Dat, nadat het gisteren goed ging, ik weer last heb van de Ischias die al een paar weken sluimert. Vorig jaar heb ik net voor oudjaarsdag spit gekregen en nu met de verhuizing is die last weer terug maar minder heftig/plotseling. Het hele jaar heb ik er geen last van gehad maar nu heb ik denk ik toch iets te veel getild. 
En dat het een trend lijkt te zijn van mensen om afspraken niet na te komen deze week. Vorige week Zaterdag zou de vorige eigenaar van het stukje land dat ik gekocht heb de rotzooi opruimen dat hij had laten liggen. Die ochtend nog geappt met de vraag hoe laat ik hem kon verwachten waarop hij antwoordde dat hij het nog zou laten weten. De hele dag niks gehoord en is hij Zondag zonder mijn toestemming op het land geweest toen ik weg was terwijl het hek ook op slot zit. De nieuwe buren die gelukkig super aardig zijn belden mij. Ben zo klaar met die vent. Beweren dat een dood kalf dat achterin het land ligt niet van hem is terwijl hij de enige is die daar koeien had lopen..
Maar over deze vent kan ik wel een uur aan leesvoer geven.
Maar zo ook bedrijven die pas op het laatste moment bellen of appen om dingen af te leveren. Bijvoorbeeld Ziggo zou tussen 12:00 en 18:00 komen voor de installatie, zeiden ze dat het 13:00 werd en kwam hij uiteindelijk rond 17:00.
Laatst bijgewerkt door Merexa op 20-12-18 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt