Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cemlys schreef:[ [url=m/OVqZS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit jurkje wil ik voor de zomer nog scoren. Of mss volgende zomer in de sale. Is van 4ff.

Zeg niet dat jij dat niet doet hoor
) en heeft als baby ook nooit gekwijld
En ik had nog wel van die leuke kwijl-sjaaltjes klaarliggen... Maargoed die smeerde zijn eten weer overal en nergens en sliep nooit door dus zo hebben ze allemaal wat 
liesJ schreef:elizevds: wat een leuke kleding, helemaal mijn style voor mijn zoontje... is dat allemaal bij jola vandaan ( ik had nog nooit van die winkel gehoord maar wat een leuke dingen hebben ze)
helaas zit zoontje met zijn 18 maanden nog bij de baby's (maat 74/80 en heeel soms 86)

Maar goed, wat ze gehad hebben komt niet meer terug, die antistoffen zijn maar vast binnen
.
En in Nederland is het zelden boven de 30 graden, gelukkig
Ik vind het echt helemaal niks die hitte, nergens goed voor, blegh.
Ervoor niks aan de hand, vrolijk en actief. Ineens spugen. En weer vrolijk en actief. Heel suf...
Ene oma heeft voor dood op bed gelegen, die had het echt zwaar te pakken 
Hele veranda is van het huis af gewaaid met die storm een poosje geleden, en die zat echt wel heel degelijk vastgemaakt...de stenen zijn gewoon gescheurd van de muur waarin hij vast zat met om de 50 cm een dikke schroef met plug

Wat hoger model dat over de hele kuit aan gaat. Dat blijft gewoon veel beter zitten 
_lautje_ schreef:Juul was van augustus en droeg vorig jaar rond deze tijd net 74 en ook eigenlijk wel tot juli dat gedragen. Pas daarna maat 80.
Ze is nu 19 maanden en 86 past nog precies. Gaan nu over naar 92.
86 is echt wel groot vaak.