Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xRoosss schreef:Dat moment dat de DHL en PostNL beide al voor je huis zijn gestopt maar niet jouw pakketje hebben afgeleverd![]()
Fiona, hmm vreemd bij mij doen ze het wel!

Ik heb wel veel sneakers en doc martens en uggs, maar ik heb niets wat door kan gaan voor netjes, zeg maar. Het mogen ook chelsea boots zijn. Bruin of zwart maakt me niet heel veel uit, liefste wel echt leer, rits aan de buitenkant of achterkant vind ik prima, rits aan de binnenkant vind ik dan weer niet mooi. Ik moet volgend jaar op stage, dus het moet wel iets zijn wat ik dan ook aan kan trekken. Had ook hele leuke chelsea boots gezien van doc martens, maar dat was helaas een model alleen voor kinderen.
Budget maakt me niet heel veel uit, maar ga niet heel veel meer betalen dan 150 euro voor een paar schoenen.
denk dat het morgen of zaterdag komt.
ken je het merk Gabor? Ik vind dat ze daar altijd mooie en chique enkellaarsjes hebben. En goede kwaliteit
en het koude seizoen is net begonnen, er komt vast nog veel moois in de winkel 
is ook wel een oprechte nachtmerrie ja 

En geen hakken.. Of een te hoge laars.. Misschien iets van boots? Maar dat staat toch niet zo bij een rokje of jurkje..
Denk dus ook dat deze het hem niet gaan worden.
anders houdt het echt wel op bij €150 - €180 wetende dat ik ze niet bijzonder vaak zal dragen
ben er dus ook nog niet over uit of ik deze winter nog weer enkellaarsjes ga aanschaffen.. En als ze er komen ga ik denk ik voor wat stoerdere veterlaarsjes.
misschien kan je tips vragen aan Fiona uit dit topic, zij heeft steunzolen en volgensmij wat lastige voeten waardoor ze ook duurdere schoenen aan moet schaffen. En misschien dat Marlinde je ook kan helpen? Ik meen te herinneren dat zij ook snel last van haar voeten heeft. Ik persoonlijk zou misschien ook nog een stel sneakers kopen, ik leef daar zo'n beetje in. Maar ik snap dat je zou willen afwisselen met wat anders!
.
. Ow, ik lieg, heb ook ballerinas gekocht, omdat ik een black tie feest had een jurk aan moest. Maar ook goedkoop en ik zat grotendeels in de rolstoel dus toen kon het. Maar kan er geen grote afstanden op lopen.
.. En, ook een nachtbraker?
.ElineS schreef:Ik beeld me bij Ecco ook oudbollig in. De winkel voor vrouwen van mid 40 met een simpele smaak.. Maar dat valt mee dus.. En, ook een nachtbraker?
EDIT: net naar Ecco gekeken op de site. Duur! Ja, ik moet duurder kijken, maar liever niet boven de 100. Of vinden jullie dat goedkoop? Ik kom van 25/30 euro schoenen.. En dan 180 euro de meeste daar. Mijn hart maakte een sprongetje. Wat duur! Zijn er hier mensen die dat uitgeven aan schoenen? En zo ja, mag ik vragen waarom?
Zaten wel leuke laarsjes bij. Mooie bruine. Maar zo simpel. Die vind je ve goedkoper.

Simpel en classy, kunnen overal bij naar mijn idee 
Ik heb ze ook gepast maandag, helaas pastte ik ze niet met mijn steunzolen