Ik ga helemaal stuk
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nala schreef:Rot zijn die momenten.Hier deed het wel een beetje pijn om het pakket uit te pakken (ik doe ook mee bij de mod versie, en die kwam gisteren aan). Uit puur automatisme wilde ik onze hond roepen, want die doet niks liever als pakketten en cadeaupapier open scheuren. Maar hij is er sinds eind oktober niet meer...
                                                         Nala schreef:Hier deed het wel een beetje pijn om het pakket uit te pakken (ik doe ook mee bij de mod versie, en die kwam gisteren aan). Uit puur automatisme wilde ik onze hond roepen, want die doet niks liever als pakketten en cadeaupapier open scheuren. Maar hij is er sinds eind oktober niet meer...
 even weer zo’n besefmomentje dan hè! Was het wel een leuk pakket?                                                         Miesemuisje schreef:Nala schreef:Hier deed het wel een beetje pijn om het pakket uit te pakken (ik doe ook mee bij de mod versie, en die kwam gisteren aan). Uit puur automatisme wilde ik onze hond roepen, want die doet niks liever als pakketten en cadeaupapier open scheuren. Maar hij is er sinds eind oktober niet meer...
even weer zo’n besefmomentje dan hè! Was het wel een leuk pakket?

Klopt dat carineken??? Yonker schreef:Ik heb mijn pakket ook ontvangen, en ik weet bijna zeker dat carineken mijn Santa isKlopt dat carineken???
Ik moet nu verder met werken want heb mijn pauze besteed aan uitpakken + foto's maken en uitzoeken wie het is. Ik wil je iig alvast bedanken voor het leuke pakket. Later een uitgebreid verslag!

. Het pakket kwam uit Gouda (nu Bokkers zoeken uit die plaats)
 en een van die poezen had ik al eerder gezien in een eerder toegestuurd kaartje 
 (het is dus een Bokker met minimaal 2 poezen 
 )
 Helaas is er geen bokker die zo heet en mee doet volgens mij 
 (heb ik al gezegd dat ik een kneus ben met hints?) 

Mijn SS heeft goed opgelet en ook wat toppers van voorgaande jaren zijn in de herhaling gegaan. Leuk! 

. Leuk, ga ik lezen tijdens de Kerstvakantie. Van beide auteurs had ik nog niets gelezen, altijd leuk om nieuwe schrijvers te leren kennen 

En ik waarschijnlijk de jouwe 

En ze zijn nog niet eens uitgepakt.