Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Dat ik een toffe stagevacature gevonden heb en de motivatiebrieven normaal zo uit mijn handen rollen, maar vandaag nietmijn hoofd is echt een soep vandaag. Misschien tijdens het voorbereiden van de verhuizing gister iets te veel stickeroplosser ingeademd
Zebrastreep schreef:xPabloBokt schreef:
Same
Ik moet leerdoelen beantwoorden, ook geen zin in
Nayomie schreef:Ach, er komen nog genoeg momenten waarop je zelf even niet zo handig doet en denkt: hmmm, mijn instructeur was hier niet zo blij mee geweest.Ik moet maar verhuizen denk ik
Deze beste man in kwestie gooide daarna zijn knipperlicht naar rechts, dus ik geef weer gas, blijft hij links rijden en het super gek vinden dat ik dan kleef.
Ik snap gewoon echt niet dat die mensen nog op de weg rijden. Ik ben zelf ook geen pro hoor, beter gezegd, ik heb sinds dit jaar mijn rijbewijs.Maar als mensen dit soort taferelen uithalen, dan vraag ik me echt af waar het mis ging.
Loeky01 schreef:MyWishMax schreef:Het verschil in dataverbuik tussen de app van de provider en mijn telefoon. Nog 20 dagen met deze bundel en ik gebruik 95% van de tijd mijn telefoon alleen op de Wi-Fi, want ik zit thuis en als ik weg ben ben ik bezig dus gebruik ik geen telefoon behalve een keer een appje
Een klein verschil snap ik, maar mijn telefoon geeft van 1 oktober tot nu 120mb aan. App van provider 19,9GB over dezelfde periode?En de provider is 'leidend'
Is die 19gb niet wat je nog over hebt?
Bloemetje75 schreef:Vorige week peren in de wei, paarden blij...
Nu 10 maiskolven, ontdaan van de groene bladeren.
Echt, voer andermans dieren niet.
Mkango schreef:Spanning, stress, mis de paarden, mis m'n beste vriendin, voel me gefaald en gewoon even k*t.Denk dat ik zo maar even een rondje ga wandelen in het bos of zo.
Nayomie schreef:Ach, er komen nog genoeg momenten waarop je zelf even niet zo handig doet en denkt: hmmm, mijn instructeur was hier niet zo blij mee geweest.Ik moet maar verhuizen denk ik
Deze beste man in kwestie gooide daarna zijn knipperlicht naar rechts, dus ik geef weer gas, blijft hij links rijden en het super gek vinden dat ik dan kleef.
Ik snap gewoon echt niet dat die mensen nog op de weg rijden. Ik ben zelf ook geen pro hoor, beter gezegd, ik heb sinds dit jaar mijn rijbewijs.Maar als mensen dit soort taferelen uithalen, dan vraag ik me echt af waar het mis ging.
Merexa schreef:Aan dat ik mijn favoriete, een rustige en tamme kip, vandaag dood heb terug gevonden. Ze at gewoon goed, ze miste geen veren en had geen wondjes. Zo ineens dood. Ik baal echt en vind het ook wel sneu. Ze is nog geen 1,5 jaar geworden.
Nayomie schreef:Vanillia schreef:Wintec klantenservice. 24 Juli gemaild met een vraag, niks gehoord. Krijg ik vandaag een mail zonder antwoord op m'n vraag, maar met de vraag of ik al geholpen ben en of ik nog meer vragen heb
Klinkt een beetje als dat verhaal wat op Dumpert stond
[ [url=m/7GdmaF.png]Afbeelding[/url] ]