) Reageer de helft van de tijd niet, maar dat begrijpt hij nog niet helemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Reageer de helft van de tijd niet, maar dat begrijpt hij nog niet helemaal
Berdien schreef:Klopt, ik denk ook dat de klik/vonk er gelijk moet zijn, maar zeg nooit nooit en wellicht dat het voor iemand anders wel zo werkt? Ik zou er i.i.g. wel wat mee oppassen.Ik herken ook wel wat Anne zegtHeb dat ook wel gedaan. Uiteindelijk heeft het nooit wat opgeleverd of echt gewerkt en fraai is het al helemaal niet, maar wel herkenbaar.
Wat jammer Robijntjah. Maar jullie hadden al een relatie terwijl hij nog bezig was met zijn scheiding?
Is het met politieman klaar Patrick? Nu definitief?
Hier geen troubles of toestanden. Ineens een hele leuke match erbij op Tinder, gisteravond lang mee gepraat. Over de twee meter, donker haar, baard, tattoos.. Very nice. Maar ook een bizar heftig verleden en nu nog dingen waarvan ik denk 'nou..'. We hadden het een tijd terug toch over rugzakjes? Deze heeft een hutkoffer
Berdien schreef:Ik herken ook wel wat Anne zegtHeb dat ook wel gedaan. Uiteindelijk heeft het nooit wat opgeleverd of echt gewerkt en fraai is het al helemaal niet, maar wel herkenbaar.
Wat jammer Robijntjah. Maar jullie hadden al een relatie terwijl hij nog bezig was met zijn scheiding?
Is het met politieman klaar Patrick? Nu definitief?
Hier geen troubles of toestanden. Ineens een hele leuke match erbij op Tinder, gisteravond lang mee gepraat. Over de twee meter, donker haar, baard, tattoos.. Very nice. Maar ook een bizar heftig verleden en nu nog dingen waarvan ik denk 'nou..'. We hadden het een tijd terug toch over rugzakjes? Deze heeft een hutkoffer
en ga het niet uit de weg maar het moet wel respectvol blijven.
Wel jammer, want je was eerst zo positief over hem! Hoe staat het met je FB -> Tindermatch?
Wel heel eerlijk en dapper dat hij het vertelde, hij gaf ook aan dat het al voor meerdere mensen een dealbreaker was geweest.
Rytir schreef:Met hard tegen hard omschreef ik het verkeerd. Ik liep al wat langer ergens tegen aan, ik ben dan zo iemand die dat eerst gaat peilen bij 1/2 goede vrienden en kom dan tot de conclusie dat het niet klopt/ik gelijk heb. Vervolgens bedenken hoe ik dit wil bespreken (hoor meermaals dat ik dat nogal politiek correct doe, of dat positief is weet ik niet).Oei, hutkoffer... Kan dat 'ie alles goed onder controle heeft en het kan managen maar ik begrijp dat je er wat voorzichtig mee bent!
Aillil; nu al hard tegen hard? Dat vind ik altijd al wel een (enorme) alarmbel. In het begin moet het vooral leuk zijn en enigszins makkelijk gaan. Meestal kun je dan ook nog wat meer van elkaar hebben. Ik ben ook niet vies van een discussie, soms ook wel eens koppigen ga het niet uit de weg maar het moet wel respectvol blijven.
Robijntjah, ik heb even gemist wat er precies aan de hand was maar sterkte!
Berdien schreef:Nope, been there and done that oliebol before, ain't gonna happen a second time.Hard tegen hard en dan wijzen en blokkeren is niet echt een recept voor nog iets leuks in de toekomstWel jammer, want je was eerst zo positief over hem! Hoe staat het met je FB -> Tindermatch?
Dit is denk ik wel een redelijke dagelijkse hutkoffer ja. Laat ik zo zeggen, het is niet een gevalletje 'm'n ex was niet lieV voor me'Wel heel eerlijk en dapper dat hij het vertelde, hij gaf ook aan dat het al voor meerdere mensen een dealbreaker was geweest.
Vandaag tijdens m'n werk weer gezien hoe ontzettend móeilijk mensen het elkaar kunnen maken als het voor de één over is. Man man man.. Mijn werk is niet heel erg bevorderlijk voor mijn eigen vertrouwen in relaties

Maar goed, wil sowieso eerst date van vrijdag afwachten voor ik hier echt verder mee ga.
Wat een sukkel zeg..