Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laauraax

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:48

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:50

Ah ik vind overknee laarzen zo gaaf! Maar ik ben ook niet zo groot en heb niet hele dunne benen, dus vind het niet zo mooi staan bij mezelf..

Leuke schoenen Laura!

laauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:17

Nann__ schreef:
Ah ik vind overknee laarzen zo gaaf! Maar ik ben ook niet zo groot en heb niet hele dunne benen, dus vind het niet zo mooi staan bij mezelf..

Leuke schoenen Laura!

Dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:12

Wauw meiden, echt super bedankt voor al jullie vreselijk lieve berichtjes. :+:

Hele leuke laarsjes, Laura! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 22:23

xRoosss schreef:
Dat moment dat de DHL en PostNL beide al voor je huis zijn gestopt maar niet jouw pakketje hebben afgeleverd :')

Fiona, hmm vreemd bij mij doen ze het wel!

Is je pakketje al gekomen trouwens? :D

Afbeelding
Dames, wat vinden jullie van deze laarsjes? Het komt wel heel dicht in de buurt van wat ik mooi vind, maar heb tot nu toe nog steeds niets leukers kunnen vinden, dus twijfel nu maar om deze gewoon te gaan halen..

Of als iemand anders nog een leuk paar weet? :D Ik heb wel veel sneakers en doc martens en uggs, maar ik heb niets wat door kan gaan voor netjes, zeg maar. Het mogen ook chelsea boots zijn. Bruin of zwart maakt me niet heel veel uit, liefste wel echt leer, rits aan de buitenkant of achterkant vind ik prima, rits aan de binnenkant vind ik dan weer niet mooi. Ik moet volgend jaar op stage, dus het moet wel iets zijn wat ik dan ook aan kan trekken. Had ook hele leuke chelsea boots gezien van doc martens, maar dat was helaas een model alleen voor kinderen. :)) Budget maakt me niet heel veel uit, maar ga niet heel veel meer betalen dan 150 euro voor een paar schoenen.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 23:01

Neee Rebec, helaas geen pakketje vandaag :( denk dat het morgen of zaterdag komt.

Laarsjes vind ik eerlijk gezegd een beetje saai :o ken je het merk Gabor? Ik vind dat ze daar altijd mooie en chique enkellaarsjes hebben. En goede kwaliteit :j en het koude seizoen is net begonnen, er komt vast nog veel moois in de winkel :D

Em, jouw droom _O- is ook wel een oprechte nachtmerrie ja :')

Laaura, leuke laarsjes zeg! :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 23:19

Hallo dames! Ik was hier al eens eerder, om schoen advies te vragen en nu ben ik terug haha.. Nu ook om schoenadvies, maar vanwege een andere reden.

Ik heb een ongeluk gehad waardoor ik mijn nek, rug en bekken heb gebroken. Nu is mijn rechtervoet door zenuwbeschadiging een beetje raar qua gevoel, plus vanwege de breuken is lopen niet het allermakkelijkste meer.

Ik moet dus schoenen hebben met een hele goede zool.

Ik heb zelf allemaal schoenen van de van Haren of Scapino, dus niet de beste kwaliteit. Die kunnen in principe allemaal in de kliko, want voor mij is het niet slim om daarop te lopen. Of in ieder geval niet nu. Ik bewaar ze dus wel, maar ze zullen wel behoorlijk lang stof vangen ben ik bang :(

Ik moet dus helaas de duurdere hoogten in qua schoenen. Ik heb al hele leuke sportschoenen van Le Coq Sportiv die super lopen en waar ik blij mee ben. Maarja, ik draag ook wel eens outfits waar sportschoenen nou niet echt onder passen.. En nu kom ik er nog mee weg, met mijn loopstok erbij, dan vinden mensen het logisch dat ik sportschoenen draag.. Maar die stok gaat straks niet meer mee en als ik dan een mooi jasje draag of rokje, dan moet er wel wat anders onder dan zwarte sportschoenen..

