Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 08:30

Andersom ken ik het wel, afgelopen tijd ook wat scharrel met iemand gehad waar ik in november al eens mee had gedate. Toen heb ik aangegeven geen klik te voelen. Maand of 2 geleden appte hij weer, toch weer afgesproken, maar ik voel het bij hem gewoon niet. Moet dat nu nog ff afkappen, erger me teveel aan zijn manier van appen (6x per dag de vraag wat ik aan het doen ben en wat mijn plannen zijn :roll: ) Reageer de helft van de tijd niet, maar dat begrijpt hij nog niet helemaal :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 09:03

Berdien schreef:
Ik herken ook wel wat Anne zegt :j Heb dat ook wel gedaan. Uiteindelijk heeft het nooit wat opgeleverd of echt gewerkt en fraai is het al helemaal niet, maar wel herkenbaar.

Wat jammer Robijntjah. Maar jullie hadden al een relatie terwijl hij nog bezig was met zijn scheiding?

Is het met politieman klaar Patrick? Nu definitief?

Hier geen troubles of toestanden. Ineens een hele leuke match erbij op Tinder, gisteravond lang mee gepraat. Over de twee meter, donker haar, baard, tattoos.. Very nice. Maar ook een bizar heftig verleden en nu nog dingen waarvan ik denk 'nou..'. We hadden het een tijd terug toch over rugzakjes? Deze heeft een hutkoffer :=
Klopt, ik denk ook dat de klik/vonk er gelijk moet zijn, maar zeg nooit nooit en wellicht dat het voor iemand anders wel zo werkt? Ik zou er i.i.g. wel wat mee oppassen.

Ik vrees van ja. Gisteren ging het best hard tegen hard, beide met inhoudelijke argumenten, althans ik vond die van mij inhoud hebben en hij de zijne. Als je dan heel kinderachtig enkel kunt wijzen en blokkeren, tja dan ben ik er we klaar mee.

Lol, een nieuwe match? Omschrijving klinkt goed! Hutkoffer wat minder. Gaat er denk ik voornamelijk om hoe frequent die hutkoffer vandaag de dag aanwezig is.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 09:06

Ach bij mijn vriend en mij was er niet direct een klik, beiden twijfels voor een 2e date, toch maar gedaan. Bleek dat hij doodzenuwachtig was op date 1 en daardoor liep het allemaal niet zo. Na een paar dates werd het allemaal relaxter en sprong de vonk pas echt over. Kan allemaal :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 09:09

Deze date kwam bij de vorige tweede date bij mij thuis, maar ik voel me dan altijd nog wat ongemakkelijk enzo, iemand die je niet goed kent in je persoonlijke omgeving en dat heb ik misschien ook wel uitgestraald richting hem.

Maargoed we wachten af, ben erg benieuwd. Hij werkt in de stad in een winkel waar ik wel regelmatig kom, dus kan er toch niet onderuit om hem te zien :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 09:24

Berdien schreef:
Ik herken ook wel wat Anne zegt :j Heb dat ook wel gedaan. Uiteindelijk heeft het nooit wat opgeleverd of echt gewerkt en fraai is het al helemaal niet, maar wel herkenbaar.

Wat jammer Robijntjah. Maar jullie hadden al een relatie terwijl hij nog bezig was met zijn scheiding?

Is het met politieman klaar Patrick? Nu definitief?

Hier geen troubles of toestanden. Ineens een hele leuke match erbij op Tinder, gisteravond lang mee gepraat. Over de twee meter, donker haar, baard, tattoos.. Very nice. Maar ook een bizar heftig verleden en nu nog dingen waarvan ik denk 'nou..'. We hadden het een tijd terug toch over rugzakjes? Deze heeft een hutkoffer :=

Ohhh lastig. Hmmm.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 09:35

Zolang hij die hutkoffer kan handlen is daar toch geen probleem?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 12:20

Oei, hutkoffer... Kan dat 'ie alles goed onder controle heeft en het kan managen maar ik begrijp dat je er wat voorzichtig mee bent!

Aillil; nu al hard tegen hard? Dat vind ik altijd al wel een (enorme) alarmbel. In het begin moet het vooral leuk zijn en enigszins makkelijk gaan. Meestal kun je dan ook nog wat meer van elkaar hebben. Ik ben ook niet vies van een discussie, soms ook wel eens koppig O:) en ga het niet uit de weg maar het moet wel respectvol blijven.

Robijntjah, ik heb even gemist wat er precies aan de hand was maar sterkte!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 15:08

Hard tegen hard en dan wijzen en blokkeren is niet echt een recept voor nog iets leuks in de toekomst := Wel jammer, want je was eerst zo positief over hem! Hoe staat het met je FB -> Tindermatch?

Dit is denk ik wel een redelijke dagelijkse hutkoffer ja. Laat ik zo zeggen, het is niet een gevalletje 'm'n ex was niet lieV voor me' := Wel heel eerlijk en dapper dat hij het vertelde, hij gaf ook aan dat het al voor meerdere mensen een dealbreaker was geweest.

Vandaag tijdens m'n werk weer gezien hoe ontzettend móeilijk mensen het elkaar kunnen maken als het voor de één over is. Man man man.. Mijn werk is niet heel erg bevorderlijk voor mijn eigen vertrouwen in relaties :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 18:26

Over hutkoffers kan ik meepraten tegenwoordig. Niet altijd even makkelijk om mee te handelen. Maar communicatie blijft dan toch het sleutelwoord. Is hij een makkelijke prater denk je? Dat hij er eerlijk en open over is is iig een positief punt in mijn ogen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 18:51

Och jeetje, iedereen sterkte met de break ups! Nooit leuk, wat de omstandigheid ook mag zijn!

Hier gebeurd er niks! :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 19:01

Rytir schreef:
Oei, hutkoffer... Kan dat 'ie alles goed onder controle heeft en het kan managen maar ik begrijp dat je er wat voorzichtig mee bent!

Aillil; nu al hard tegen hard? Dat vind ik altijd al wel een (enorme) alarmbel. In het begin moet het vooral leuk zijn en enigszins makkelijk gaan. Meestal kun je dan ook nog wat meer van elkaar hebben. Ik ben ook niet vies van een discussie, soms ook wel eens koppig O:) en ga het niet uit de weg maar het moet wel respectvol blijven.

Robijntjah, ik heb even gemist wat er precies aan de hand was maar sterkte!
Met hard tegen hard omschreef ik het verkeerd. Ik liep al wat langer ergens tegen aan, ik ben dan zo iemand die dat eerst gaat peilen bij 1/2 goede vrienden en kom dan tot de conclusie dat het niet klopt/ik gelijk heb. Vervolgens bedenken hoe ik dit wil bespreken (hoor meermaals dat ik dat nogal politiek correct doe, of dat positief is weet ik niet).

Als ik dit dan vervolgens doe, dan staat meneer direct op zijn achterste poten, ik zie het verkeerd en blok.

Tja, dan kun je blijven trekken aan een door paard, heeft verder weinig zin. Vandaag wel nog een mail verzonden, luchtig en met wat humor afgesloten en nu ligt de bal toch echt bij hem :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 19:04

Berdien schreef:
Hard tegen hard en dan wijzen en blokkeren is niet echt een recept voor nog iets leuks in de toekomst := Wel jammer, want je was eerst zo positief over hem! Hoe staat het met je FB -> Tindermatch?

Dit is denk ik wel een redelijke dagelijkse hutkoffer ja. Laat ik zo zeggen, het is niet een gevalletje 'm'n ex was niet lieV voor me' := Wel heel eerlijk en dapper dat hij het vertelde, hij gaf ook aan dat het al voor meerdere mensen een dealbreaker was geweest.

Vandaag tijdens m'n werk weer gezien hoe ontzettend móeilijk mensen het elkaar kunnen maken als het voor de één over is. Man man man.. Mijn werk is niet heel erg bevorderlijk voor mijn eigen vertrouwen in relaties :')
Nope, been there and done that oliebol before, ain't gonna happen a second time.

