Hier zie ik vooral ouders die hun kinderen bij het hek zetten, boodschappen gaan doen en ze dan weer meenemen als ze klaar zijn met boodschappen doen. Dat is misschien ook omdat ik hier in een boerengat woon en de winkel simpelweg te ver fietsen is voor de meeste kinderen van 8 die plaatjes willen.
Mijn collega´s zeurde er ook al over. Blijkbaar ben ik flauw dat ik met mijn manke poot niet helemaal bij de ah boodschappen wil doen, zodat ik de kaartjes aan hun kinderen kan geven. Gelukkig vind ik het niet erg om flauw te zijn haha.
Gister heb ik trouwens bijna 3 kinderen overreden te paard. Die waren verstoppertje aan het spelen op het ruiterpad, maar gilde net op tijd PAARDJE! Waardoor ik me een ongeluk schrok en paardlief dacht dat het knuffeltijd was. Maar dit soort kinderen mogen niet aaien.. Leer eerst maar om iets normaal te vragen .
Ik vind het niet normaal dat je zo mag bedelen bij een supermarkt. Zou de plaatjes nog liever voor hun neus in de fik steken dan dat ik dat gedrag beloon door ze te geven.
Waratje
Geplaatst: 01-04-19 18:01
Bij onze AH staat een doos om de kaartjes in te doen voor de Voedselbank. Dat wil ik nog wel doen, maar aan die graaiers geef ik echt niks
Anoniem
Geplaatst: 01-04-19 18:01
Mijn vriend dacht bij die foto dat het een aprilgrap was
Ouders vragen wel via FB of onderling om te wisselen of meesparen bij bepaalde acties maar ik heb nog nooit opdringen ofzo geweten. Meestal als ik hoor dat iemand iets spaart bied ik het zelf aan. En soms in de supermarkt geef ik het aan het kind na mij als die zich gedraagt.
Het is niet mijn schuld dat jij in zo'n carnavalsgat woont. Kom maar naar Alkmaar!
Ik ga dat godganse eind niet naar jouw toe komen
Als de Duitsers het kunnen kan jij het ook!
Steeph
Geplaatst: 01-04-19 20:59
MarcoBorsato schreef:
Steeph schreef:
Ik ga dat godganse eind niet naar jouw toe komen
Als de Duitsers het kunnen kan jij het ook!
Ik ben minder efficiënt dan een Duitser, plus ik heb geen vervoer, dat hadden de Duitsers wel
sanso
Geplaatst: 01-04-19 21:15
Jildau schreef:
Ik vind het niet normaal dat je zo mag bedelen bij een supermarkt. Zou de plaatjes nog liever voor hun neus in de fik steken dan dat ik dat gedrag beloon door ze te geven.
Bloodymary
Geplaatst: 02-04-19 15:48
Jildau schreef: