Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:33

Ik ben all day all week gewoon boos. Op alles. En iedereen. En dan vooral op mn vriend die niks verkeerd doet. Super oneerlijk en ik vind mezelf gewoon irritant.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 03:08

Aan mezelf! Momenteel gaat m het gewoon even niet goed. En ik heb geen idee hoe het komt of door wat!! :(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 07:26

Dat ik zo'n last heb van de eetgeluiden van mijn ouders, en wanneer ik me niet kan bedwingen en er chagrijnig van word, er wordt gezegd dat ik me niet zo moet aanstellen en me een beetje moet inhouden.
Geloof me, dat doe ik al jaren, anders hadden jullie een heel stel nieuwe scheldwoorden geleerd.

Edit: typo.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:00

Het hele gedrag van mijn zusje. Als ik iets zeg of vraag krijg ik geen antwoord, maar ze wordt kwaad als ik ergens niet op reageer. Alles wat ik zeg wordt beantwoord met een vuile blik en als ik vraag of er iets is komt er een: "Wat? Ik zeg toch niets?" Ze wil niet mee als ik vraag of ze met me mee wil en moet me overal maar naar haar schikken, omdat ze naar haar zeggen geen geld heeft, maar voor de kerstmarkt waar ze met vrienden heen gaat heeft ze ineens wel geld. Ik word de grond in gestampt om alles wat ik zeg, maar ik mag mijn mening naar haar niet geven want dan wordt ze kwaad, natuurlijk. Ik moet alles met haar delen, maar als ik vraag of ik iets mag is het antwoord meteen: "Nee! Dat is van mij!" Als ik dan aan mijn pa vraag of ik toevallig zijn chocolade mag komt er van haar kant ook meteen een gezucht dat ik erg ben..

Gewoon dat hele negatieve gevoel dat om haar heen hangt en dat ik maar stil aan tafel zit en me niet meer thuis voel, enkel omdat ik toch enkel maar kwade, geïrriteerde reacties krijg.. Ik heb meer aan mijn hoofd dan rekening houden met zo'n persoon en er komt een keer dat ik mijn huilen niet in kan houden en gewoon echt even alles kwijt moet.. Pff, voel me echt zo'n zeur maar tegelijk doet het me gewoon echt iets ofzo.. -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:06

Boeren met volle silo's.
Jongens ook na kerst kunnen we nog gewoon veevoer brengen hoor. Je hoeft nu niet ineens teveel te gaan bestellen en wij chauffeurs zitten er ochtendsvroeg maar mee _-:(

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:45

Gewrichten die zeuren, hoofdpijn waar ik wakker mee werd en een dikke zere keel.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:56

De wekker :') ik wil slapennn maarja weer hele dag werken en morgen nog een keer. Daarna wel lekker paar dagen extra vrij ivm kerst. :)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:46

Dat m’n quilttop in elkaar zetten toch meer werk blijkt dan verwacht en ik bang ben dat ik m’n kerst deadline niet ga halen :=

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:49

Mensen die TOTAAL niet snappen dat je op de merwedebrug ook gewoon met 100km per uur door kunt rijden en dat je, jawel, ook vrachtwagens kunt inhalen op die brug {:)-:(

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:50

Mensen die acuut vol in de ankers gaan omdat er een matrixbord aan gaat boven de snelweg :roll:

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:51

Mezelf en mijn richting autistisch neigende gedrag waardoor ik weer eens niet in het straatje pas van wat normaal is qua gedrag en wat niet.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:58

Dat, nadat het gisteren goed ging, ik weer last heb van de Ischias die al een paar weken sluimert. Vorig jaar heb ik net voor oudjaarsdag spit gekregen en nu met de verhuizing is die last weer terug maar minder heftig/plotseling. Het hele jaar heb ik er geen last van gehad maar nu heb ik denk ik toch iets te veel getild. :')

