Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N_B_N

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:07

Lief dat jullie mee denken <3

Ik heb inderdaad een mail naar de uitgever gestuurd, ben benieuwd of ik bericht terug krijg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:09

Waarom wringen schapen zich zo graag met hun hoofd door het gaas, terwijl ze op een mooie, volle weide staan? :n

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:10

Moestuin schreef:
Waarom wringen schapen zich zo graag met hun hoofd door het gaas, terwijl ze op een mooie, volle weide staan? :n

Het gras bij de buren is altijd groener...

Maar nee, interessante vraag!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:17

Knie die in de fik staat.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:17

Moestuin schreef:

Omdat ze geloven in de woorden van William ‘Braveheart’ Wallace: FREEDOM!!!!

:+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:34

Afbeelding
Mijn ruin en een volle wei achter hem.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:37

Moestuin schreef:

Dat gaas kriebelt lekker achter de oren tijdens het eten. :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:48

Mensen die niet snappen dat ik niet de energie heb om elk weekend af te spreken. Ik ben dat ook nodig om weer op te laden. Vooral bij mensen die ik niet goed ken die mij dan plots uitnodigen om de volgende dag vroeg mij op te halen , nee dat vindt mijn brein gewoon niet zo leuk. Helemaal als ik moe ben het maandelijks probleem nog onderweg is kan dat net even teveel zijn. En dan door gaan met pushen. Vriend prima dat je mij leuk vindt , maar dat ervaar ik nu nog niet zo 123 en wil daar rustig aan mee doen.

Dan heb ik er al gelijk geen zin meer in , doei laat mij gewoon even de introvert uithangen en uitrusten.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 23:50

N_B_N schreef:
Lief dat jullie mee denken <3

Ik heb inderdaad een mail naar de uitgever gestuurd, ben benieuwd of ik bericht terug krijg

Goedzo, ben heel benieuwd hoe dit afloopt!

MarlindeRooz schreef:
Moestuin schreef:

Dit klinkt plausibel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 03:20

Mijn wekker :Z

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 05:55

Lig alweer urenlang wakker. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 06:12

MarlindeRooz schreef:
Moestuin schreef:

:') Die oormerken werken dan ook voor geen meter mee als ze er terug door moeten. Vaak is het gaas al dan deels kapot getrokken. Ongeveer 1 x om de 2 weken hebben wij er wel weer 1. Soms best vermoeiend :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 06:18

Dat de kat tegen me aan zit te miauwen en ik ben bang dat ze mijn vriend wakker maakt. Ze wil op het balkon. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 07:11

Dat ik zo aan het nadenken ben om niet op mijn rechteroor te liggen, want dat gaat nu niet. Vannacht draaien… Ga bij uitzondering dus op mijn rug liggen. Word ik wakker van de pijn. Blijkt mijn hoofd naar rechts te liggen. Alsnog op mijn oor. Auw |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 09:33

Pijnstilling spuitje weer uitgewerkt.... En dit is niet op te vangen met pilletjes.
En we wachten weer tot maandag -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 11:33

Vanochtend wakker door dit spinnende monster op bed
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 11:47

fleurtjeuh schreef:
Vanochtend wakker door dit spinnende monster op bed
[ [url=m/BpgZV8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat is toch te lief. <3 <3

Wakker worden met warme en pijnlijke knie. Kan dus maandag ook weer huisarts voor bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 11:59

Mijn haar is minstens 5 cm korter geknipt dan ik had aangegeven en met foto's heb laten zien. Met halflang haar niet zo'n probleem, maar het is KORT. Op mijn achterhoofd is het misschien 2 tot 3 cm lang...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 13:25

Weer even klaar met de vorige bewoner van dit k*thuis. Vandaag een factuur of aanmaning van T-mobile (er staat heel groot op "SNEL WEER AANGESLOTEN? BETAAL NU."), én een brief van het CIB.

Nou heeft T-mobile een k*t keuzemenu waar ik geen steek verder kom als ik bel, dus een chat gestart die afgebroken werd toen ik zei "Ze is toch jullie klant? Zoek het uit." toen mij gevraagd werd om een telefoonummer van de vorige bewoonster. Een tweede keer geprobeerd en nu is T-mobile in ieder geval op de hoogte.

CIB is niet eens open vandaag dus die kan ik niet bellen, alleenmaar een formulier op de site invullen waarbij ik het dossiernummer moet invullen, maar die heb ik dus niet want briefgeheim. Helaas werkte 00000000 of 11111111 niet, dus nu heb ik random getallen ingetikt totdat hij hem wel pakte.

En dit is niet de eerste keer dat deze persoon gewoon weigert te betalen voor iets wat nog aan haar oude (en nu dus ons) adres is gekoppeld. Ik ben er een beetje klaar mee. Aan de ene kant wil ik de brieven houden als bewijsvoering mocht het ooit zo ver komen, aan de andere kant wil ik ze terug sturen met "geadresseerde onbekend"... |o

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 13:32

Steeph schreef:
Weer even klaar met de vorige bewoner van dit k*thuis. Vandaag een factuur of aanmaning van T-mobile (er staat heel groot op "SNEL WEER AANGESLOTEN? BETAAL NU."), én een brief van het CIB.

