Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 11:35

Ik heb net heerlijk een surprise zitten knutselen met ouderwetse Sinterklaasliedjes op de achtegrond.

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 12:18

Damned schreef:
Ik ben naar justin bieber, 5sos en one direction aan het luisteren :+ en I love it := := := (maar het is toch slecht hoor O:) )

Waarom slecht? Ik ben een mega One direction, 5sos en Justin Bieber fan en Ja ik ben 24.

Confession: Word altijd zo moe een zeer gefokt van mensen die naar mij toe komen 'ben je naar One Direction geweest? ben je daar niet te oud voor?' HOEZO TE OUD VOOR? muziek is voor alle leeftijden er zit niet aan een bepaalde artiest een bepaalde leeftijd dat maken de mensen ervan.
Het vreemde is wel dat als ik zou zeggen dat ik naar ik noem maar iets Johnny Cash zou luisteren dat mensen dan niet zeggen 'ben je daar niet te jong voor?'

Mensen moeten eens ophouden met hun voor oordelen over artiesten en wie dat leuk mag vinden en hoe oud je dan moet zijn _-:(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 12:20

dnieSz schreef:
Damned schreef:
Ik ben naar justin bieber, 5sos en one direction aan het luisteren :+ en I love it := := := (maar het is toch slecht hoor O:) )

Waarom slecht? Ik ben een mega One direction, 5sos en Justin Bieber fan en Ja ik ben 24.

Confession: Word altijd zo moe een zeer gefokt van mensen die naar mij toe komen 'ben je naar One Direction geweest? ben je daar niet te oud voor?' HOEZO TE OUD VOOR? muziek is voor alle leeftijden er zit niet aan een bepaalde artiest een bepaalde leeftijd dat maken de mensen ervan.
Het vreemde is wel dat als ik zou zeggen dat ik naar ik noem maar iets Johnny Cash zou luisteren dat mensen dan niet zeggen 'ben je daar niet te jong voor?'

Mensen moeten eens ophouden met hun voor oordelen over artiesten en wie dat leuk mag vinden en hoe oud je dan moet zijn _-:(

Amen Denise _/-\o_ Ik ben een van de jongste in mijn fandom en word ook altijd zo aangesproken met 'Vind je dat leuk???' NOU JA!

Steeph

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:23

Brrr het woord "fandom" :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:28

Steeph schreef:

:))

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:35

Steeph schreef:

Hoe wil je het anders zeggen? Fangroup? Team?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:38

"De fans" :P

Ik snap dat hele gedoe sowieso niet, ik ga naar concerten en festivals voor de muziek. Niet om de artiest als persoon te zien. Ik herken ze niet eens als ik ze tegen kwam.

Dat bleek zondag wel, ik ben een groot Kensington fan en ze stonden na een festival naast ons in de parkeergarage en zeiden wat tegen mij omdat ik eten van de mac had en zij honger hadden. }:)

Wij herkende ze pas toen we richting de auto liepen terwijl ik ze die avond nog op het podium gezien had haha. :')
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 01-12-15 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:40

MarlindeRooz schreef:
"De fans" :P

Dit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:00

Die vriendin waar ik me tegenwoordig dus onwijs aan erger op whatsapp heeft het net echt nog 10x erger gemaakt :')
Allereerst: ze stuurt 10 berichten als "loooooollll" en "neeeeeee" en "omggggg" en vann die "huilen van het lachen" emojis als ALLEMAAL LOSSE berichten waardoor er sowieso al niets meer van het gesprek te maken valt, allemaal omdat ze zaterdag op een feestje van mijn andere vriendinnen was en ze daar een of andere jongen gezoend had (besides the point maar ik ken de jongen in kwestie en hij is en niet aantrekkelijk en ook totaal niet grappig of op een andere manier interessant) en daar is een foto van gemaakt die nu dus op facebook staat (er was een fotograaf daar). Nu doet ze alsof ze dat heel erg vindt maar het komt nogal over alsof ze het vooral wel interessant vindt (en als je het erg vindt had je het niet moeten doen waar een fotograaf bij is :+ dan moet je niet gek opkijken dat er een foto wordt gemaakt). Ze moet natuurlijk doen wat ze zelf wil maar ik vind dit gedrag zooo irritant, ze is notabene bijna 21 en gedraagt zich als een 16-jarige die elke jongen die ze tegenkomt op z'n bek pakt :') Maar stiekem valt het me een beetje van mezelf tegen dat ik haar zo veroordeel haha
En confession 2: mijn beste vriendin is het gelukkig met me, we zitten allebei in die groepschat en zaten ondertussen tegen elkaar in onze eigen chat erover te praten :o

Toen ik vroeg "Maar waarom heb je met hem gezoend dan?" was ze trouwens echt meteen stil :') Gewoon geen een bericht meer :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:01

Eulogy schreef:
Die vriendin waar ik me tegenwoordig dus onwijs aan erger op whatsapp heeft het net echt nog 10x erger gemaakt :')
Allereerst: ze stuurt 10 berichten als "loooooollll" en "neeeeeee" en "omggggg" en vann die "huilen van het lachen" emojis als ALLEMAAL LOSSE berichten waardoor er sowieso al niets meer van het gesprek te maken valt, allemaal omdat ze zaterdag op een feestje van mijn andere vriendinnen was en ze daar een of andere jongen gezoend had (besides the point maar ik ken de jongen in kwestie en hij is en niet aantrekkelijk en ook totaal niet grappig of op een andere manier interessant) en daar is een foto van gemaakt die nu dus op facebook staat (er was een fotograaf daar). Nu doet ze alsof ze dat heel erg vindt maar het komt nogal over alsof ze het vooral wel interessant vindt (en als je het erg vindt had je het niet moeten doen waar een fotograaf bij is :+ dan moet je niet gek opkijken dat er een foto wordt gemaakt). Ze moet natuurlijk doen wat ze zelf wil maar ik vind dit gedrag zooo irritant, ze is notabene bijna 21 en gedraagt zich als een 16-jarige die elke jongen die ze tegenkomt op z'n bek pakt :') Maar stiekem valt het me een beetje van mezelf tegen dat ik haar zo veroordeel haha
En confession 2: mijn beste vriendin is het gelukkig met me, we zitten allebei in die groepschat en zaten ondertussen tegen elkaar in onze eigen chat erover te praten :o

