Hier mijn outfit van vandaag.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yenni schreef:Hallo allemaal!
Ik ben gek op wikkel/overslag jurken. Vind de jurken van myjewellery erg fijn. Nu vind ik de midi jurken ook leuk alleen ik ben erg klein (1,56 m) en ik heb een buikje en vrij stevige bovenbenen waardoor ik altijd een dun broekje aan heb ivm het schuren. Wat vinden jullie van midi jurken als je zo klein bent? Hoe zou ik ze een beetje leuk kunnen stylen?
Mama3 schreef:Wat zien jullie er allemaal weer prachtig uit. Superleuke jurk Niels! Mag ik vragen hoe lang jij bent of kun jij inschatten dat hij bij 1.60 maat S tot de knie valt?
Ik heb zojuist een jurkje gekocht wat ik zo schattig vond voor op vakantie en dacht als het niks is vindt mijn 13 jarige het vast ook leuk.
Wat vinden jullie? Kan dit voor een 40 jarige of eerder een tienerlook?
[ [url=m/6MclHv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yenni schreef:Oh lau wat gaaf! Denk dat ik er binnen kort dan toch een bestelik ben alleen bang dat ik met een sneaker mijn benen zo afhak ineens
in de winter zou ik er een panty bij doen en dan zwarte stoere laarsjes, dat brengt lengte maar nu in de zomer vind ik het lastig in de zomer
Mama3 schreef:Wat zien jullie er allemaal weer prachtig uit. Superleuke jurk Niels! Mag ik vragen hoe lang jij bent of kun jij inschatten dat hij bij 1.60 maat S tot de knie valt?
Ik heb zojuist een jurkje gekocht wat ik zo schattig vond voor op vakantie en dacht als het niks is vindt mijn 13 jarige het vast ook leuk.
Wat vinden jullie? Kan dit voor een 40 jarige of eerder een tienerlook?
[ [url=m/6MclHv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yenni schreef:Hallo allemaal!
Ik ben gek op wikkel/overslag jurken. Vind de jurken van myjewellery erg fijn. Nu vind ik de midi jurken ook leuk alleen ik ben erg klein (1,56 m) en ik heb een buikje en vrij stevige bovenbenen waardoor ik altijd een dun broekje aan heb ivm het schuren. Wat vinden jullie van midi jurken als je zo klein bent? Hoe zou ik ze een beetje leuk kunnen stylen?
Mama3 schreef:Mijn dochter vroeg of ze het jurkje mocht passen, het hangt nu in haar kast. Helemaal prima, mag ik nu het blauwe freebird jurkje kopen. Geen vakantiejurk, maar we gaan toch nergens heen dit jaar haha. Prima deal dacht ik zo;)
@Felien; prima toch, al kan een jurkje ook prima op een school, althans op onze school genoeg leerkrachten in een jurkje voor de klas. Succes bij je sollicitatie!