Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Indy_Mouse_9 schreef:De hypothetische chocolade was al op bij t= -13 minuten
Maar de vraag blijft hoor!poes schreef:Zou Hajo Beeckman hem vervelen of dit juist een toptijd vinden?
Ik moest even zoeken wie dit is (Vlaamse meneer die verkeersinformatie doen), maar ik vroeg me inderdaad min of meer hetzelfde af. Ik hoor de ANWB mensen hier in Nederland op de radio zeggen 'Er staan op dit moment geen files.' terwijl ze eerder eindeloos files moeten oplezen.
Wat doen ze verder eigenlijk, ik neem aan dat het voorlezen bij de radio maar een deel van hun dagbesteding is?
Knert schreef:Jet schreef:Haha, je zou het denken hè. Meer dat ik niet denk dat er nu meer wind uit het noorden of noordoosten is, maar dat het nu later in het jaar gebeurt dan vroeger.
Doel je op mijn opmerking? Want die is gewoon wetenschappelijk bewezen.
Jet schreef:Dat kan best, maar dat zal niet ineens de laatste 50-60 jaar gebeurd zijn denk ik. Dat van die seizoensverleggingen wel...
oomens schreef:0091 schreef:Hoe vind je tegenwoordig een verzorgpaard zonder facebook
Ik ken geen paard mét facebook. Of nou ja, Amerigo zal misschien een pagina hebben, en Mr. Ed zou er vast ook eentje hebben als hij in deze tijd geleefd had.
_Penotti schreef:Zoals vroeger, aanbellen bij paarden die je leuk vind. En vragen of ze een verzorger/bijrijder nodig hebben.
Knert schreef:Jet schreef:Haha, je zou het denken hè. Meer dat ik niet denk dat er nu meer wind uit het noorden of noordoosten is, maar dat het nu later in het jaar gebeurt dan vroeger.
Doel je op mijn opmerking? Want die is gewoon wetenschappelijk bewezen.
Jessol schreef:Welk origineel cadeautje ik kan geven aan men vriendin die trouwt. Door tijdelijke werkloosheid wat krap bij kas maar ik wil graag iets origineel. Mijn hoofd zit vol door sollicitaties dus de creativiteit is ook ver te zoeken.
Captain schreef:Wat gebeurt er als je te weinig euthanasiemiddel gebruikt? Dus stel iets heeft 5ml nodig en je gebruikt 2ml. Blijft het dan leven of...?