Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banyu schreef:Gisteravond een migraine aanval, vannacht twee. Vanavond gewoon gaan werken.
Anoniem schreef:Banyu schreef:Gisteravond een migraine aanval, vannacht twee. Vanavond gewoon gaan werken.
Wat is een migraineaanval voor jou?
Dat kan per persoon nogal wisselen. Maar ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van zulke korte aanvallen dat je er 3 in een paar uur tijd kunt krijgen, vandaar mijn oprechte vraag.
Tigress schreef:Dat ik in tweestrijd zit.
Collega kan niet komen werken, of ik haar uren over wil nemen dan. Ben er totaal niet op voorbereid, had vanavond al dingen gepland staan.
Ik wil ze graag helpen, maar aan de andere kant...is het mijn probleem dat zij geen back up hebben? Ik heb eigenlijk geen zin om mijn afspraken te verzetten omdat zij chronisch met personeelstekort zitten
Collega kan niet komen werken, of ik haar uren over wil nemen dan. Ben er totaal niet op voorbereid, had vanavond al dingen gepland staan.
Ik wil ze graag helpen, maar aan de andere kant...is het mijn probleem dat zij geen back up hebben? Ik heb eigenlijk geen zin om mijn afspraken te verzetten omdat zij chronisch met personeelstekort zitten
Foaly schreef:De kippen op het werk die blijven ontsnappenIk geef ze geen ongelijk met een hekje dat amper tot mijn knieën komt, maar irritant is het wel
Tigress schreef:Bedankt allemaal! Ik werk nu 2 uurtjes langer, ipv 4,5. Ik heb van werk een beste kop verse groentesoep gekregen, en kan zo nog naar mijn afspraak van vanavondZe hebben toch nog iemand weten te bereiken die de laatste uren overneemt. Blij dat ik jullie advies heb gevolgd. 2 uurtjes langer kon ik wel, maar de hele avond niet.
Blij dat jullie er ook zo over dachten met het nee zeggen voor de hele dienst overnemen
xDenies schreef:Kogel is door de kerk. Deels de ziektewet in. Aan de ene kan begrip en nu ineens is het,'ja maar als het dan drukker is dan moet je dan maar komen ipv dan', nou volgens mij is het aan mij om aan te geven wat ik wel en niet kan...
Maar het zal wel weer aan mij liggen en moet ik het nu als een gunst zien dat ik de ziektewet in mag?
Anoniem schreef:Ik trek niet in twijfel dat het migraine is hoor, ik wilde echt weten wat jouw aanvallen zijn.
Bij oogmigraine, heb jij dan zo een tikje/tic/trekje in je oog?
(en voor de ongeduldigen onder ons, ik zal er zo over ophouden hoor in plaats van het topic vervuilen.)
DeMolenhoek schreef:casperzazoe schreef:Dat ik ontzettend graag een boek wil hebben maar het ontzettend duur vind. Toch besloten te bestellen en zie nu dat ie pas over 8 weken leverbaar is
Harry Potter?