Ik heb inderdaad een mail naar de uitgever gestuurd, ben benieuwd of ik bericht terug krijg
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
N_B_N schreef:Lief dat jullie mee denken![]()
Ik heb inderdaad een mail naar de uitgever gestuurd, ben benieuwd of ik bericht terug krijg
MarlindeRooz schreef:Moestuin schreef:Waarom wringen schapen zich zo graag met hun hoofd door het gaas, terwijl ze op een mooie, volle weide staan?
Dat gaas kriebelt lekker achter de oren tijdens het eten.
MarlindeRooz schreef:Moestuin schreef:Waarom wringen schapen zich zo graag met hun hoofd door het gaas, terwijl ze op een mooie, volle weide staan?
Dat gaas kriebelt lekker achter de oren tijdens het eten.
Steeph schreef:Weer even klaar met de vorige bewoner van dit k*thuis. Vandaag een factuur of aanmaning van T-mobile (er staat heel groot op "SNEL WEER AANGESLOTEN? BETAAL NU."), én een brief van het CIB.
Nou heeft T-mobile een k*t keuzemenu waar ik geen steek verder kom als ik bel, dus een chat gestart die afgebroken werd toen ik zei "Ze is toch jullie klant? Zoek het uit." toen mij gevraagd werd om een telefoonummer van de vorige bewoonster. Een tweede keer geprobeerd en nu is T-mobile in ieder geval op de hoogte.
CIB is niet eens open vandaag dus die kan ik niet bellen, alleenmaar een formulier op de site invullen waarbij ik het dossiernummer moet invullen, maar die heb ik dus niet want briefgeheim. Helaas werkte 00000000 of 11111111 niet, dus nu heb ik random getallen ingetikt totdat hij hem wel pakte.
En dit is niet de eerste keer dat deze persoon gewoon weigert te betalen voor iets wat nog aan haar oude (en nu dus ons) adres is gekoppeld. Ik ben er een beetje klaar mee. Aan de ene kant wil ik de brieven houden als bewijsvoering mocht het ooit zo ver komen, aan de andere kant wil ik ze terug sturen met "geadresseerde onbekend"...
oomens schreef:culaccino schreef:Mijn gewassen kleren ruiken nu naar dat geurtje dat een wants uitstoot als hij bang is, dus er zal er wel eentje in de wasmachine zijn belandJek.
Al je kleren spontaan veranderd in wantsies (onesies)?
Bloemetje75 schreef:MarliesV schreef:Huh, maar als je ondertekend met Mevrouw Bloem, dan kan ze toch nooit terug mailen met 'beste Boter'. Of onderteken je met mevrouw en dan voor en achternaam?
Want dat nodigt uit tot tutoyeren natuurlijk. Dan zou ik alleen mevrouw en achternaam doen in vervolg.
Ik ben nog met de oude stempel opgevoed in de zorg, dat betekent dat je iedereen van de familie met u en heer of mevrouw aanspreekt. Blijkbaar is dat niet meer van deze tijd, getuige je bericht en de reacties daarop.
Ik onderteken met mevrouw Bloem - Boom (want getrouwd)...
Ze heeft mijn voornaam uit emailadres gehaald.
Ik heb de stagiaire nooit gezien, zij weet niet of ze mailt met een 20+, 40+ of 60+ oude contactpersoon. Dus mevrouw als aanhef is echt gewoon beleefd. Ik hoop ook dat ze bewoners en bezoekers met u aanspreekt. Mijn contactpersoon is jij en jou want we kennen elkaar al 8 jaar en hebben elkaar dus vaak gezien. Heel andere situatie.
N_B_N schreef:Nou inderdaad. Bedankt dat je voor me opkomt Pablo. Ik ga er vanuit dat mijn les boek het bij het juiste eind heeft, zeker bij een thuis studie. Ik baalde, nu weer schouders eronder en volgende week opnieuw. Het is gewoon zo zonde van het geld