Maar wat? Ik ben een totale schoenenleek.. Echt schoppen kan ik nu niet, verschillende winkels afgaan kan wel met mijn scootmobiel, maar kost veel moeite, tijd en energie.. Dus moet het doen met het internet.

Maar vind het zo lastig. Ik kan waarschijnlijk maar 1 paar van iets kopen, vanwege prijzen.. En moet mijn schoenenbestand eigenlijk vanaf 0 opbouwen. Heb nu 1 paar sportschoenen.. En wat is dan handig om als tweede paar te hebben die in principe bijna overal onderstaan en die lekker lopen. Dus netjes, maar niet te netjes.. :P En geen hakken.. Of een te hoge laars.. Misschien iets van boots? Maar dat staat toch niet zo bij een rokje of jurkje..

Als jij je schoenenkast compleet leeg zou hebben en je moet - naast sportschoenen - een tweede paar uitkiezen, wetende dat een derde paar nog wat maanden op zich laat wachten, wat zou je dan kiezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 23:57

Ik ken Gabor, maar kan daar ook niet echt wat vinden. vind alles net wat te netjes of teveel gedoe. Ik zoek echt iets heel erg basics. Ik vind deze prachtig, maar moet mezelf nog even over de emotionele grens heen zetten om 200 euro aan een paar schoenen uit te geven. :o Denk dus ook dat deze het hem niet gaan worden.

Afbeelding

En pfoe Eline, geen idee. Heb zelf best wel veel paar schoenen en zou het echt heel rot vinden om maar 1 paar te hebben. Ikzelf ben gek op sneakers, dus zou nog een paar sneakers erbij zoeken, maar dat ligt er ook wel aan wat je dagelijkse verplichtingen zijn, zeg maar. Kies in elk geval een paar waar je heel goed op kunt lopen, de mooiheid lijkt me op dit moment niet het belangrijkste. :(:)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 00:13

Ik geef alleen meer dan €200 uit aan Uggs _O- anders houdt het echt wel op bij €150 - €180 wetende dat ik ze niet bijzonder vaak zal dragen :o

Maar vind het zelf ook onwijs lastig om basic maar toch ook niet saaie enkellaarsjes te vinden. Werd er vorig jaar echt moedeloos van, uiteindelijk bij Gabor geslaagd om vervolgens een maand later Nikes te kopen en die geheel de winter gedragen te hebben :') ben er dus ook nog niet over uit of ik deze winter nog weer enkellaarsjes ga aanschaffen.. En als ze er komen ga ik denk ik voor wat stoerdere veterlaarsjes.

Eline, jeetje wat een heftig verhaal! Heel veel sterkte met revalideren :(:) misschien kan je tips vragen aan Fiona uit dit topic, zij heeft steunzolen en volgensmij wat lastige voeten waardoor ze ook duurdere schoenen aan moet schaffen. En misschien dat Marlinde je ook kan helpen? Ik meen te herinneren dat zij ook snel last van haar voeten heeft. Ik persoonlijk zou misschien ook nog een stel sneakers kopen, ik leef daar zo'n beetje in. Maar ik snap dat je zou willen afwisselen met wat anders!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 01:17

Dankjewel Roos!

Ik droeg hiervoor nooit sneakers... Echt nooit.. Had sportschoenen en dat was het, maar die zitten nu niet lekker genoeg meer. Ook goedkope krengen :').

Dus ik wil liever niet nog een tweede paar sneakers (of eigenlijk,volgens mij zijn het geen sneakers maar sportschoenen). Ben niet zo'n sneakermens. Mis mijn oude normale vele schoentjes.

Mooiheid was niet belangrijk, het moest goed zitten. Daarom die van le coq sportiv. Die draag ik echt elke dag.. Maar het is tijd voor jets moois :D. Ow, ik lieg, heb ook ballerinas gekocht, omdat ik een black tie feest had een jurk aan moest. Maar ook goedkoop en ik zat grotendeels in de rolstoel dus toen kon het. Maar kan er geen grote afstanden op lopen.

