Weer iets nieuws geleerd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Wat helpt nu echt tegen roos op je hoofdhuid? Ik Google wel, maar lees graag ervaringen van iemand voor ik van alles in mijn haar pleur.
Heb diverse anti roosshampoo geprobeerd, geen head and shoulders want dat schijnt heel slecht te zijn.
Ik las iets over Tea tree olie, maar wordt je haar daar niet heel vet van? Iemand ervaring mee?
fohadie schreef:Wat helpt nu echt tegen roos op je hoofdhuid? Ik Google wel, maar lees graag ervaringen van iemand voor ik van alles in mijn haar pleur.
Heb diverse anti roosshampoo geprobeerd, geen head and shoulders want dat schijnt heel slecht te zijn.
Ik las iets over Tea tree olie, maar wordt je haar daar niet heel vet van? Iemand ervaring mee?
Suzanne F. schreef:fohadie schreef:Wat helpt nu echt tegen roos op je hoofdhuid? Ik Google wel, maar lees graag ervaringen van iemand voor ik van alles in mijn haar pleur.
Mijn dochter heeft van de dermatoloog Ketoconazol shampoo en dat werkt als tiet.
Lalidan schreef:Zijn er serieus mensen die 70 euro betalen voor een half afgemaakt topje met gaten en rafels er in?
https://www.zalando.nl/jaded-london-lay ... hhZsngowVw
Spijkerbroek met gaten is nog 1 ding, maar dit is wel echt next level. Ze hebben nog net de onuitwasbare vlekken niet toegevoegd
Lalidan schreef:Zijn er serieus mensen die 70 euro betalen voor een half afgemaakt topje met gaten en rafels er in?
https://www.zalando.nl/jaded-london-lay ... hhZsngowVw
Spijkerbroek met gaten is nog 1 ding, maar dit is wel echt next level. Ze hebben nog net de onuitwasbare vlekken niet toegevoegd
Palmera schreef:Ik vraag me sowieso af hoe mensen in al die modes kunnen lopen.
En begrijp me niet verkeerd: er zitten ook leuke items tussen. Maar het is toch niet te betalen om ieder seizoen met de mode mee te doen?