Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Damned schreef:Ik ben naar justin bieber, 5sos en one direction aan het luisterenen I love it
![]()
![]()
(maar het is toch slecht hoor
)
dnieSz schreef:Damned schreef:Ik ben naar justin bieber, 5sos en one direction aan het luisterenen I love it
![]()
![]()
(maar het is toch slecht hoor
)
Waarom slecht? Ik ben een mega One direction, 5sos en Justin Bieber fan en Ja ik ben 24.
Confession: Word altijd zo moe een zeer gefokt van mensen die naar mij toe komen 'ben je naar One Direction geweest? ben je daar niet te oud voor?' HOEZO TE OUD VOOR? muziek is voor alle leeftijden er zit niet aan een bepaalde artiest een bepaalde leeftijd dat maken de mensen ervan.
Het vreemde is wel dat als ik zou zeggen dat ik naar ik noem maar iets Johnny Cash zou luisteren dat mensen dan niet zeggen 'ben je daar niet te jong voor?'
Mensen moeten eens ophouden met hun voor oordelen over artiesten en wie dat leuk mag vinden en hoe oud je dan moet zijn
Ik ben een van de jongste in mijn fandom en word ook altijd zo aangesproken met 'Vind je dat leuk???' NOU JA!

dan moet je niet gek opkijken dat er een foto wordt gemaakt). Ze moet natuurlijk doen wat ze zelf wil maar ik vind dit gedrag zooo irritant, ze is notabene bijna 21 en gedraagt zich als een 16-jarige die elke jongen die ze tegenkomt op z'n bek pakt
Maar stiekem valt het me een beetje van mezelf tegen dat ik haar zo veroordeel haha
Gewoon geen een bericht meer
Eulogy schreef:Die vriendin waar ik me tegenwoordig dus onwijs aan erger op whatsapp heeft het net echt nog 10x erger gemaakt![]()
Allereerst: ze stuurt 10 berichten als "loooooollll" en "neeeeeee" en "omggggg" en vann die "huilen van het lachen" emojis als ALLEMAAL LOSSE berichten waardoor er sowieso al niets meer van het gesprek te maken valt, allemaal omdat ze zaterdag op een feestje van mijn andere vriendinnen was en ze daar een of andere jongen gezoend had (besides the point maar ik ken de jongen in kwestie en hij is en niet aantrekkelijk en ook totaal niet grappig of op een andere manier interessant) en daar is een foto van gemaakt die nu dus op facebook staat (er was een fotograaf daar). Nu doet ze alsof ze dat heel erg vindt maar het komt nogal over alsof ze het vooral wel interessant vindt (en als je het erg vindt had je het niet moeten doen waar een fotograaf bij isdan moet je niet gek opkijken dat er een foto wordt gemaakt). Ze moet natuurlijk doen wat ze zelf wil maar ik vind dit gedrag zooo irritant, ze is notabene bijna 21 en gedraagt zich als een 16-jarige die elke jongen die ze tegenkomt op z'n bek pakt
Maar stiekem valt het me een beetje van mezelf tegen dat ik haar zo veroordeel haha
En confession 2: mijn beste vriendin is het gelukkig met me, we zitten allebei in die groepschat en zaten ondertussen tegen elkaar in onze eigen chat erover te praten
Toen ik vroeg "Maar waarom heb je met hem gezoend dan?" was ze trouwens echt meteen stilGewoon geen een bericht meer
Eulogy schreef:*KNIP*
En confession 2: mijn beste vriendin is het gelukkig met me, we zitten allebei in die groepschat en zaten ondertussen tegen elkaar in onze eigen chat erover te praten
Meelezen/praten in de groepsapp en dan spreken een vriendin en ik onze gedachten erover uit in een eigen gesprek. Soms wel erg, maar aan de andere kant is het maar beter ook, want daardoor kan ik wel beter relativeren i.p.v. dat ik het allemaal uit in het groepsgesprek.
Maar zoals ik het hoor zou ze ook niet hebben geweten of hij grappig was of niet want ze heeft niet eerst even met hem gepraat oid.

dnieSz schreef:Waarom slecht? Ik ben een mega One direction, 5sos en Justin Bieber fan en Ja ik ben 24.
Confession: Word altijd zo moe een zeer gefokt van mensen die naar mij toe komen 'ben je naar One Direction geweest? ben je daar niet te oud voor?' HOEZO TE OUD VOOR? muziek is voor alle leeftijden er zit niet aan een bepaalde artiest een bepaalde leeftijd dat maken de mensen ervan.
Het vreemde is wel dat als ik zou zeggen dat ik naar ik noem maar iets Johnny Cash zou luisteren dat mensen dan niet zeggen 'ben je daar niet te jong voor?'
Mensen moeten eens ophouden met hun voor oordelen over artiesten en wie dat leuk mag vinden en hoe oud je dan moet zijn
Maar ik kan niet ontkennen dat ik echt fan van van de studioversies van vrijwel al hun muziek
Jennifuur schreef:Confession: Ik ben stiekem jaloers op je Em, dat je naar One Direction bent geweest, haha.
We zijn gewoon rond etenstijd naar de Arena gegaan dus niet moeilijk doen met vooraan, gezellige avond gehad en toen weer op ons dooie akkertje naar huis
Vervolgens stond hij daar dus tussen de gillende meiden en stond zijn zusje erop dat hij ook met ze op de foto ging
Nee hoor, was bij de BBC Radio 1's Teen Awards. Vorige maand of de maand ervoor. Het was net kattengejank, sorry
muziek is ook smaken verschillen kwa stemmen.
dnieSz schreef:Nee hoor mag je vinden natuurlijkmuziek is ook smaken verschillen kwa stemmen.
Er zijn genoeg mensen die Van Velzen geweldig vinden en daar moet ik dus echt van huilen van lelijkheid die stem
Vocaal zijn ze gewoon absoluut niet sterk maar denk ook niet dat dat de reden is dat ze zo populair zijn