[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

anniekow

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 00:09

Leuke zomerse outfits hierboven. Mooie nagels ook mamamiesje.

Hier mijn outfit van vandaag.
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 07:46

Afbeelding

Vandaag dit setje aan, rok en blouse h&m (via Vinted en UW) schoenen van haren.

Je zou zo niet zeggen dat mijn outfit totaal 8 euro was :')

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 07:53

Waanzinnig mooie rok Friemel <3

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 08:18

Heerlijk, al die zomerse outfits.
Ik vind je rok ook geweldig Friemel!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 14:02

Outfitje:
Afbeelding

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 17:22

Hallo allemaal!

Ik ben gek op wikkel/overslag jurken. Vind de jurken van myjewellery erg fijn. Nu vind ik de midi jurken ook leuk alleen ik ben erg klein (1,56 m) en ik heb een buikje en vrij stevige bovenbenen waardoor ik altijd een dun broekje aan heb ivm het schuren. Wat vinden jullie van midi jurken als je zo klein bent? Hoe zou ik ze een beetje leuk kunnen stylen?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 17:29

Yenni schreef:
Hallo allemaal!

Ik ben gek op wikkel/overslag jurken. Vind de jurken van myjewellery erg fijn. Nu vind ik de midi jurken ook leuk alleen ik ben erg klein (1,56 m) en ik heb een buikje en vrij stevige bovenbenen waardoor ik altijd een dun broekje aan heb ivm het schuren. Wat vinden jullie van midi jurken als je zo klein bent? Hoe zou ik ze een beetje leuk kunnen stylen?

Ik ben iets groter en ik style hem zo:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 17:33

Wat zien jullie er allemaal weer prachtig uit. Superleuke jurk Niels! Mag ik vragen hoe lang jij bent of kun jij inschatten dat hij bij 1.60 maat S tot de knie valt?

Ik heb zojuist een jurkje gekocht wat ik zo schattig vond voor op vakantie en dacht als het niks is vindt mijn 13 jarige het vast ook leuk.

Wat vinden jullie? Kan dit voor een 40 jarige of eerder een tienerlook?

Afbeelding

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 17:41

Oh lau wat gaaf! Denk dat ik er binnen kort dan toch een bestel :D ik ben alleen bang dat ik met een sneaker mijn benen zo afhak ineens :') in de winter zou ik er een panty bij doen en dan zwarte stoere laarsjes, dat brengt lengte maar nu in de zomer vind ik het lastig in de zomer

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 18:00

Mama3 schreef:
Wat zien jullie er allemaal weer prachtig uit. Superleuke jurk Niels! Mag ik vragen hoe lang jij bent of kun jij inschatten dat hij bij 1.60 maat S tot de knie valt?

Ik heb zojuist een jurkje gekocht wat ik zo schattig vond voor op vakantie en dacht als het niks is vindt mijn 13 jarige het vast ook leuk.

[ [url=m/6MclHv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind ‘m kunnen hoor!

Mocht Niels autocorrect zijn voor Noeps, dan bij deze m’n antwoord op de vraag over de jurk. En anders mag je ‘m negeren :D.

Ik ben 1.81 en draag maat S. Hij valt bij mij niet heel lang, ik draag er daarom voor de zekerheid een onderjurkje onder. Wat dat betreft was een M beter geweest. Als je 1.60 bent dan denk ik dat hij wel lang genoeg valt. Het is trouwens een vrij zware en soepele stof waardoor het jurkje niet opkruipt merk ik.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 18:18

Mama3, ik zou m als bijna 40’er niet aantrekken. Maar als jij je er comfortabel in voelt is het goed toch?

Wow Lau, jij kan toch ook alles aantrekken!

