Ik ga helemaal stuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:Rot zijn die momenten.Hier deed het wel een beetje pijn om het pakket uit te pakken (ik doe ook mee bij de mod versie, en die kwam gisteren aan). Uit puur automatisme wilde ik onze hond roepen, want die doet niks liever als pakketten en cadeaupapier open scheuren. Maar hij is er sinds eind oktober niet meer...
Nala schreef:Hier deed het wel een beetje pijn om het pakket uit te pakken (ik doe ook mee bij de mod versie, en die kwam gisteren aan). Uit puur automatisme wilde ik onze hond roepen, want die doet niks liever als pakketten en cadeaupapier open scheuren. Maar hij is er sinds eind oktober niet meer...
Miesemuisje schreef:Nala schreef:Hier deed het wel een beetje pijn om het pakket uit te pakken (ik doe ook mee bij de mod versie, en die kwam gisteren aan). Uit puur automatisme wilde ik onze hond roepen, want die doet niks liever als pakketten en cadeaupapier open scheuren. Maar hij is er sinds eind oktober niet meer...
even weer zo’n besefmomentje dan hè! Was het wel een leuk pakket?
Yonker schreef:Ik heb mijn pakket ook ontvangen, en ik weet bijna zeker dat carineken mijn Santa isKlopt dat carineken???
Ik moet nu verder met werken want heb mijn pauze besteed aan uitpakken + foto's maken en uitzoeken wie het is. Ik wil je iig alvast bedanken voor het leuke pakket. Later een uitgebreid verslag!