eigen risico's etc dat je het net zo goed vaak zelf kan betalen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:16

c_alsemgeest schreef:
uiteindelijk zijn die verzekeringen per maand zo prijzig voor een jaar, + eigen risico's etc dat je het net zo goed vaak zelf kan betalen.

En toch ga ik het wel uitzoeken . Kan altijd inderdaad beslisten het zelf Te betalen maar het kosten toch minimaal zo’n 1600 euro.. en dan nog de Nacontrole voor je eigen risico dus reken toch wel op €2000 ongeveer. Daarom toch maar uitzoeken of het de moeite is het te verzekeren

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 15:34

Ik heb alleen mijn eigen risico betaald geloof ik, tenzij ik er al doorheen was.
Maar ik ben om medische redenen onder het mes gegaan, dan gelden er andere regels wb vergoeding etc.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:31

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 16:53

Ik heb voor mijn sterilisatie toendertijd een verzekering afgesloten via independer, je kunt daar heel handig aanvullende modules selecteren en krijgt dan een mooi overzicht van de mogelijke verzekeringen.
T kostte mij ook iets van 25 per maand extra.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 17:48

Mijn vriend is beter in plannen dan ikzelf, dus daar kan ik hem prima voor vertrouwen. Goddank vraagt hij wel altijd eerst of ik ergens zin in heb met zijn familie en niet lukraak "ja doe maar, leuk".

Kinderen indoctrineren met paardenvirus? Prima. Maar f*cking hell NO dat ik zijn nichtje daarmee aansteek. Laat het uit, alsjeblieft. Het is nu al elke keer "tante Karin zal wel pony kopen, tante Karen zal wel leren rijden en meenemen" etc.

Tante Karin doet juist niks. Hoepel op. De mama heeft zelf rijke familie met een Sportstal, dat ze daar maar gaan schooien als kind op paardrijden wil.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 18:06

Mijn man regelt ook zelf de afspraken met zijn familie. Ik heb er in het begin ook wel rekening mee gehouden en wat mee geholpen maar we zien ze nu bijna helemaal niet meer, dikke prima. Hij spreekt nog 1 zus af en toe, de andere bijna helemaal niet meer.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 18:13

Ik wilde een wees, bijna gelukt. :') Hij heeft nog een moeder maar die woont in Pakistan dus geen last van schoonfamilie hier. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 18:22

Wauw dat is relaxed met Kerst en zo :oo

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 18:31

Mijn schoonzus is super chill en schoonouders zijn beide dood
Al had ik zijn moeder wel leuk gevonden denk ik, die heb ik nooit ontmoet.
Zijn vader heb ik 2x gezien, 1x levend en 1x dood. Die 2e keer leerde ik ook mn vriends half broertjes en zusjes kennen maar daar hebben we geen contact mee

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 18:41

Renee1991 schreef:
Wauw dat is relaxed met Kerst en zo :oo

Jep. _O- En hij heeft besloten haar ook niet uit te nodigen op de bruiloft omdat ze waarschijnlijk de boel gaat verzieken. Iets met tradities/religies die hij niet meer aanhangt. :')

Mijn ex had een hele grote familie (en zijn vader was +150kg en liep altijd alleen in een onderbroek?!) en dat wilde ik echt nooit meer, ik ben daar niet sociaal genoeg voor. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 18:56

Zelfs het meest sociale mens wil geen uitzicht op iemand van 150kg in onderbroek.

Hier is hele familie, zowel zijne als de mijne, best relaxed omtrent de feestdagen. Schoonma heeft wel graag volk over de vloer maar altijd dat koken en gedoe, dat vond ze wel heftig. Nu is haar zus (tante van vriend) geobsedeerd door de feestdagen en familie etc en gaat kerstavond daar altijd door. En als je niet gaat zonder in haar ogen geldig excuus, dan heb je het verkorven. Zo half augustus begint die dame al te zeuren "je zorgt wel dat je er bent hoor".
Voor kerst 2023 hebben we al het perfecte excuus: we zitten dan nog ergens in de buurt van Antarctica als het goed is :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 19:58

Ohhhh als mijn huidige relatie ooit eindigt (ik hoop het niet) dan ga ik daarop selecteren. Mijn ouders vinden alles best, of we nou wel of niet komen met kerst, maar mijn schoonfamilie maakt er een hele happening van (lees: kerstavond daar, eerste kerstdag daar, en nog een keer cadeautjes met elkaar). Too much :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 20:40

Kerst is wel leuk, zolang het niet tot een stuk in de nacht uitloopt. Met veel te veel drank, veel te luide mensen en kinderlijke spelletjes. Graag iets waarbij je je verstand wat mag inzetten, hetzij over kennis hetzij tactisch, en geen ruimte waarin met 6 man de muren na 5min al op je af komen.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:01

Kerst is hier heerlijk rustig, schoonouders zijn al overleden voor ik een relatie met mijn man kreeg en schoonzussen zien we dus niet meer en al helemaal niet met kerst. Mijn ouders zitten dit jaar lekker op Curaçao, al vind ik het wel gezellig om met hun samen wat te doen. Nu waarschijnlijk met mijn zusje en zwager iets leuks doen op tweede kerstdag. Suggesties zijn welkom :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:25

Lekker de stad in! Ik houd van 2e kerstavond in de stad, iedereen is uitgelaten.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:29

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-22 23:56

Weer heel wat geleerd! Of ik het wilde weten, eigenlijk niet

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 00:30

Nope. Nope. Nope. Milliseconde gekeken naar het onderwerp. Ik wil zo graag nog slapen zonder nachtmerries :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:02

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:14

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 10:58

Ah oud nieuws, was een weekendje weg, dus compleet gemist :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-22 14:27

Afbeelding