Inderdaad, ik was behoorlijk positief. Misschien dat ik ook wel iets te snel ben gaan invullen, dat kan natuurlijk. Merk dat ik ieder negatief ding, als dat er al is, direct link aan mijn ex en conclusies ga trekken. Wat natuurlijk niet slim is.

Maar zoals ik hierboven al zei, laatste mail is verzonden en nu afwachten/door :D

Hmmm, beste hutkoffer dus. Wat mij betreft komen er dan 3 opties naar boven, aan allen kan gewerkt worden maar mocht er agressie in het spel zijn geweest (ik vul nu maar wat in hoor), dan zou ik er nogmaals over nadenken.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 19:33

Klinkt alsof je het voor jezelf in ieder geval goed hebt afgesloten. Is ook best wat waard.

Geen agressie. Wat er wel is ga ik niet online zetten, dat vind ik niet zo netjes ;) Maar goed, wil sowieso eerst date van vrijdag afwachten voor ik hier echt verder mee ga.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 07:46

Nou, tot zover de leuke match-uit-Amsterdam. Zouden morgen of zaterdag afspreken, hier in Groningen. Hij weet dus ook al twee weken dat ik in Groningen woon. Maar gisteravond was het ineens 'het is toch wel ver..' Hij wilde er nog over bellen maar ik sliep al half en ik hoef niet gebeld te worden om te horen dat het te ver is. Ben er aardig klaar mee :=

-O- ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 07:47

Ahhh jeeemig :( Wat een sukkel zeg..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 07:52

Neeeeeeeeeeeeee echt ook ... jees zeg...
Maar goed, ik heb begrepen dat ook dat part-of-the-game is... Hoor het regelmatig, dat er last minute afgezegd wordt en ik heb het zelf ook al eens gedaan :j 8-)
Het gaat dan ook onder t mom van dat je iemand toch ook weer niet echt kent, dus niks gewonnen niks verloren..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 07:53

Eikel, bedenk dat, dat dan eerder.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:02

Nou ja, hoezo? Misschien vond ie het gesprek wel echt leuk en heeft ie gewoon lang getwijfeld...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:06

Cer schreef:
Nou ja, hoezo? Misschien vond ie het gesprek wel echt leuk en heeft ie gewoon lang getwijfeld...?

Maar dan had ie die twijfel toch meteen uit kunnen spreken?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:11

Een paar uur eerder zei hij nog dat hij niet kon wachten om me te ontmoeten. Sterker nog, toen ik gisteravond wat twijfels en onzekerheden uitsprak was hij degene die er 100% van overtuigd was. We hebben het ook wel eerder over de afstand gehad, dat was tot gisteravond geen probleem.

Nou ja, ik zie het ook allemaal wel. Vind het nu gewoon allemaal k*t :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:11

Ja want dat doet iedereen ook meteen altijd :j :')
Dat had gekund inderdaad, maar dat heeft ie niet gedaan...

Uiteraard Berdien.. maar het verbaast me sowieso dat mensen 100% overtuigt het ene kunnen zeggen en binnen the blink of an eye gewoon 180 graden draaien en het tegenovergestelde doen...

Heb me maar neergelegd dat we die eigenschap gekregen hebben zodat de weerbaarheid van anderen getest kan worden #ofzo..
waardeloos hoor :j

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:15

Wat stom Berdien, je was zo enthousiast :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:26

Cer schreef:
Ja want dat doet iedereen ook meteen altijd :j :')
Dat had gekund inderdaad, maar dat heeft ie niet gedaan...

Joh, en daarom is het dus een eikel :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:35

Nou ja uiteindelijk ben ik het daar ook wel mee eens :j :')

Ik moet eens ophouden met dingen vergoeilijken voor anderen.. soms vaak zijn mensen gewoon stom ^)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 08:52

Nou ja, je hoeft toch ook niet direct met elkaar te trouwen? Wat is er mis met een date, wie weet vind je het helemaal niks en is het gewoon "Ok, Doei!"

Maar dan heb je wel een leuke avond gehad. Zo'n gozer geeft gewoon al op voor hij überhaupt weet met wie hij te maken heeft.

Gewoon de luiheid van het daten via internet. Lekker makkelijk allemaal.

Zo, ik heb gezegd :')