Hier in bikini, niet fotowaardig :o

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 19:16

Yenni schreef:
Oh lau wat gaaf! Denk dat ik er binnen kort dan toch een bestel :D ik ben alleen bang dat ik met een sneaker mijn benen zo afhak ineens :') in de winter zou ik er een panty bij doen en dan zwarte stoere laarsjes, dat brengt lengte maar nu in de zomer vind ik het lastig in de zomer

Nee met een sneaker kan prima! Staat juist stoer ik denk dat je dat prima kan hebben. En anders met een pump of een leuk sandaaltje.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-20 19:17

noviceh schreef:
Mama3, ik zou m als bijna 40’er niet aantrekken. Maar als jij je er comfortabel in voelt is het goed toch?

Wow Lau, jij kan toch ook alles aantrekken!

Hier in bikini, niet fotowaardig :o

Ahw lief dankjwel! Mocht je een kijkje in mijn kast willen mijn insta staat in mijn onderschrift :D

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 19:28

Haha Noeps, mijn autocorrect heeft er idd Niels van gemaakt. Ik ga hem bestellen, bedankt!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 19:31

@ Lau, ik heb even op je insta gespiekt. Wat een leuke setjes komen er voorbij, je knalt in die rode broek!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 20:41

Mama3 schreef:

[ [url=m/6MclHv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hem zelf wat te kinderlijk, maar iedereen bepaalt natuurlijk zelf wat hij aantrekt.

Toffe outfits weer Lau!

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 21:26

Mama3, ik ben er ook niet zo weg van, maar als jij hem leuk vind en het lekker vind zitten moet je hem gewoon lekker dragen toch. F**k wat anderen vinden!

Outfit van vandaag
Afbeelding
Moet wel een keer een nieuw paar shorts gaan kopen merk ik, deze zitten niet helemaal goed meer _-:(

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 22:17

Heb morgen een sollicitatie en aangezien het 30 graden wordt wil ik iets waar ik het niet al te warm in krijg, maar toch wel gekozen voor een lange broek gezien het over een functie in het onderwijs gaat.

Afbeelding

Kan prima toch?

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 23:04

Mijn dochter vroeg of ze het jurkje mocht passen, het hangt nu in haar kast. Helemaal prima, mag ik nu het blauwe freebird jurkje kopen. Geen vakantiejurk, maar we gaan toch nergens heen dit jaar haha. Prima deal dacht ik zo;)

@Felien; prima toch, al kan een jurkje ook prima op een school, althans op onze school genoeg leerkrachten in een jurkje voor de klas. Succes bij je sollicitatie!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 07:43

Yenni schreef:
Hallo allemaal!

Ik ben 1.47! Ik draag ze met hakken of stoere boots (ligt aan mn bui)

Heb er wel altijd een gave riem omheen voor het extra effect :)

Hier wat jurken zonder accessoires maar dan zie je dat ze zo gek niet zijn met korte beentjes :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En gestijld maar nog met een maatje meer:

Afbeelding

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 08:19

Ik vind het zo lastig om me met deze temperaturen voor kantoor aan te kleden :wow: ik wil eigenlijk gewoon zo min mogelijk aan, maar ja :Y)

Afbeelding

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 11:53

Mama3 schreef:
Mijn dochter vroeg of ze het jurkje mocht passen, het hangt nu in haar kast. Helemaal prima, mag ik nu het blauwe freebird jurkje kopen. Geen vakantiejurk, maar we gaan toch nergens heen dit jaar haha. Prima deal dacht ik zo;)

@Felien; prima toch, al kan een jurkje ook prima op een school, althans op onze school genoeg leerkrachten in een jurkje voor de klas. Succes bij je sollicitatie!

Ja ik normaal ook bij de school waar ik heb gewerkt en op stages maar weet nooit zo goed als ik naar een volgende school ga wat voor lengte ok is :)

_friemel, vind die lengte jurken echt heel mooi!!

Doubtles, ja vind ik dus ook lastig naar werk

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:00

Ik ben op zoek naar een pak voor een bruiloft, dus ik vroeg me af waar mensen hier die een pak hebben het vandaan hebben? Ik dacht al aan de WE, maar wellicht hebben mensen nog meer opties? :) Wel fysieke winkels graag, blazers passen mij niet altijd goed namelijk.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 12:07

H&M en Zara hebben ook veel pakken.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-20 12:17