Maar bedankt voor de tip. Ik ga even in dit topic rond spitten naar mensen die ook goed moeten opletten welk schoeisel ze kopen.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 01:21

ElineS, ik zou voor een paar enkellaarsjes gaan. Stoer en tegelijk een beetje chique. Ecco misschien? Mijn moeder heeft ook veel last van haar voeten en die zweert bij Ecco. Ik vind sommige paren ook totaal niet oudbollig, zoals ik eerst dacht :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 01:23

Ik beeld me bij Ecco ook oudbollig in. De winkel voor vrouwen van mid 40 met een simpele smaak.. Maar dat valt mee dus :).. En, ook een nachtbraker?

EDIT: net naar Ecco gekeken op de site. Duur! Ja, ik moet duurder kijken, maar liever niet boven de 100. Of vinden jullie dat goedkoop? Ik kom van 25/30 euro schoenen.. En dan 180 euro de meeste daar. Mijn hart maakte een sprongetje. Wat duur! Zijn er hier mensen die dat uitgeven aan schoenen? En zo ja, mag ik vragen waarom?

Zaten wel leuke laarsjes bij. Mooie bruine. Maar zo simpel. Die vind je ve goedkoper.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 02:02

Ik koop regelmatig schoenen boven/rond de 100 euro :j.

Moet er wel bij zeggen dat ik er dan 2 winters bijv. op loop (Gabor laarsjes) (deze winter kunnen ze er ook nog mee door dus het wordt de 3e winter). Heb 1x het hakje moeten vervangen en that's it. Ik merk zeker verschil qua slijtage en hoe de schoenen lopen! Wat duurdere schoenen zitten bij mij over het algemeen toch lekkerder, ga er niet scheef op lopen en ze gaan over het algemeen wat langer mee.

Dolcis e.d. hoef ik dan weer niet heen te gaan qua schoenen.. Die schoenen houden het bij mij niet lang uit.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 02:25

ElineS schreef:
Ik beeld me bij Ecco ook oudbollig in. De winkel voor vrouwen van mid 40 met een simpele smaak.. Maar dat valt mee dus :).. En, ook een nachtbraker?

EDIT: net naar Ecco gekeken op de site. Duur! Ja, ik moet duurder kijken, maar liever niet boven de 100. Of vinden jullie dat goedkoop? Ik kom van 25/30 euro schoenen.. En dan 180 euro de meeste daar. Mijn hart maakte een sprongetje. Wat duur! Zijn er hier mensen die dat uitgeven aan schoenen? En zo ja, mag ik vragen waarom?

Zaten wel leuke laarsjes bij. Mooie bruine. Maar zo simpel. Die vind je ve goedkoper.

Loop eens binnen bij een TMS (topmerk schoenen) ook soms ecco en gabor, moet er wel echt tussen zitten maar is een outlet dus veel goedkoper

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:24

Ik koop geen goedkoop spul meer. Sta de hele dag & doe er alles aan om m'n benen, heupen & rug te ondersteunen/ontlasten. Prijzen variëren, hakken meestal rond de 50/75 euro, sneakers rond de 100 en laarzen rond de 150/175.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:23

Rebecca misschien heeft tamaris wat leuks?

Eline misschien tamaris ook? Zijn ook aan de duurdere kant maar vaak houdt het bij 120 euro wel op bij hun geloof ik

Dames ik heb een probleem. Laatst een poncho gekocht, vorige week aan gehad en heek mijn broek zat onder de pluisjes! Krijg hem door te wassen niet zuiver, maar dat valt op te lossen let een een pluizenroller toch? Zou het ook helpen als ik de poncho uitwas in het wasmachine zodat hij niet meer pluist? Of helpt dat niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:32

Ecco heeft tegenwoordig echt niet meer alleen van die oubollige schoenen, er is juist gigantisch veel vraag naar verantwoorde schoenen waar je hele dagen op kan lopen, maar die ook enigszins mooi en vrolijk zijn.

Heb je wel eens gekeken naar Doc Martens Eline? Het inlopen is even een gigantisch drama, met problematische voeten lijkt me dat ook geen pretje... Maar ik heb zelf twee scheve wervels in mijn rug en op Docs heb ik nergens last van, terwijl ik op andere schoenen heel snel niet meer kan staan..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 09:38

Ik heb zelf na lang lopen zere voeten/knieën.