Toen ik vroeg "Maar waarom heb je met hem gezoend dan?" was ze trouwens echt meteen stil :') Gewoon geen een bericht meer :')

Dat vind jij :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:02

Eulogy schreef:
*KNIP*

Ik doe dat echt ook vaak :o Meelezen/praten in de groepsapp en dan spreken een vriendin en ik onze gedachten erover uit in een eigen gesprek. Soms wel erg, maar aan de andere kant is het maar beter ook, want daardoor kan ik wel beter relativeren i.p.v. dat ik het allemaal uit in het groepsgesprek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:06

Ja ik zeg toch ook dat het besides the point was :D Maar zoals ik het hoor zou ze ook niet hebben geweten of hij grappig was of niet want ze heeft niet eerst even met hem gepraat oid.
Hij had trouwens geen shirt aan op de betreffende foto :')

Jennifer: ja precies dat! Ik zou er echt iets van gezegd hebben als ik het er niet eerst met haar over kon hebben en dan hadden we straks ruzie gehad :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:08

Confession van de dag:
Ik heb laatst de nieuwe vriend van een klasgenoot ontmoet en hem maar meteen verteld dat hij over 6 maanden weer een gebroken hart heeft :o

Nu heeft de jongen zijn vriendin opgebeld en gevraagd of dat echt zo was...

Mijn klasgenoten en ik zijn het er allemaal over eens dat die meid voortaan beter d'r hoofd achterna kan lopen dan wat er tussen haar benen zit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:26

dnieSz schreef:

Herkenbaar. Ik krijg vaak dingen naar mijn hoofd geslingerd als 'je bent toch geen babyboomer?'... Tenminste, in mijn oude vriendengroep dan. Je had ze moeten horen toen ik zei dat ik met mijn zusje naar One Direction ging en dat ik het eigenlijk wel een leuke avond vond :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:28

Confession: Ik ben stiekem jaloers op je Em, dat je naar One Direction bent geweest, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:30

Alles wat ik live van One Direction live heb gehoord (opnamen dan) is zo slecht dat ik er serieus een beetje boos van word :') Maar ik kan niet ontkennen dat ik echt fan van van de studioversies van vrijwel al hun muziek :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:31

Jennifuur schreef:
Confession: Ik ben stiekem jaloers op je Em, dat je naar One Direction bent geweest, haha.

Haha mijn zusje wou voor haar verjaardag maar al haar vriendinnetjes vonden het te duur. Dus pa voor haar verjaardag twee tickets gekocht, en ik zou wel mee gaan. Zij was tegen die tijd niet meer echt fan, ik ben nooit fan geweest maar heb bepaalde nummers wel altijd leuk en catchy gevonden. En ik zou liegen als ik zou zeggen dat die Harry Styles vervelend is om tegenaan te kijken := We zijn gewoon rond etenstijd naar de Arena gegaan dus niet moeilijk doen met vooraan, gezellige avond gehad en toen weer op ons dooie akkertje naar huis :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:38

Neeee Zayn <3

Zo is mijn vriend een keer met zijn zusje mee geweest naar The Wanted of een soortgelijke band en zij had ook een meet en greet gewonnen :') Vervolgens stond hij daar dus tussen de gillende meiden en stond zijn zusje erop dat hij ook met ze op de foto ging :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:39

Haha ja ik ben ook niet echt fan, maar luister soms wel hun muziek!
En het uitzicht is ook niet echt een nadeel inderdaad. Klinkt als een goede avond!

Haha Eulogy, jouw arme vriend :')

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:48

Eulogy schreef:
Alles wat ik live van One Direction live heb gehoord (opnamen dan) is zo slecht dat ik er serieus een beetje boos van word :') Maar ik kan niet ontkennen dat ik echt fan van van de studioversies van vrijwel al hun muziek :')

Dat zal wel van een tijd geleden zijn :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:50

Wat, opnamen van live optredens? :P Nee hoor, was bij de BBC Radio 1's Teen Awards. Vorige maand of de maand ervoor. Het was net kattengejank, sorry :+

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:53

Nee hoor mag je vinden natuurlijk :D muziek is ook smaken verschillen kwa stemmen.
Er zijn genoeg mensen die Van Velzen geweldig vinden en daar moet ik dus echt van huilen van lelijkheid die stem :P

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 15:55

Confession: we zijn net met de hele klas eruit gestuurd bij Duits (je mocht naar huis) en eigenlijk vind ik dat heel grappig :')

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 16:01

dnieSz schreef:
Nee hoor mag je vinden natuurlijk :D muziek is ook smaken verschillen kwa stemmen.
Er zijn genoeg mensen die Van Velzen geweldig vinden en daar moet ik dus echt van huilen van lelijkheid die stem :P

Er is een groot verschil tussen smaken die verschillen en gewoon vals.

Confession: mijn haren komen recht omhoog als mensen het verschil niet horen tussen vals en dissonant (niet persoonlijk op jou hoor dnieSz).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 16:12

Ja het was inderdaad gewoon onwijs vals :o Vocaal zijn ze gewoon absoluut niet sterk maar denk ook niet dat dat de reden is dat ze zo populair zijn :)