Nou heeft T-mobile een k*t keuzemenu waar ik geen steek verder kom als ik bel, dus een chat gestart die afgebroken werd toen ik zei "Ze is toch jullie klant? Zoek het uit." toen mij gevraagd werd om een telefoonummer van de vorige bewoonster. Een tweede keer geprobeerd en nu is T-mobile in ieder geval op de hoogte.

CIB is niet eens open vandaag dus die kan ik niet bellen, alleenmaar een formulier op de site invullen waarbij ik het dossiernummer moet invullen, maar die heb ik dus niet want briefgeheim. Helaas werkte 00000000 of 11111111 niet, dus nu heb ik random getallen ingetikt totdat hij hem wel pakte.

En dit is niet de eerste keer dat deze persoon gewoon weigert te betalen voor iets wat nog aan haar oude (en nu dus ons) adres is gekoppeld. Ik ben er een beetje klaar mee. Aan de ene kant wil ik de brieven houden als bewijsvoering mocht het ooit zo ver komen, aan de andere kant wil ik ze terug sturen met "geadresseerde onbekend"... |o

Terugsturen met geadresseerde overleden o.i.d., over het algemeen is het dan heel snel klaar. Nadeel van deze actie is dat bedrijven als t-mobile dan vaak ook niet meer de moeite doen om een dergelijke persoon op te sporen, waardoor die persoon er lekker ‘goedkoop’ vanaf is.

Wat een *** situatie!

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 14:11

oomens schreef:
culaccino schreef:
Mijn gewassen kleren ruiken nu naar dat geurtje dat een wants uitstoot als hij bang is, dus er zal er wel eentje in de wasmachine zijn beland -O- Jek.

Al je kleren spontaan veranderd in wantsies (onesies)?

_O- als beelddenker heb ik hier hele rare ideeën bij :+
Anyway, ik denk dat ik blij ben dat ik niet weet wat die beesten voor lucht geven als ze angst hebben. :=

Bloemetje75 schreef:
MarliesV schreef:
Huh, maar als je ondertekend met Mevrouw Bloem, dan kan ze toch nooit terug mailen met 'beste Boter'. Of onderteken je met mevrouw en dan voor en achternaam?
Want dat nodigt uit tot tutoyeren natuurlijk. Dan zou ik alleen mevrouw en achternaam doen in vervolg.

Ik ben nog met de oude stempel opgevoed in de zorg, dat betekent dat je iedereen van de familie met u en heer of mevrouw aanspreekt. Blijkbaar is dat niet meer van deze tijd, getuige je bericht en de reacties daarop.

Ik onderteken met mevrouw Bloem - Boom (want getrouwd)...
Ze heeft mijn voornaam uit emailadres gehaald.
Ik heb de stagiaire nooit gezien, zij weet niet of ze mailt met een 20+, 40+ of 60+ oude contactpersoon. Dus mevrouw als aanhef is echt gewoon beleefd. Ik hoop ook dat ze bewoners en bezoekers met u aanspreekt. Mijn contactpersoon is jij en jou want we kennen elkaar al 8 jaar en hebben elkaar dus vaak gezien. Heel andere situatie.

Oke, dat is dan wel weer raar om iemands voornaam uit een emailadres te halen. Ik zou in zo'n geval ook blijven bij mevrouw bloem of wanneer je ook met voornaam doet mevrouw boter bloem.

Echter is het meneer/mevrouw en u niet meer perse iets van deze tijd. Als ik kijk hoe mijn klanten binnenkomen met vragen, is het zelfs raar om nog u of meneer/mevrouw te zeggen. Ik vind het ergens ook veel prettiger om gewoon 'losjes' te communiceren, maar bij ons thuis was het ook al niet meer gebruikelijk om oma/opa, vader/moeder, oom/tante u te noemen. Bij echt oudere mensen doe ik het uit respect, maar dat is vaak 1x, want ze geven altijd aan zich hierdoor oud te voelen.

Waar ik dan wel weer een gruwelijke hekel aan heb, is wanneer ik mijn mail onderteken met de juiste versie van mijn voornaam, mensen het voor elkaar krijgen terug te mailen met als aanhef de verkeerde versie. HOE DAN. Dat vind ik pas onrespectvol...

N_B_N schreef:
Nou inderdaad. Bedankt dat je voor me opkomt Pablo. Ik ga er vanuit dat mijn les boek het bij het juiste eind heeft, zeker bij een thuis studie. Ik baalde, nu weer schouders eronder en volgende week opnieuw. Het is gewoon zo zonde van het geld

Als het boek het voorgeschreven lesmateriaal is, zou ik ook klagen bij de studie aanbieder. Wellicht wordt de vraag eruit geschreven en heb je het alsnog gehaald!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 14:31

Verkleinwoordjes. Godverdomde verkleinwoordjes overal.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 14:39

MarcoBorsato schreef:

Dat is zo naartjes

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 15:25

Vanmiddag heb ik een geurlamp gekocht die ik al lang wou hebben, zo'n ding van Ashleigh & Burwood. Ik blij met die geurlamp, thuis meteen in de weer om hem te vullen enzo. Mors ik een flink deel van die fles geurolie over de tafel... En de placemat, en mijn armen, over de lamp en over de fles, het kleedje.
De lucht in mijn woonkamer is niet te harden nu _O- parfum overkill :r

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-21 15:31

MarcoBorsato schreef:

Kusje op je hoofdje.