En dat het een trend lijkt te zijn van mensen om afspraken niet na te komen deze week. Vorige week Zaterdag zou de vorige eigenaar van het stukje land dat ik gekocht heb de rotzooi opruimen dat hij had laten liggen. Die ochtend nog geappt met de vraag hoe laat ik hem kon verwachten waarop hij antwoordde dat hij het nog zou laten weten. De hele dag niks gehoord en is hij Zondag zonder mijn toestemming op het land geweest toen ik weg was terwijl het hek ook op slot zit. De nieuwe buren die gelukkig super aardig zijn belden mij. Ben zo klaar met die vent. Beweren dat een dood kalf dat achterin het land ligt niet van hem is terwijl hij de enige is die daar koeien had lopen.. 8)7 Maar over deze vent kan ik wel een uur aan leesvoer geven.
Maar zo ook bedrijven die pas op het laatste moment bellen of appen om dingen af te leveren. Bijvoorbeeld Ziggo zou tussen 12:00 en 18:00 komen voor de installatie, zeiden ze dat het 13:00 werd en kwam hij uiteindelijk rond 17:00.
Laatst bijgewerkt door Merexa op 20-12-18 10:11, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:07

Mijn vriend, hij is vanmorgen gaan werken en ik zie hem pas zaterdagavond weer. -O- Niet samenwonen is stom.

(note: ben zelf bijna niet thuis tot die tijd werken tot 20:30 _O- )

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:08

Aan dat ik nog steeds zo "zit" met hoe ik behandelt ben tijdens mijn opname. Het is bijna 3 jaar geleden I know, maar ik begin er steeds meer last van te krijgen en over te denken omdat ik nu pas in kan zien welk effect het heeft gehad. En nu pas het gevoel heb dat ik "mag oordelen" over wat er is gebeurt. Ik weet dat ik het los moet laten en het maar herinneringen zijn, maar toch.. 8 maanden van mijn leven en bepaalde dingen hebben zo'n impact gehad. Ik erger me er vooral aan dat het nú pas echt doordringt op een of andere manier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:35

Aan iemand voor wie ik erg mijn best doe en mij het gevoel geeft helemaal niet bij mij te willen zijn en al helemaal geen tijd vrij wilt maken :(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:46

_Dreamer schreef:
Aan iemand voor wie ik erg mijn best doe en mij het gevoel geeft helemaal niet bij mij te willen zijn en al helemaal geen tijd vrij wilt maken :(

Ik ken dat gevoel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 13:24

Aan een vloerbedrijf waar mijn vriend had besteld. Eerst kregen wij geen factuur. Uiteindelijk een factuur, worden wij gebeld over de levering dat er een fout was en het in 2 delen werd geleverd. Deel 2 is niet toegekomen dus ik bel, zijn ze het kwijt? Zou ik terug gebeld worden maar rara... Toch bedrijf maar even gegoogled, staat het slecht aangeschreven. Mijn vriend dacht: Met 3 winkels zouden ze wel niet zo slecht zijn (wat ik begrijp)

Hoop dat de rest hier snel is want binnen een week moet die er in zitten.

maria500

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 14:23

Dat mijn smid al 4 dagen niet reageert op mijn appjes en telefoontjes en hij maandag op vakantie gaat.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 15:40

Ik moet boodschappen doen, maar ik zit zo lekker :')

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 15:52

Dat ik dat ene huis absoluut niet uit mn hoofd krijgen, maar het is nèt te duur.. maar zooo fijn en nieuw en ik wil het. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 15:57

Wie weet gaan ze akkoord met een lager bod? :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 16:23

Dat het UWV een fout heeft gemaakt, ik daardoor een maand gekort word op mijn uitkering en dus met een dik vet probleem zit.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 16:26

Aan het nieuwe vuilnis systeem, mijn stinkende vuilniszak krijg ik niet verder dan mijn oprit. Verder lukt fysiek niet. Gemeente ja pech mevrouw maandag kunt u wmo bellen. En nu? Gsja de zak staat nu te staan kan ik ook niet daar laten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 16:41

DeMolenhoek schreef:
Wie weet gaan ze akkoord met een lager bod? :)

Daar zou ik maar niet vanuit gaan in deze huizenmarkt :o De meeste huizen gaan voor meer weg dan de vraagprijs..

Vandaag is zo'n dag dat ik continu buikpijn/maagpijn heb alsof je honger hebt, hoeveel ik ook eet.. |o

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 16:43

Saleisha schreef:
Dat ik dat ene huis absoluut niet uit mn hoofd krijgen, maar het is nèt te duur.. maar zooo fijn en nieuw en ik wil het. :+

Niemand in de omgeving die je even een extra zetje kan geven? Of zelf nog ergens een verborgen spaarpot?