Callisto04 schreef:Misschien is dat persoonlijk, maar voor mij is niet willen verder doen met iemand waar je van houdt vreemd. Ik zou dat zelf niet kunnen, als je van iemand houdt probeer je toch tenminste?
Dat is ook hoe ik erover denk, als hij me echt zo graag ziet waarom wil hij het dan niet proberen?
Vorige week kreeg ik dan 2x een berichtje van hem, vroeg hij om me nog eens te kunnen zien, ik heb hem toen wat afgewimpeld en zijn laatste bericht niet meer beantwoord. Nou stuurt hij al weer een week niks meer en denk ik 'fiets, waarom heb ik niet meteen ingestemd om hem te zien' Aan de andere kant is het misschien best zo.
Eigenlijk ben ik op een punt gekomen dat het voor mij niet meer hoeft. Ik denk dat ik iemand verdien die er echt samen iets van wil maken, en niet iemand die steeds opnieuw twijfelt. Dat betekent toch dat hij er niet van overtuigd is dat we een toekomst hebben samen? Hoe graag ik hem ook zie, ik wil niet samen zijn met iemand die er niet van overtuigd is dat hij met mij wil samen zijn.
CalipsoLover, moeilijke situatie zeg
Lief dat je er voor hem wil zijn, ik denk dat het belangrijk zal zijn om duidelijk aan te geven wat voor jou wel en niet kan.
Finnens, dan heb je vast nog wel regelmatig contact met je ex? Dat lijkt me best moeilijk. De brief die je geschreven hebt, staan daar dingen in die voor hem duidelijkheid brengen of gaat het vooral over jouw gevoelens bij de situatie? Ik zou hem waarschijnlijk liever door hem laten lezen dan zelf voor te lezen, maar als je het zelf doet kan je er natuurlijk wel wat meer gevoel in leggen.
Mandarijn, probeer toch van je avond te genieten