Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:28

Aan de hoogslaper van mij zoon, heel handig maar oh zo rot met het verschonen van zijn bed.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:29

Die zwarte wolk in mijn hoofd die depressie heet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:32

Maandagen... huis is redelijk op orde, studie ook. Maar toch haat ik ze. :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 11:59

Dat ik een toffe stagevacature gevonden heb en de motivatiebrieven normaal zo uit mijn handen rollen, maar vandaag niet -O- mijn hoofd is echt een soep vandaag. Misschien tijdens het voorbereiden van de verhuizing gister iets te veel stickeroplosser ingeademd _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:10

xPabloBokt schreef:
Dat ik een toffe stagevacature gevonden heb en de motivatiebrieven normaal zo uit mijn handen rollen, maar vandaag niet -O- mijn hoofd is echt een soep vandaag. Misschien tijdens het voorbereiden van de verhuizing gister iets te veel stickeroplosser ingeademd _O-

Morgen nog een keer proberen, komt wel goed.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:12

Het benauwde gevoel van zo'n mondkapje, ik voel me 20 minuten na het afzetten van dat ding nog steeds raar. Inmiddels een redelijk fijne gevonden waar ook mijn bril niet te fanatiek van beslaat, en ik draag hem braaf in de winkels, maar pfff -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:14

xPabloBokt schreef:
Uitstelgedrag. Moet leerdoelen uitschrijven maar heb absoluut geen zin. :')

Same :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:29

Vanmiddag corona test, zie er nogal tegenop.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:44

Bijna 3 weken geleden een deken bestelt bij Hypostore, nu nog niets binnen en ook geen mail oid ontvangen.. snap dat iets niet leverbaar kan zijn maar laat dat dan even weten -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:50

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:
Uitstelgedrag. Moet leerdoelen uitschrijven maar heb absoluut geen zin. :')

Ik moet leerdoelen beantwoorden, ook geen zin in :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:51

Zebrastreep schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik moet leerdoelen beantwoorden, ook geen zin in :+

het doel heb ik al maar het uitwerken heb ik niet zoveel zin in.... Kan best zijn dat ik vanavond na stage nog een bak motivatie krijg omdat ik het er morgen weer met 1 van mijn stagebegeleiders over moet hebben.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 12:55

Ik heb ook een doel met allemaal subdoelen ( :') ) maar het uitschrijven.. nope

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:00

Spanning, stress, mis de paarden, mis m'n beste vriendin, voel me gefaald en gewoon even k*t. -O- Denk dat ik zo maar even een rondje ga wandelen in het bos of zo.

Nayomie schreef:
Ik moet maar verhuizen denk ik :')
Deze beste man in kwestie gooide daarna zijn knipperlicht naar rechts, dus ik geef weer gas, blijft hij links rijden en het super gek vinden dat ik dan kleef.

Ik snap gewoon echt niet dat die mensen nog op de weg rijden. Ik ben zelf ook geen pro hoor, beter gezegd, ik heb sinds dit jaar mijn rijbewijs. :+ Maar als mensen dit soort taferelen uithalen, dan vraag ik me echt af waar het mis ging.
Ach, er komen nog genoeg momenten waarop je zelf even niet zo handig doet en denkt: hmmm, mijn instructeur was hier niet zo blij mee geweest. :))

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:12

Loeky01 schreef:
MyWishMax schreef:
Het verschil in dataverbuik tussen de app van de provider en mijn telefoon. Nog 20 dagen met deze bundel en ik gebruik 95% van de tijd mijn telefoon alleen op de Wi-Fi, want ik zit thuis en als ik weg ben ben ik bezig dus gebruik ik geen telefoon behalve een keer een appje :+

Een klein verschil snap ik, maar mijn telefoon geeft van 1 oktober tot nu 120mb aan. App van provider 19,9GB over dezelfde periode? :+ En de provider is 'leidend'

Is die 19gb niet wat je nog over hebt?

Vanochtend niet, stond zelfs een waarschuwing bij. Nu is het omgedraaid en heb ik het nog wel over :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 13:49

Vorige week peren in de wei, paarden blij...

Nu 10 maiskolven, ontdaan van de groene bladeren.

Echt, voer andermans dieren niet.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 14:24

Bloemetje75 schreef:
Vorige week peren in de wei, paarden blij...

Nu 10 maiskolven, ontdaan van de groene bladeren.

Echt, voer andermans dieren niet.

Nu zet ik er foto's van op lokale fb met verzoek niet te voeren.

Krijg ik uiteraard te horen dat ik een bordje moet ophangen.

Ja dat hangt nu maar je moet andermans dieren niet voeren zonder toestemming van de eigenaar. Mijn paarden staan naast ons huis. Bel aan en stel je vragen!

