Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deedee19 schreef:Ik zou het pakketpunt bellen waar het is bezorgd en vragen het mee te geven aan de bezorger en het bij het juiste punt af te geven.
Jildau schreef:deedee19 schreef:Ik zou het pakketpunt bellen waar het is bezorgd en vragen het mee te geven aan de bezorger en het bij het juiste punt af te geven.
Het is alleen in Frankrijk.. Dus vind ergens ook dat zij dat zelf even kan doen. Maar als je het gewoon niet ophaalt omdat het 2km verder bezorgd is vind ik dat al behoorlijk kinderachtig.
xMyrth schreef:Hier ook geen Homerr punt in de buurt... Jammer, er waren er eerst 3 en nu geen
Maargoed verzenden via Homerr duurt dus langer. Normaal verzend ik binnen 1 a 2 dagen en met Homerr dus alleen wanneer het uitkomt (onderweg naar mijn ouders zit een Homerr punt en bij mijn werk in de buurt ook). Dus wanneer het op die manier op de route ligt wordt het pakket pas verzonden
Lavitabella schreef:xMyrth schreef:Hier ook geen Homerr punt in de buurt... Jammer, er waren er eerst 3 en nu geen
Maargoed verzenden via Homerr duurt dus langer. Normaal verzend ik binnen 1 a 2 dagen en met Homerr dus alleen wanneer het uitkomt (onderweg naar mijn ouders zit een Homerr punt en bij mijn werk in de buurt ook). Dus wanneer het op die manier op de route ligt wordt het pakket pas verzonden
Maar je hebt toch wel een beperkte verzendtijd vanuit Vinted om te verzenden ? Of is die bij Homerr ook langer ?
Phrono schreef:Ja je kunt homerr niet meer uitzetten. Heb hier 1 punt in de stad gelukkig, maar wel met beperkte openingstijden. Balen he!
Alja schreef:Ik had een jurkje gekocht en wou het ook laten verzenden met homerr en die vrouw was ook lichtelijk aangepist dat het via Homerr ging en dat dat allemaal niet kon.
Tja daar kan ik ook niks aan doen
Ben benieuwd als ze gaat verzenden of annuleren
Alja schreef:Ik snap ook dat het niet leuk is maar ik heb het niet zelf bedacht dat vinted de regels heeft veranderd
Appeltje hoe doe jij dat dan?
Als mensen er toch voor kiezen?
Verzend je dan niet?
Alja schreef:Ik snap ook dat het niet leuk is maar ik heb het niet zelf bedacht dat vinted de regels heeft veranderd
Appeltje hoe doe jij dat dan?
Als mensen er toch voor kiezen?
Verzend je dan niet?