Je kan kijken naar schoenen met veters en een goede zool. Het liefst hoger dan je enkels. Voor de steun.

Dus timberland, wolky, Clarks, Ecco, Dr martens etc.
Even een speciaalzaak binnen lopen en zeggen wat je nodig bent!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 10:08

Eline het enige wat ik jou kan adviseren en ik hoop ook echt dat je het doet (heb je hele topic meegelezen), maar als het kan; ga naar Schutrups in Exloo. Zij kunnen je zeker weten aan goed passend schoeisel helpen en waar nodig passen ze het ook nog aan.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 11:27

Ik zou voor zwarte enkellaarsjes gaan Eline :)
Met rits, kan je ze beter aan en uittrekken en doet het misschien minder zeer?
Ik geef zelf wel vrij veel geld uit aan schoenen, ga dit weekend 2 paar passen van de merken footnotes en gabor, die hebben goede zool, en gaan per halve maten en in breedte maten. Ik vind mijn footnotes schoenen sowieso erg lekker lopen want ze hebben een goede stevige rubber zool.
Ga o.a. voor deze kijken: https://www.vankeekenschoenen.nl/footno ... zwart.html
Ik vind het ook veel geld hoor, maar koop dan 1 paar schoenen maximaal per seizoen, maar dan gaan ze wel lang mee. 1x per jaar nieuwe hak of zool eronder laten zetten en ze gaan een paar jaar mee.

Poncho probleem kan ik je niet mee helpen Saar. Ben je alleen niet bang dat hij heel erg gaan pillen als je hem super vaak wast om het pluizen tegen te gaan?

Ik vind het wel leuke laarsjes rebec :) Simpel en classy, kunnen overal bij naar mijn idee ;)

Leuke laarsjes laura! :) Ik heb ze ook gepast maandag, helaas pastte ik ze niet met mijn steunzolen -O-

En wil een bestelling plaatsen bij de steps, wat zouden jullie het leukste vinden van de plaatjes hieronder? Alles bestellen is te duur :P

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:22

Ik vind schoenen ook heel belangrijk en heb ook geen goedkope schoenen aan m'n voeten. Betaal voor een paar sneakers ook rustig 120 euro en voor m'n doc martens, uggs of leren laarsjes, wil ik ook makkelijk 150 neerleggen. Echt dure kleding koop ik dan weer niet, maar vind schoenen echt heel belangrijk. Daarnaast gaan ze lang mee, heb je het elke dag nodig, dus dan heb ik het er wel voor over. Ik heb verder helemaal geen moeilijke voeten of wat dan ook, maar dat wil ik ook graag zo houden.

Ik kijk na mijn tentamens nog maar eens rond in de stad & anders bestel ik gewoon die simpele zwarte laarsjes. Zijn inderdaad wel een beetje saai, maar het komt echt het meeste in de buurt van wat ik zoek. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-10-15 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:22

Ik vind het vest en het zwart/grijze jurkje van de onderste collage het mooiste Fioon! Daarnaast vind ik het bruine shirtje van de bovenste collage ook mooi. :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 12:32

Ik leg voor schoenen ook makkelijk 150 euro neer, vind het heel belangrijk om op goede schoenen te lopen. Voor mijn werk loop ik erg veel, anders houd ik dat niet vol. Broeken leg ik ook wel wat meer voor neer, dat is echt een ramp destijds..

Leuke laarsjes Rebecca! Misschien wat simpel en saai, maar wel altijd goed. :D

Voor de meiden die opzoek zijn naar goede schoenen, ik kreeg net een banner met reclame van Intreza. 2e paar schoenen 50% korting.

laauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:10

Bij de invito is het nu ook 2e paar 50%!
@Rebecca bij Ziengs zag ik gister ook veel leuke zwarte enkellaarsjes!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 14:15

Ik ga morgen lekker shoppen met een vriendin van mij in Nijmegen, weet iemand leuke boetiekjes winkeltjes die ik niet mag missen? :D