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 14:40

Bij onze pony's hadden we ook speciaal een groot bord in de wei staan.
Zo groot dat een lompe boer met 2 doppen in zn ogen t nog wel kon lezen.
Daarnaast hadden we van die soort voorlichtingsbordjes langs de draad hangen om de 4 meter.
Speciaal voor de mensen die ook nog echte interesse hadden in het hoe en waarom.

Blijft inderdaad vervelend dat je überhaupt iets neer moet zetten daarvoor omdat mensen het maar vanzelfsprekend vinden dat ze alle dieren langs de kant van de weg mogen voeren.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-20 15:47

Eindelijk motivatie gekweekt voor mijn leerdoelen. Upload mijn opdrachtcoach ineens een ontiegelijk cryptisch document wat ik nog nooit gezien heb waardoor ik dus niet meer begrijp wat nou eigenlijk de bedoeling is.

Ik krijg hier zo'n godsgruwelijke stress van. Heb het gevoel alsof ik maanden achterloop met alles wat ik moet doen en weer totaal het gevoel dat ik niks ga halen terwijl mijn versgebakken propedeuse (in één jaar behaald) hier voor mijn neus ligt. Klote onzekerheid.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 15:54

Mkango schreef:
Spanning, stress, mis de paarden, mis m'n beste vriendin, voel me gefaald en gewoon even k*t. -O- Denk dat ik zo maar even een rondje ga wandelen in het bos of zo.

Nayomie schreef:
Ik moet maar verhuizen denk ik :')
Deze beste man in kwestie gooide daarna zijn knipperlicht naar rechts, dus ik geef weer gas, blijft hij links rijden en het super gek vinden dat ik dan kleef.

Ik snap gewoon echt niet dat die mensen nog op de weg rijden. Ik ben zelf ook geen pro hoor, beter gezegd, ik heb sinds dit jaar mijn rijbewijs. :+ Maar als mensen dit soort taferelen uithalen, dan vraag ik me echt af waar het mis ging.
Ach, er komen nog genoeg momenten waarop je zelf even niet zo handig doet en denkt: hmmm, mijn instructeur was hier niet zo blij mee geweest. :))

Ohhh dat heb ik met enige regelmaat hoor :') Maar sommige foutjes kun je gewoon niet maken. Dat zijn gewoon geen schoonheidsfoutjes meer maar regelrechte gevaarlijke momenten. Als ik had doorgereden met 130, was er denk ik nog weinig van ons en de pup over geweest -O-

Ik erger me aan mijn eigen hoofdpijn. Gisteren al last van, maar ik wil eigenlijk geen pijnstillers nemen want ik weet van mezelf, dan blijf ik daar mee doorgaan waardoor ik weer bang ben dat het zijn werking verliest. :o

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:04

Merexa schreef:
Aan dat ik mijn favoriete, een rustige en tamme kip, vandaag dood heb terug gevonden. Ze at gewoon goed, ze miste geen veren en had geen wondjes. Zo ineens dood. Ik baal echt en vind het ook wel sneu. Ze is nog geen 1,5 jaar geworden. :(

Ooh echt!!! Kippen zijn zo leuk!
Vind de meeste rassen zo enorm zen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:06

Dat ik naar mijn ouders wil want ik wil in bad liggen en met de hond knuffelen. Maar mij moeder is bij een cliënt geweest wiens man corona heeft (ze heeft hem niet gezien). En ik mag dus niet langskomen. -O-

Ik mis de hond. O:)

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:25

Dat 90% van de automobilisten die ik tegenkwam vandaag z'n auto voor die van mij mikten zonder te kijken.

1. Ik had in ALLE gevallen voorrang
2. Ik rijd best door, dus moest steeds remmen
3. EN DAARNA 10KM PER UUR TE LANGZAAM GAAN RIJDEN

Ik kan niet met die mensen :+

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:45

Wintec klantenservice. 24 Juli gemaild met een vraag, niks gehoord. Krijg ik vandaag een mail zonder antwoord op m'n vraag, maar met de vraag of ik al geholpen ben en of ik nog meer vragen heb 8)7

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:53

Vanillia schreef:
Wintec klantenservice. 24 Juli gemaild met een vraag, niks gehoord. Krijg ik vandaag een mail zonder antwoord op m'n vraag, maar met de vraag of ik al geholpen ben en of ik nog meer vragen heb 8)7

Klinkt een beetje als dat verhaal wat op Dumpert stond :+

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 17:05

Nayomie schreef:
Vanillia schreef:

Klinkt een beetje als dat verhaal wat op Dumpert stond :+

[ [url=m/7GdmaF.png]Afbeelding[/url] ]

Briljant _O-

Ik erger mij aan mijn lijf, ik wil zo veel doen maar het lukt niet.